Ga naar inhoud

Karting: Lille (FR) Outdoor Karting - 06/11/14

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kunt ge u zo een beetje voorstellen wat een spanning het geeft als je zo een koers met auto's moet gaan rijden? :) btw nu zaterdag race promotion night zolder. Avond/nachtrace van 5u

Ik blijf trouwens bij mijn pronostiek als ik dit lees

Geplaatst:

Kunt ge u zo een beetje voorstellen wat een spanning het geeft als je zo een koers met auto's moet gaan rijden? :) btw nu zaterdag race promotion night zolder. Avond/nachtrace van 5u

Ik kan me dat perfect inbeelden eigenlijk. :)

Als ik zie wat dat teweeg brengt qua gevoel als je een kartwedstrijd rijdt, en zeker als de rol van favoriet (of één van de) er bij komt kijken.

Zolder staat in de agenda. Ik ga kijken wat ik kan doen om eventueel te komen supporteren.

Geplaatst:

Laatste keer met Lotuzzz was het altijd zeer close afhankelijk van dag en vorm. Dus dat is middenmoot

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gezien de diepgang van bovenstaande analyses, lijkt het me overbodig nog effectief te gaan rijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@wax-it is een overall eigenlijk verplicht ?

Geplaatst:

Moet echt cool zijn! 

Vroeger in de rally was het ook altijd wat stressen, voor elke kp moest ik wel een plasje gaan doen  :)

Kheb er al goesting in voor morgen!

Geplaatst:

Gasten, ik geef toe ik heb gisteren gezondigd  :o

Zoals elke eerste dinsdag van de maand opnieuw karting meeting. Dit keer wel uit respect niet in Rijsel, maar in Poperinge op het nieuw circuit en van de eerste keer met 270 cc karts.

Man, wat een technisch parcours is me dat!

Wel heerlijke fun (en stijfheid vandaag)! Ik denk dat @@Simoni dit wel kan beamen :)

Ja

Geplaatst:

Ik hoop dat we gene mee moeten brengen dan, want anders moet ik sebiet nog naar de Brico. :D

Geplaatst:

Ik hoop dat we gene mee moeten brengen dan, want anders moet ik sebiet nog naar de Brico. :D

Nee daar zijn ook helmen en overalls aanwezig ;)

Geplaatst:

De kartjes in Puurs of JPR hoeveel CC is dat?

JPR is 270cc denk ik?

Geplaatst:

Goeie vraag ... ik vraag het na.

Wat ben je van plan???

naaktkarten.JPG

Geplaatst:

Mensen die iets speciaal aandoen als het zou regenen?

Geplaatst:

Mensen die iets speciaal aandoen als het zou regenen?

Krijgen we daar geen regenpak?

Geplaatst:

Regenpak hebben ze daar ook ;)

Geplaatst:

Perfect!

Geplaatst:

Ook goed voor mij! Zal u berichtje op FB sturen om af te spreken. 

Okay!

Taxi-Gilles, komt ge mij ook ophalen?

Okay!

Geplaatst:

Gasten, ik geef toe ik heb gisteren gezondigd  :o

Zoals elke eerste dinsdag van de maand opnieuw karting meeting. Dit keer wel uit respect niet in Rijsel, maar in Poperinge op het nieuw circuit en van de eerste keer met 270 cc karts.

Man, wat een technisch parcours is me dat!

Wel heerlijke fun (en stijfheid vandaag)! Ik denk dat @@Simoni dit wel kan beamen :)

Ja

Heerlijk. Kan wel de video niet zien maar ik geloof je op je woord.

Wie legt de volgende meeting vast? Daar in Ieper. Ik neem sowieso deel. Danke!

Geplaatst:

We doen volgende maand sowieso een volgende Lille karting. Dat circuit is gewoon de max, en dan vooral als het nat ligt. Het is gewoon niet te vergelijken met indoor :P

Geplaatst:

We doen volgende maand sowieso een volgende Lille karting. Dat circuit is gewoon de max, en dan vooral als het nat ligt. Het is gewoon niet te vergelijken met indoor :P

Op de onboards afgaande is Genk toch nog een leuker tracé :) maar is inderdaad niet te vergelijken met indoor.

Geplaatst:

Op de onboards afgaande is Genk toch nog een leuker tracé :) maar is inderdaad niet te vergelijken met indoor.

Ja, maar dan moet "iedereen" naar een uithoek van België rijden terwijl Lille vlakbij is   :ninja:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Echt technisch ziet dat er op het eerste zicht niet uit he....... en idd niet te vergelijken met indoor, onlangs nog ondervonden. 

Geplaatst:

Mijn ervaring met Lille (op't droge) is dat het 0,0 technisch is en (te)veel afhangt van de kart die je krijgt. Mannen die op technischere circuits middenmoot/achteraan rijden, rijden daar plots vanvoor :). Enkel in't nat is echt de moeite waard en kun je het verschil maken.

En het nieuw circuit in poperinge is echt :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mijn ervaring met Lille (op't droge) is dat het 0,0 technisch is en (te)veel afhangt van de kart die je krijgt. Mannen die op technischere circuits middenmoot/achteraan rijden, rijden daar plots vanvoor :). Enkel in't nat is echt de moeite waard en kun je het verschil maken.

En het nieuw circuit in poperinge is echt :inlove:

Dat is exact mijn analyse door de lay out van het circuit en Benoit zijn filmpje te bekijken. Maar kan ook de charme zijn. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in