msxx 7.823 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 LOL Jokke M'n voordeel ligt meestal in 't begin van een avond karten op een (voor iedereen) nieuw circuit, ik leer nl. redelijk snel een track en pik snel de juistere lijnen op. Dan durf ik nog wel 'es een goeie tijd (in de groep) rijden. Maar m'n nadeel is dat ik ook zeer slordig rijd, voornamelijk wegens onvoldoende focus. Ik zit soms echt te kirren van plezier of laat m'n gedachten afdwalen ... nou dat doe je beter niet; En nu ook m'n gewicht, natuurlijk. En ik laat me ook makkelijk opjutten, waardoor ik foutjes maak. Maar noch gewicht noch slordigheid kunnen de pret drukken! Heb er al helemaal zin in! Doet me eraan denken dat ik de GoPro moet opladen. En een mount op m'n helm zetten! Zijdelings? Zoals @B3noit? Of bovenop? Herken die voordelen én nadelen Bij JPR vorige keer pole gereden, maar helaas niet vast kunnen houden. Ben niet gewend om langer dan 15minuten aan een stuk in een kart te zitten ... Volgende keer kan ik er hopelijk bij zijn. Veel plezier morgen allemaal! Ben benieuwd naar de aftertalk. Als het gaat op de manier zoals er nu vooraf gestookt en gedaan wordt komt dat wel goed Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Enkel toogpraat verkopen op voorhand zal niet genoeg zijn om derde hond te spelen. #dedication #beastmode #nopainnogain Ho maar! Mijn kart heeft voorzeker een Sport-knop! Hopelijk ook M Pack. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ik heb mijn eigen slicks mee en twee mechaniekers Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Veel plezier morgen allemaal! Heb je het over de mensen die stiekem gaan trainen? 5 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ik ga voor de laatste startplek want 5' kwalif is me te weinig top 10 lijkt me schier onmogelijk hier, wat een startveld Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Heb je het over de mensen die stiekem gaan trainen? Damn, om een of andere reden dacht ik dat 6 november de woensdag was Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ik ga voor de laatste startplek want 5' kwalif is me te weinig top 10 lijkt me schier onmogelijk hier, wat een startveld Ge volgt toneellessen zeker ? Mij ga je niet liggen hebben, ik ken u en de laatste keer met 390cc karts stond ik stil tov u Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ge volgt toneellessen zeker ? Mij ga je niet liggen hebben, ik ken u en de laatste keer met 390cc karts stond ik stil tov uHoeveel jaar is dat ook al geleden Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Da's dus 100 kartdagen dat ik ondertussen in 't rood sta tegenover jou. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Geplaatst: 4 november 2014 Is driften toegelaten op deze trackday? Van mijn part rij je alles af in achteruit Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Da's dus 100 kartdagen dat ik ondertussen in 't rood sta tegenover jou. Ok toneellessen dus of ge gaat opkomen in de politiek Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Nee 'k ga bij Club Brugge werken Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ok toneellessen dus of ge gaat opkomen in de politiek Ja die toneellessen ken ik ondertussen ook. "Oei dat gaat niet simpel zijn tegen u!" "Manee, ik heb al in geen 2 jaar nog gekart!" (dat men de 10 jaar ervoor 2 keer per week in de karting zat wordt dan stillekes vergeten ) Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Of jij met mij? :-) Sowieso moet mijn kar een beetje lange afstanden doen en ik rijd graag. Aanbod is iig super! Ook goed voor mij! Zal u berichtje op FB sturen om af te spreken. Quote
WoKe 308 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Taxi-Gilles, komt ge mij ook ophalen? Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Rij dan ineens door tot in Mechelen he mannen, wat is die 40min extra nu. Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik denk dat ik qua kartervaring de laatste 5 jaar toch aardig onderaan 't laatste ga komen te staan. Perfect voor de underdogpositie. Ik heb mijn lessen geleerd om te weten hoe ik me bevind tov het deelnemersveld. Als ik top 5 rijd mag ik blij zijn. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Niemand gaat hier precies goed rijden. Iedereen buiten top 5. Vraag me af wie dan wel top 5 gaat rijden Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik denk dat ik qua kartervaring de laatste 5 jaar toch aardig onderaan 't laatste ga komen te staan. Perfect voor de underdogpositie. Ik heb mijn lessen geleerd om te weten hoe ik me bevind tov het deelnemersveld. Als ik top 5 rijd mag ik blij zijn. Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Mor enfin. Daar is toch niks grappigs aan. Je hebt goede karters, erg goede karters en den top. Ik beschouw me eerlijk waar als goede karter. Ik ben in mijn vroegere "kartcarrière" echt genoeg mensen tegen gekomen die erg goed waren en dus sneller dan mij. Ik heb zelf al moeten opboksen tegen mensen zoals Stevy (daar was vroeger geen beginnen aan), Benoît (die reed elke keer een tiende ofzo sneller dan mij qua fast lap), gTa ( ik denk wel sneller te zijn dan hem), Lotuzzz ( idem al moet er toch zwaar gevochten worden om er voor te blijven), uzelf (waar ik vanuit ga dat het vroeger werken was om voor u te blijven en met de ervaring die je hebt opgedaan dat niet meer zal lukken),.... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Fak man, ik hoop dat hier veel beeldmateriaal van gaat zijn 1 Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Gasten zoals Woke, Dragonfly, PJH en Mayo schat ik een tikje trager in maar afhankelijk van hunne dag en de mijne zou het wel eens volledig omgekeerd kunnen zijn. Op't scherp van de snee dus met die mannen. Wax-it, fuelmans en Simoni, daar hebben er 2 van de 3 parcourskennis wat zou kunnen resulteren in betere tijden. Fuel heeft ondertussen al wat ervaring opgedaan dus ben benieuwd wat dat zal geven. Hij heeft zijn gewicht al mee. Dylan en mrbbs ken ik niet. Tot zover mijn eigen analyse. Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Fak man, ik hoop dat hier veel beeldmateriaal van gaat zijn Echt he! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.