gTa 28.020 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Zou tof zijn In Genk kan je vanaf 25 man 10' kwalif + 50' race rijden, maar denk niet dat we dat hier in 1-2-3 bijeen krijgen. Ik doe mee! Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Inpikkend op die lijn van lichtere mannen: In de snelle bochten net voor de 180° rechtse merk je op film toch ook dat Benoit z'n kart rustiger ligt dan de mijne, amai. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Zou tof zijn In Genk kan je vanaf 25 man 10' kwalif + 50' race rijden, maar denk niet dat we dat hier in 1-2-3 bijeen krijgen. I'm in! Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik denk eigenlijk dat dat mijn probleem vooral is: scherper gaan sturen om de lijn van lichtere rijders te willen vasthouden, en daardoor nog meer naar buiten toe schuiven... Je weet dat je meer richting Porsche rijdt met al dat gewicht op de achteras aanpassen ! Je gewicht vertraagt de acceleratie maar is niet de oorzaak van het schuiven. Integendeel over het algemeen schuiven lichtere mannekes meer 1 Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Trouwens, 0.2 op 60 seconden, dat is 0.1-0.2 op de rondjes die we daar draaiden. Volgens mij zit er meer variatie op de rondetijden van elke piloot dan die 0.1-0.2 seconden waar je over spreekt. Verandert niks aan de zaak dat komt er bovenop Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Verandert niks aan de zaak dat komt er bovenop Ik wil maar zeggen dat je, tenzij je beiden 1 en 2 bent in het BK karting, eventueel nog wel kan winnen met 10kg meer aan de haak, puur op rondetijden. Denk niet dat er hier veel zitten die 20 rondjes kunnen draaien binnen 0.1 seconde van mekaar. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Bon, superdrukke dag gehad dus ook maar eens komen piepen. Om 18u met de mannen een stint gereden en zwaar op m'n doos gehad van Jokke. De 2de stint voelde ik al direct een verschil in de kart en na 4 ronden was er al een ferm gat dus ik heb me dan maar laten afzakken om met Jokke en @@Lotuzzz te spelen. Nu was ik veel sneller dus bleek al snel dat er veel verschil op de karts zit. Kart #48 was de boosdoener Kwali reed ik 6de maar kart ging voor geen meter, race 1 vrij eenzaam gereden gezien ze voor me wegreden en achter me alleen fuel me voorbijkwam na hem toch ff opgehouden te hebben Op het einde kwam ik Bert nog tegen en zelfs op het rechte stuk reed die van me weg Race 2 met dezelfde kart wat jammer is, maar Bert had gevraagd als ze nog een reservekart hadden. Kerel zei meteen dat het ook geen goeien is en dat #50 de beste is maja Jokke reed daar mee hé. En dat verdiende hij wel met z'n extra gewicht tegen de pluimpjes. Nuja die reserve gepakt en dat was idd even erg. In 2x 20min ben ik zelf niet aan m'n rondetijd geraakt toen ik 4 ronden (koude motor/banden) met die goeie kart gereden had. Achteraf gezien dat de reservekart #48 was dus wist toen al genoeg. Ik wil gerust nog meegaan maar in Lille zien ze me niet meer, teveel verschil op de karts en dan is de fun er snel af. 2 saaie wedstrijden gereden. Ben dus blij dat ik vooraf nog gaan trainen ben met jokke & lotuzz want dat was dikke fun met een goeie kart! 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik baalde voor u Seb! Ik ook, zat me steendood te vervelen. Zelfs Mayo reed op z'n sokken van me weg. Maarja huurkarts = loterij hé. Ik zeg niet dat ik ging winnen maar vooraan wat meestrijden zat er zeker in. Training 2 zal ik nog lang onthouden Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Een fysiek voordeel van 0.2 blijft 0.2 ongeacht het niveau ! En je onderschat het verschil. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Wie reed er toen met kart48? Bedankt Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Een fysiek voordeel van 0.2 blijft 0.2 ongeacht het niveau ! En je onderschat het verschil. 17kg is meer dan 0.2sec hoor, zeker op zo'n snelle circuits. Op ostricourt verliezen de gentlemans 0.7sec op de seniors (-10kg) op het stuk van 900m volgas Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Wie reed er toen met kart48? Bedankt Graag gedaan, ik had hem al opgewarmd hé Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb meer en meer zin om gewoon stints te gaan rijden mekaar op te zoeken en tactical manoeuvres uit te testen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb meer en meer zin om gewoon stints te gaan rijden mekaar op te zoeken en tactical manoeuvres uit te testen Zoiets als training 2 dus, maar dan ga ik wel wat meer de deur dicht doen. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Ik wil gerust nog meegaan maar in Lille zien ze me niet meer, teveel verschil op de karts en dan is de fun er snel af. 2 saaie wedstrijden gereden. Ben dus blij dat ik vooraf nog gaan trainen ben met jokke & lotuzz want dat was dikke fun met een goeie kart!Tis kut, maar trust me, kom volgende keer mee in het nat, dan maken die karts al veel minder uit Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Uw bandenspanning en chassis des te meer Die 48 was echt een shit kart , kostte me alle moeite om te blijven battlen miljaar! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Tis kut, maar trust me, kom volgende keer mee in het nat, dan maken die karts al veel minder uit Uw bandenspanning en chassis des te meer Dit dus. Mijn Gillard was in de regen Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb meer en meer zin om gewoon stints te gaan rijden mekaar op te zoeken en tactical manoeuvres uit te testen Ja dat heb ik gezien nadat ge daar bijna met 3 opeen stak toen ge ineens loste om wat mensen "op te wachten" Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ben dus blij dat ik vooraf nog gaan trainen ben met jokke & lotuzz want dat was dikke fun met een goeie kart! Graag gedaan jongen Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb meer en meer zin om gewoon stints te gaan rijden mekaar op te zoeken en tactical manoeuvres uit te testenZeker leuk als je dat zo afspreekt, in een race hangt het meer van toeval af of je battles hebt. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Graag gedaan jongen Tja jij battelde niet mee Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Graag gedaan jongen Maar met jou was het ook leuk hoor, je was zelfs sneller dan mij in de race! Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Maar met jou was het ook leuk hoor, je was zelfs sneller dan mij in de race! 2 keer. En jij in 2 verschillende karts. Ik zou mijn conclusies trekken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.