Ga naar inhoud

Karting: Lille (FR) Outdoor Karting - 06/11/14

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voila! En laat duidelijk zijn dat dit geen amateur race is.

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Hou er rekening mee dat bijna de helft van het deelnemersveld met go pro's gaat rijden. Hou het dus ook fair en vooral FUN zodat we achteraf nog lang kunnen nagenieten ;)

Crap, ben de mijne vergeten. Maar ik heb toch geen mount op m'n helm dus geen ramp.

En idd fair please, ik ben PJH zijn move nog altijd niet vergeten op JPR :D

Geplaatst:

Voila! En laat duidelijk zijn dat dit geen amateur race is.

De laatste moet zijn auto afgeven zeker?

Geplaatst:

Belangrijk voor zij die het niet weten.

Als je iemand gaat doorlaten, laat die door aan de binnenkant zo kan jij BETER op tempo blijven (en aanpikken) en de andere op snelheid voorbij.

Als iemand naast jou zit doe je de deur niet meer toe. 

Probleempjes en oorzaak van accidentjes in veel amateur races terwijl mits wat nadenken dat perfect vermeden kan worden.

En hoe zit het met richting aangeven?

Vorige keer was daar namelijk discussie over. Ik deed teken dat ik naar rechts plaats ging maken voor @B3noit tijdens de qualli en hij dacht dat ik teken deed dat hij langs daar voorbij moest (of omgekeerd). Dat was een spannend moment iig :D

Geplaatst:

Vorige keer was daar namelijk discussie over. Ik deed teken dat ik naar rechts plaats ging maken voor @B3noit tijdens de qualli en hij dacht dat ik teken deed dat hij langs daar voorbij moest (of omgekeerd). Dat was een spannend moment iig :D

Iedereen weet toch dat je tekent doet waar je t gat laat. Niet waar je naar toe rijdt... :facepalm: #amateur #noob #whatweretheythinking

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Ik denk best teken doen naar de kant waar de snellere u mag voorbijsteken? 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Iedereen weet toch dat je tekent doet waar je t gat laat. Niet waar je naar toe rijdt... :facepalm: #amateur #noob #whatweretheythinking

²²²² Bert toch :')

Geplaatst:

Je doet idd teken naar waar de andere je voorbij "mag".

Geplaatst:

Ik vind dat Simoni 7 gouden kettingen rond zijn nek moet hangen en bottines met stalen tippen dragen. Op zijn minst

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dat is puur kwestie van afspreken om misverstanden te voorkomen.

Zoals te zien is in filmpje vanaf 9 minuten geven wij altijd teken naar waar de snellere kart mag inhalen en heeft ons nog geen enkele keer voor verrassingen doen staan :)

Oh ja, ik hoop op even leuke en faire duels! :D

can't wait :)

Geplaatst:

Ik weet het weer, er was een spin, en ik deed teken dat ik langs links ging inhalen en benoit dacht dat ik teken deed dat hij links voorbij mocht ofzo ...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je doet idd teken naar waar de andere je voorbij "mag".

Zo doe ik het dus normaal ook hé :P

Geplaatst:

Sitrep: circuit ligt er momenteel droog bij. Ik heb net gevraagd om nieuwe banden op kart #59 te plaatsen (de mijne) en die ga ik nu inrijden.

Om 13u volgt dan de circuitstage 'king of kart' (What's in a name. ;) )met data analyse.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Ik weet het weer, er was een spin, en ik deed teken dat ik langs links ging inhalen en benoit dacht dat ik teken deed dat hij links voorbij mocht ofzo ...

LOL

Dat is vooral niet verwarrend :lolz:

Geplaatst:

Sitrep: circuit ligt er momenteel droog bij. Ik heb net gevraagd om nieuwe banden op kart #59 te plaatsen (de mijne) en die ga ik nu inrijden.

Dommerik. Slicks hebben altijd de beste grip in hun eerste stint.

:D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Om 13u volgt dan de circuitstage 'king of kart' (What's in a name. ;) )met data analyse.

:')

Geplaatst:

Ik vind dat Simoni 7 gouden kettingen rond zijn nek moet hangen en bottines met stalen tippen dragen. Op zijn minst

eigenlijk wel nog een schitterend idee.

Ik ga vragen of ze elke wagen van ballast kunnen voorzien zodat iedereen met eenzelfde totaalgewicht rondrijdt !

Eindelijk fair game for me! :D

Geplaatst:

En ik ga wel eens op voorhand rijden ja.

Maak me geen illusies, t is nu niet alsof ik daardoor ineens "de man" ga zijn ginder, maar als ik dan toch zo ver ga (en kans loop dat men mijn auto daar sloopt op de parking), kan ik beter genoeg rijden.

Om het spel eerlijker te maken wil ik gerust door mijn extra stint de 5 minuten quali skippen en achteraan starten. Lig daar absoluut niet wakker van.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

eigenlijk wel nog een schitterend idee.

Ik ga vragen of ze elke wagen van ballast kunnen voorzien zodat iedereen met eenzelfde totaalgewicht rondrijdt !

Eindelijk fair game for me! :D

Ballast moet wel gelijk verdeeld zijn dan om correct te zijn...  Nu, de ballast aan mijn handen hangen is wel nogal onhandig. :P :p

Geplaatst:

@@gTa ik wil ook wel even uw stuur overpakken (of zelf rijden) zodat gij een broodje naar binnen kunt werken.

Deze post was voor Frekkel.

Allé, uitgerekend gij die zo zot zijt van worst.

Geplaatst:

Zo deden wij dat vroeger, om het extra spannend te maken, na de qualif:

P1 neemt 15 extra kg mee

P2 neemt 10 extra kg mee

P3 neemt 5 extra kg mee

Geplaatst:

Yep wij rijden onze race op 80kg, spijtig genoeg weeg ik meer :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in