Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Kunt ge u zo een beetje voorstellen wat een spanning het geeft als je zo een koers met auto's moet gaan rijden? btw nu zaterdag race promotion night zolder. Avond/nachtrace van 5u Ik blijf trouwens bij mijn pronostiek als ik dit lees Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Kunt ge u zo een beetje voorstellen wat een spanning het geeft als je zo een koers met auto's moet gaan rijden? btw nu zaterdag race promotion night zolder. Avond/nachtrace van 5u Ik blijf trouwens bij mijn pronostiek als ik dit lees Ik kan me dat perfect inbeelden eigenlijk. Als ik zie wat dat teweeg brengt qua gevoel als je een kartwedstrijd rijdt, en zeker als de rol van favoriet (of één van de) er bij komt kijken. Zolder staat in de agenda. Ik ga kijken wat ik kan doen om eventueel te komen supporteren. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Laatste keer met Lotuzzz was het altijd zeer close afhankelijk van dag en vorm. Dus dat is middenmoot 1 Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Gezien de diepgang van bovenstaande analyses, lijkt het me overbodig nog effectief te gaan rijden. 1 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 @wax-it is een overall eigenlijk verplicht ? Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Kunt ge u zo een beetje voorstellen wat een spanning het geeft als je zo een koers met auto's moet gaan rijden? btw nu zaterdag race promotion night zolder. Avond/nachtrace van 5u Ik blijf trouwens bij mijn pronostiek als ik dit lees Moet echt cool zijn! Vroeger in de rally was het ook altijd wat stressen, voor elke kp moest ik wel een plasje gaan doen Kheb er al goesting in voor morgen! Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Gasten, ik geef toe ik heb gisteren gezondigd Zoals elke eerste dinsdag van de maand opnieuw karting meeting. Dit keer wel uit respect niet in Rijsel, maar in Poperinge op het nieuw circuit en van de eerste keer met 270 cc karts. Man, wat een technisch parcours is me dat! Wel heerlijke fun (en stijfheid vandaag)! Ik denk dat @@Simoni dit wel kan beamen @wax-it is een overall eigenlijk verplicht ? Ja Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 De kartjes in Puurs of JPR hoeveel CC is dat? Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik hoop dat we gene mee moeten brengen dan, want anders moet ik sebiet nog naar de Brico. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik hoop dat we gene mee moeten brengen dan, want anders moet ik sebiet nog naar de Brico. Nee daar zijn ook helmen en overalls aanwezig Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 De kartjes in Puurs of JPR hoeveel CC is dat? JPR is 270cc denk ik? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 @wax-it is een overall eigenlijk verplicht ? Goeie vraag ... ik vraag het na. Wat ben je van plan??? Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik rijd als het kan in jeans vandaar Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Mensen die iets speciaal aandoen als het zou regenen? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Mensen die iets speciaal aandoen als het zou regenen? Krijgen we daar geen regenpak? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Regenpak hebben ze daar ook Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ook goed voor mij! Zal u berichtje op FB sturen om af te spreken. Okay! Taxi-Gilles, komt ge mij ook ophalen? Okay! Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Gasten, ik geef toe ik heb gisteren gezondigd Zoals elke eerste dinsdag van de maand opnieuw karting meeting. Dit keer wel uit respect niet in Rijsel, maar in Poperinge op het nieuw circuit en van de eerste keer met 270 cc karts. Man, wat een technisch parcours is me dat! Wel heerlijke fun (en stijfheid vandaag)! Ik denk dat @@Simoni dit wel kan beamen Ja Heerlijk. Kan wel de video niet zien maar ik geloof je op je woord. Wie legt de volgende meeting vast? Daar in Ieper. Ik neem sowieso deel. Danke! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 We doen volgende maand sowieso een volgende Lille karting. Dat circuit is gewoon de max, en dan vooral als het nat ligt. Het is gewoon niet te vergelijken met indoor Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 We doen volgende maand sowieso een volgende Lille karting. Dat circuit is gewoon de max, en dan vooral als het nat ligt. Het is gewoon niet te vergelijken met indoor Op de onboards afgaande is Genk toch nog een leuker tracé maar is inderdaad niet te vergelijken met indoor. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Op de onboards afgaande is Genk toch nog een leuker tracé maar is inderdaad niet te vergelijken met indoor. Ja, maar dan moet "iedereen" naar een uithoek van België rijden terwijl Lille vlakbij is 3 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 We doen volgende maand sowieso een volgende Lille karting. Dat circuit is gewoon de max, en dan vooral als het nat ligt. Het is gewoon niet te vergelijken met indoor Echt technisch ziet dat er op het eerste zicht niet uit he....... en idd niet te vergelijken met indoor, onlangs nog ondervonden. Quote
Waky 975 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Mijn ervaring met Lille (op't droge) is dat het 0,0 technisch is en (te)veel afhangt van de kart die je krijgt. Mannen die op technischere circuits middenmoot/achteraan rijden, rijden daar plots vanvoor . Enkel in't nat is echt de moeite waard en kun je het verschil maken. En het nieuw circuit in poperinge is echt 2 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Mijn ervaring met Lille (op't droge) is dat het 0,0 technisch is en (te)veel afhangt van de kart die je krijgt. Mannen die op technischere circuits middenmoot/achteraan rijden, rijden daar plots vanvoor . Enkel in't nat is echt de moeite waard en kun je het verschil maken. En het nieuw circuit in poperinge is echt Dat is exact mijn analyse door de lay out van het circuit en Benoit zijn filmpje te bekijken. Maar kan ook de charme zijn. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.