ICM 24.869 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Voila! En laat duidelijk zijn dat dit geen amateur race is. 8 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Hou er rekening mee dat bijna de helft van het deelnemersveld met go pro's gaat rijden. Hou het dus ook fair en vooral FUN zodat we achteraf nog lang kunnen nagenieten Crap, ben de mijne vergeten. Maar ik heb toch geen mount op m'n helm dus geen ramp. En idd fair please, ik ben PJH zijn move nog altijd niet vergeten op JPR Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Voila! En laat duidelijk zijn dat dit geen amateur race is. De laatste moet zijn auto afgeven zeker? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Auteur Geplaatst: 6 november 2014 Belangrijk voor zij die het niet weten. Als je iemand gaat doorlaten, laat die door aan de binnenkant zo kan jij BETER op tempo blijven (en aanpikken) en de andere op snelheid voorbij. Als iemand naast jou zit doe je de deur niet meer toe. Probleempjes en oorzaak van accidentjes in veel amateur races terwijl mits wat nadenken dat perfect vermeden kan worden. En hoe zit het met richting aangeven? Vorige keer was daar namelijk discussie over. Ik deed teken dat ik naar rechts plaats ging maken voor @B3noit tijdens de qualli en hij dacht dat ik teken deed dat hij langs daar voorbij moest (of omgekeerd). Dat was een spannend moment iig Quote
WoKe 308 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Doorlaten??? Mij voorbij gaan moet ge verdienen :-p Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 En hoe zit het met richting aangeven? Vorige keer was daar namelijk discussie over. Ik deed teken dat ik naar rechts plaats ging maken voor @B3noit tijdens de qualli en hij dacht dat ik teken deed dat hij langs daar voorbij moest (of omgekeerd). Dat was een spannend moment iig Iedereen weet toch dat je tekent doet waar je t gat laat. Niet waar je naar toe rijdt... #amateur #noob #whatweretheythinking 6 Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 En hoe zit het met richting aangeven? Vorige keer was daar namelijk discussie over. Ik deed teken dat ik naar rechts plaats ging maken voor @B3noit tijdens de qualli en hij dacht dat ik teken deed dat hij langs daar voorbij moest (of omgekeerd). Dat was een spannend moment iig Ik denk best teken doen naar de kant waar de snellere u mag voorbijsteken? 1 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Iedereen weet toch dat je tekent doet waar je t gat laat. Niet waar je naar toe rijdt... #amateur #noob #whatweretheythinking ²²²² Bert toch :') Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Quoten en untaggen: Mayonaise: 74kg 1 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Je doet idd teken naar waar de andere je voorbij "mag". Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ik vind dat Simoni 7 gouden kettingen rond zijn nek moet hangen en bottines met stalen tippen dragen. Op zijn minst 2 Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 En hoe zit het met richting aangeven? Vorige keer was daar namelijk discussie over. Ik deed teken dat ik naar rechts plaats ging maken voor @B3noit tijdens de qualli en hij dacht dat ik teken deed dat hij langs daar voorbij moest (of omgekeerd). Dat was een spannend moment iig Dat is puur kwestie van afspreken om misverstanden te voorkomen. Zoals te zien is in filmpje vanaf 9 minuten geven wij altijd teken naar waar de snellere kart mag inhalen en heeft ons nog geen enkele keer voor verrassingen doen staan Oh ja, ik hoop op even leuke en faire duels! can't wait Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Auteur Geplaatst: 6 november 2014 Iedereen weet toch dat je tekent doet waar je t gat laat. Niet waar je naar toe rijdt... #amateur #noob #whatweretheythinking Ik weet het weer, er was een spin, en ik deed teken dat ik langs links ging inhalen en benoit dacht dat ik teken deed dat hij links voorbij mocht ofzo ... 1 Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Amai dat is hier nog erger dan de Flair Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Auteur Geplaatst: 6 november 2014 Je doet idd teken naar waar de andere je voorbij "mag". Zo doe ik het dus normaal ook hé Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Sitrep: circuit ligt er momenteel droog bij. Ik heb net gevraagd om nieuwe banden op kart #59 te plaatsen (de mijne) en die ga ik nu inrijden. Om 13u volgt dan de circuitstage 'king of kart' (What's in a name. )met data analyse. 5 Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ik weet het weer, er was een spin, en ik deed teken dat ik langs links ging inhalen en benoit dacht dat ik teken deed dat hij links voorbij mocht ofzo ... LOL Dat is vooral niet verwarrend Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Sitrep: circuit ligt er momenteel droog bij. Ik heb net gevraagd om nieuwe banden op kart #59 te plaatsen (de mijne) en die ga ik nu inrijden. Dommerik. Slicks hebben altijd de beste grip in hun eerste stint. 2 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Sitrep: circuit ligt er momenteel droog bij. Ik heb net gevraagd om nieuwe banden op kart #59 te plaatsen (de mijne) en die ga ik nu inrijden. Om 13u volgt dan de circuitstage 'king of kart' (What's in a name. )met data analyse. :') Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Auteur Geplaatst: 6 november 2014 Ik vind dat Simoni 7 gouden kettingen rond zijn nek moet hangen en bottines met stalen tippen dragen. Op zijn minst eigenlijk wel nog een schitterend idee. Ik ga vragen of ze elke wagen van ballast kunnen voorzien zodat iedereen met eenzelfde totaalgewicht rondrijdt ! Eindelijk fair game for me! Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 En ik ga wel eens op voorhand rijden ja. Maak me geen illusies, t is nu niet alsof ik daardoor ineens "de man" ga zijn ginder, maar als ik dan toch zo ver ga (en kans loop dat men mijn auto daar sloopt op de parking), kan ik beter genoeg rijden. Om het spel eerlijker te maken wil ik gerust door mijn extra stint de 5 minuten quali skippen en achteraan starten. Lig daar absoluut niet wakker van. 1 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 eigenlijk wel nog een schitterend idee. Ik ga vragen of ze elke wagen van ballast kunnen voorzien zodat iedereen met eenzelfde totaalgewicht rondrijdt ! Eindelijk fair game for me! Ballast moet wel gelijk verdeeld zijn dan om correct te zijn... Nu, de ballast aan mijn handen hangen is wel nogal onhandig. :p Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 @@gTa ik wil ook wel even uw stuur overpakken (of zelf rijden) zodat gij een broodje naar binnen kunt werken. Deze post was voor Frekkel. Allé, uitgerekend gij die zo zot zijt van worst. Quote
Waky 975 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Zo deden wij dat vroeger, om het extra spannend te maken, na de qualif: P1 neemt 15 extra kg mee P2 neemt 10 extra kg mee P3 neemt 5 extra kg mee Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Yep wij rijden onze race op 80kg, spijtig genoeg weeg ik meer Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.