ir_fuel 58.276 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Tja jij battelde niet mee De piste was niet breed genoeg voor 4 naast mekaar! Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 2 keer. En jij in 2 verschillende karts. Ik zou mijn conclusies trekken Dat de jouwe de rapste van 't pak was? 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 2 keer. En jij in 2 verschillende karts. Ik zou mijn conclusies trekken Je bent een natuurtalent Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Jos is al een pak rapper dan op JPR in elk geval. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Za-lig filmke Benoît! Waarvoor dank! Het is de eerste keer dat ik mezelf zie rijden in een kart eigenlijk. Interessant om te zien. Feit is, zoals Benoît aanhaalt, als je je lijn gaat verdedigen moet je soms de bochten induiken opdat de achtervolger je niet aan de binnenkant bocht kan nemen waardoor je foute lijnen rijdt en wijd uitkomt. Maar het valt echt niet te ontkennen dat 17kg verschil tussen Benoît en mij bv niet niks is. Jokke weegt er misschien 14kg meer dan Benoît maar kann profiteren in het begin van een foutje van Benoît en weg was hij. Proper gereden zo aan de kop, niet altijd evident. Ik wil me voor niets goedpraten, het is een wedstrijd en je krijgt een kart toegewezen, en zo moet je je race uitrijden. Maar je kan er toch echt wel veel pech mee hebben, getuige @@dragonfly. Ik had beduidend minder power dan Lotuzzz in de eerste stint en als ik het filmke bekijk van de tweede stint waar ik als 2e voor Benoît rijd dan vind ik het echt zot hoe gemakkelijk hij het gat kan toerijden puur op power in de situaties waar ik niet mijn lijn aan het verdedigen ben en dus mooi de "correcte" lijnen rijd. Nevertheless, het is niet omdat Benoît een pluimgewicht is dat daarom zijn 2e eindplaats onverdiend zou zijn, écht niet! Ik denk dat ik mezelf ook zo op video zou bezig horen moest ik een camera gemonteerd hebben. Lachen! Echt he! Bedankt voor de eerlijke post ;-) je zou al kunnen beginnen denken dat het alleen maar aan m'n gewicht te danken zou zijn :-) Ik ben veel te eerlijk op 9.30 ergens... En mijn bandjes maar piepen! Hèhè je favoriete bochtje om de binnenkant te nemen cfr vorige wetrace ook. Tevens ook de bocht waar ik het slechtst op presteer :-) Al vind ik bij heranalyse @@Jokke_vlo dat mijn lijn in de allereerste bocht (van het parcours dus, niet van dit stuk) toch niet slechter is als die van jou hoor :-) Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik ben het bij heranalyse met je eens al is het net die bocht waar ik je verschalk met jouw lijn Eens met STA dat het niet alleen je gewicht is hoor. Maar ook als je op mij jaagt is het waanzin hoeveel sneller je gaat op de rechte stukken. Trouwens je kon daar 1x doorzetten en me pakken daar was je misschien wat braaf ..... Enfin ben niet zeker maar het ziet er op video zo uit en irl ook. Ik zat klaar om de gas te lossen Quote
STA911 5.728 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 STA, gij wegpiraat! Ik vond al dat ik goed door reed, maar gij solliciteert voor een eeuwige smet door Groen! ze maat, zo peren met die rookstoof ! :-o (Edde gij Coyote? Of ben ik de wuss omdat ik niet over de rijbewijsonveilige grens "durf" rijden? :-D ) Toen ik vertrok zag ik ir_fuel nog 200m voor me 't rond punt nemen, dacht die nog even in te halen om stuk samen te rijden ... nooit meer gezien ... edde gij nen andere weg genomen fuel of peert gij massa's door met dien tomaat? :-D @@gTa Die autostrade is echt te verleidelijk eigenlijk. 't Heeft niet zo heel lang geduurd meer vooraleer ik gas los liet om naar beschaafdere snelheden af te zakken. Heb een coyote ja maar geen abonnement meer. Was lang geleden! Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik ook, zat me steendood te vervelen. Zelfs Mayo reed op z'n sokken van me weg. Maarja huurkarts = loterij hé. Ik zeg niet dat ik ging winnen maar vooraan wat meestrijden zat er zeker in. Training 2 zal ik nog lang onthouden Fak, ik dacht gewoon dat 'k goe was. :') 6 Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 8 november 2014 Geplaatst: 8 november 2014 Ik ben het bij heranalyse met je eens al is het net die bocht waar ik je verschalk met jouw lijn Eens met STA dat het niet alleen je gewicht is hoor. Maar ook als je op mij jaagt is het waanzin hoeveel sneller je gaat op de rechte stukken. Trouwens je kon daar 1x doorzetten en me pakken daar was je misschien wat braaf ..... Enfin ben niet zeker maar het ziet er op video zo uit en irl ook. Ik zat klaar om de gas te lossen Hmja ik durf idd soms niet doorzetten uit schrik om te agressief uit te komen. Waar ergens in het filmpje heb je het over? Ben wel eens benieuwd Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 8 november 2014 Geplaatst: 8 november 2014 Wernergtdrie had moeten meedoen Iedereen de kant in Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 9 november 2014 Geplaatst: 9 november 2014 Zou tof zijn In Genk kan je vanaf 25 man 10' kwalif + 50' race rijden, maar denk niet dat we dat hier in 1-2-3 bijeen krijgen. I'm in! Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Waar blijft de rest van die filmpjes? Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Waar blijft de rest van die filmpjes? @@Wax-it.be Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Hmja ik durf idd soms niet doorzetten uit schrik om te agressief uit te komen. Waar ergens in het filmpje heb je het over? Ben wel eens benieuwd 2.17 al zou het echt wel hard tegen hard kunnen geweest zijn ook. Als je niet lost zit je denk ik vol naast mij, vraag is dan of ik los en of we licht of zwaar contact maken. In jouw plaats weet ik ook niet wat ik doe hoor, waarschijnlijk los ik ook omdat de snelheid er te hoog is voor een proper duel met licht contact uit te vechten. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Geplaatst: 12 november 2014 Waar blijft de rest van die filmpjes? @@Wax-it.be De vraag is of iemand een filmpje van 1 uur gaat uitkijken, want om een of andere reden cashes het renderen al op 85% Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 De vraag is of iemand een filmpje van 1 uur gaat uitkijken, want om een of andere reden cashes het renderen al op 85% :(Ik Ik Kan je de highlights nog uitknippen dan :p Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Ik Kan je de highlights nog uitknippen dan :p Waar is jouw filmpje? Ik sta erop Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 iMovie of upload nr YouTube? Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Waar is jouw filmpje? Ik sta erop Ik heb beide gopro's achtergelaten bij @@Wax-it.be gezien ik niet beschik over een deftige pc om dat te verwerken... Nu, @@Wax-it.be zijn gerief laat het blijkbaar ook afweten... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 GoPro biedt zelfs gratis software aan http://shop.gopro.com/EMEA/softwareandapp/gopro-studio/GoPro-Studio.html Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Waar is jouw filmpje? Ik sta erop Ik ook! Tijdens de qualif Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 GoPro biedt zelfs gratis software aan http://shop.gopro.com/EMEA/softwareandapp/gopro-studio/GoPro-Studio.html zalig Quote
gTa 28.020 Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Ik heb mijn vids eens bekeken. Poeh da's saai. Ik moet ook m'n hoofd meer stilhouden, denk ik. Fimmeltje kijken = je vorige maaltijd op je klavier draperen, bijkans. Fok zeg. En die GoPro versie 1 doet het toch niet te bijster in zo'n donkere omstandigheden. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Ik vind da wel tof van Bert dat wij allemaal gratis mochten rijden. Wanneer organiseer je dat nog eens? 4 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Geplaatst: 13 november 2014 BE55 7370 0250 2744 In de mededeling uw naam (of forumnaam vermelden aub) €85 overschrijven, dus ik trakteer de rest 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.