Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik vind dat Lotuzzz moet gediskwalificeerd worden wegens het verbreden van de piste op sommige plaatsen. Ik heb die daar ene keer voor mij links in de muur zien gaan bij het opkomen van het rechte stuk. t Was ni schoon om zien Was ook niet leuk om te ervaren, kan u dat verzekeren Nee, in Race 1 telkens mooi op de witte lijn dat rechte eind aanvatten en in Race 2 compleet de feeling kwijt. Zelfs met warme banden. Ik grapte tussen de races tegen Gilles nog half dat dat spannend was, telkens bij dat knikje of je niet in de muur ging gaan, maar in de tweede race werd dat iets te werkelijk. Armpjes vermoeid misschien? Geen idee. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 @@Mayonaise vroeg achteraf hoeveel ik woog, want het leek hem toch dat ik voordeel had met mijn lengte en bijbehorend pluimgewicht. Evenveel kg'tjes als Jokke dus Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Je moest de lijn van die bocht voor de rechte echt goed uitvlakken en mikken op het einde van dat beton stukje. Te veel sturen en je schuift te veel naar buiten Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 We vergeten misschien nog te melden dat @@Simoni de "best lap" heeft gezet van de hele avond (ik meld dit maar even omdat hij misschien zelf te verlegen is dat te doen ) 3 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Je moest de lijn van die bocht voor de rechte echt goed uitvlakken en mikken op het einde van dat beton stukje. Te veel sturen en je schuift te veel naar buiten Dat hebben we gezien Ik wipde daar wel iedere keer ver uit mijne stoel. In elk geval, ik denk niet dat ik me al zo goed geamuseerd heb op een forumkarting als deze keer. Tijdens onze eerste tricheurstint reed ik in mijn snelste ronde trager dan Lotuzzz in zijne eerste volledige ronde op dat nieuw circuit Tweede stint de rappe mannen allemaal laten voorgaan en gewoon proberen te volgen, wat wonderwel lukte (ondertussen al door dat er veel plaatsen flatout kon gereden worden waar ik de stint er voor letterlijk nog remde, ben zo gene durver he ). Ondertussen die 3 man bij momenten over mekaar zien struikelen was wel een komisch zicht. Ik had dat moeten filmen. Quali was belachelijk kort, zeker gezien de temperaturen + het aantal mensen dat er nog nooit gereden had, dus ik verwachte daar langs alle kanten karts die rond mijn oren gingen vliegen zoals gewoonlijk. Gelukkig had ik een oneven startnummer en stond ik binnenkant bocht. Eventjes nog wat met gTa gespeeld maar die heb ik vrij snel kunnen afschudden. Uiteindelijk een relatief eenzame eerste wedstrijd afgewerkt waarbij ik achteraf op de timingbladen eruit kwam als "best of the rest". ttz je had de rappe mannen die allemaal in de 46s aan het draaien waren, dan een gat van een halve seconde, dan kwam ik met een besttijd van 47.3 gevolgd door de rest die allemaal in de 47 zat. Race 2 ging weer iets beter, heel den tijd op "diene met zijne witte helm" zitten jagen, dat was dus @@Lotuzzz. Eerste paar ronden kon ik goed volgen maar daarna moest ik de duimen leggen en zag hem langzaam maar zeker meters pikken (het tijdenblad toonde dat mooi hoe hij vrij regelmatig 0.1-0.2 seconden pakte). Schade beperken was dus de boodschap, maar tot bij hem geraken daar was geen beginnen aan. Al bij al een geslaagde avond. Voor de verandering eens geen spierpijn de dag erop. En Jokke moet wa meer van grond komen in de week ipv te gaan karten denk ik Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Je moest de lijn van die bocht voor de rechte echt goed uitvlakken en mikken op het einde van dat beton stukje. Te veel sturen en je schuift te veel naar buiten Blijft de vraag waarom dat een halfuurtje eerder wél lukte he Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Had je dezelfde kart? Anders moet je volgens mij niet ver zoeken. In Moorsel vroeger dikwijls op gevloekt dat je in heat 1 bepaalde bochten zeer nipt voluit kon nemen en de heat erna altijd in de kant zat. Dat knaagt aan je zelfvertrouwen Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Had je dezelfde kart? Anders moet je volgens mij niet ver zoeken. In Moorsel vroeger dikwijls op gevloekt dat je in heat 1 bepaalde bochten zeer nipt voluit kon nemen en de heat erna altijd in de kant zat. Dat knaagt aan je zelfvertrouwen Ja, tussen race 1 en race 2 geen wissel. Léék wel een andere, echt wtf (zelfs met warme banden). Kan dus enkel aan 't manneke gelegen hebben. Of iemand die sabotage gepleegd had Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ja, tussen race 1 en race 2 geen wissel. Léék wel een andere, echt wtf (zelfs met warme banden). Kan dus enkel aan 't manneke gelegen hebben. Of iemand die sabotage gepleegd had Het zal dat ventiel geweest zijn 1 Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Het zal dat ventiel geweest zijn Grappigste van allemaal dat, zonder namen te noemen, er dus ook wel effectief waren die naar dat ventiel hebben gezocht BTW; Filmpjes heb ik kunnen mergen en zijn as we speak aan het uploaden Ondertussen het gehele 2e filmpje eens aan het bekijken; echt smullen! Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Vraag me af hoe @@Daann het zou gedaan hebben... me dunkt ook top 6. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Vraag me af hoe @@Daann het zou gedaan hebben... me dunkt ook top 6.Volgende keer rijden we met ballast Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Volgende keer rijden we met ballast Daann met 40kg dan? Als we corrigeren op de zwaarste Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Grappigste van allemaal dat, zonder namen te noemen, er dus ook wel effectief waren die naar dat ventiel hebben gezocht BTW; Filmpjes heb ik kunnen mergen en zijn as we speak aan het uploaden Ondertussen het gehele 2e filmpje eens aan het bekijken; echt smullen! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 En Jokke moet wa meer van grond komen in de week ipv te gaan karten denk ik True that ! Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Alvast de beste foto die ik heb van de serveuse en het podium die mag motorboaten 3 Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 En hier zijn ze dan de eerste filmpjes:Filmpje van de eerste heat Vrij saai buiten de natte plek die fataal kon zijn op 0:37, het manoeuvre met @@Frekkel vanaf 7:35 (met het nodige (schaamtelijke) gevloek ), @@Wax-it.be vanaf 11 min en nog een aantal vanaf 17 min (waaronder oa @dylandegrasmaaier @@gTa,...) Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 En dan het filmpje die me nu een enorme lach op het aangezicht deed toveren bij herbekijken! Zeker de moeite waard om helemaal uit te kijken (in 720p/1080p) Heerlijke duels met @@Jokke_vlo @@STA911 @@Simoni en @ 2 Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Vraag me af hoe @@Daann het zou gedaan hebben... me dunkt ook top 6. Volgende keer probeer ik aanwezig te zijn! Volgende keer rijden we met ballast Of misschien toch niet Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Laat de analyses maar komen! :-D 1 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 We waren het parcours van de Wilrijk Icekarting van een zestal jaar geleden aan het reconstrueren, epic Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 @Benoit Leuke filmpjes, enkele fragmenten bekeken, straks eens helemaal. Dat moment in Race2 waarbij bij 't uitkomen van de 1e hairpin je motor hapert, zou het kunnen dat ieder z'n motor op dat moment werd begrensd omdat er in de hairpin bijna een spin was? (ik) Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Rijden op ballast lijkt me wel eens leuk Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Rijden op ballast lijkt me wel eens leuk Kga eens vragen of ze daar voldoende ballast hebben om iedereen op mijn gewicht te zetten als ik het filmpje zie van benoit tov STA, en benoit tov jokke. dat scheelt misschien 10 kg en dat verschil in acceleratie in ENORM. Dan versta ik al beter mijn tijden Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik zou dat niet doen Bert. Ge gaat geen excuus meer hebben om u achter weg te steken 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.