Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Je mag dan een speciaal ventieltje opendraaien 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 op gewicht rijden is allemaal wel goed en wel, maar gaan ze dan alle huurkarts ook gelijkwaardig afstellen? 1pk verschil op zo'n ding maakt wellicht ook al een paar tienden. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 @@Wax-it.be, wie staat er in jouw bedrijf in voor de uitgaande facturen? Tijd om diene peet of die trezebees onder zijn/haar vijs te geven! M.a.w.: ik wacht op de PM met de gegevens voor de betaling? Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 @@Wax-it.be, wie staat er in jouw bedrijf in voor de uitgaande facturen? Tijd om diene peet of die trezebees onder zijn/haar vijs te geven! M.a.w.: ik wacht op de PM met de gegevens voor de betaling? Voor de karting? Die staan hier al. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Ik hoorde toen enkel dat er 'n PM zou komen. Topic volg ik niet echt. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Geplaatst: 14 november 2014 @@Wax-it.be, wie staat er in jouw bedrijf in voor de uitgaande facturen? Tijd om diene peet of die trezebees onder zijn/haar vijs te geven! M.a.w.: ik wacht op de PM met de gegevens voor de betaling? Speciaal voor u een pm Mister. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 op gewicht rijden is allemaal wel goed en wel, maar gaan ze dan alle huurkarts ook gelijkwaardig afstellen? 1pk verschil op zo'n ding maakt wellicht ook al een paar tienden. absoluut. Maar .... 1+1 is twee. Vergeet ook de bandenspanning niet op huurkarts kan IMMENS verschil geven. Tis simpel bij huurkarts je moet eigenlijk een kampioenschap rijden om echt te weten waar je staat. De betere piloten staan na zo een tiental wedstrijden telkens bovenaan hoor. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 eerst nog een beetje oefenen. Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 absoluut. Maar .... 1+1 is twee. Vergeet ook de bandenspanning niet op huurkarts kan IMMENS verschil geven. Tis simpel bij huurkarts je moet eigenlijk een kampioenschap rijden om echt te weten waar je staat. De betere piloten staan na zo een tiental wedstrijden telkens bovenaan hoor. Bij mij achter de hoek is het in maart 24h race, en daar word je elke 3 uur in een andere kart gestoken, met andere woorden 8 karts per team. Dat moet het redelijk uitvlakken. Mijn beperkte ervaring leert me ondertussen dat je met verschillende karts toch vaak tijden kan rijden die dicht bij mekaar liggen, maar dat het soms 10 minuten duurt eer je de klik hebt gemaakt van hoe je met de sterke en zwakke punten van een bepaalde huurkart moet omgaan (wschl dat dat sneller gaat met meer ervaring). Heb er ondertussen al gehad die onderstuurden, overstuurden, minder power hadden enzovoort, hoewel het merendeel van de karts ginder eigenlijk best heel dicht bij mekaar ligt (in de lokale karting). Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Bij mij achter de hoek is het in maart 24h race, en daar word je elke 3 uur in een andere kart gestoken, met andere woorden 8 karts per team. Dat moet het redelijk uitvlakken. Mijn beperkte ervaring leert me ondertussen dat je met verschillende karts toch vaak tijden kan rijden die dicht bij mekaar liggen, maar dat het soms 10 minuten duurt eer je de klik hebt gemaakt van hoe je met de sterke en zwakke punten van een bepaalde huurkart moet omgaan (wschl dat dat sneller gaat met meer ervaring). Heb er ondertussen al gehad die onderstuurden, overstuurden, minder power hadden enzovoort, hoewel het merendeel van de karts ginder eigenlijk best heel dicht bij mekaar ligt (in de lokale karting). Sounds like fun: meer info? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Bij mij achter de hoek is het in maart 24h race, en daar word je elke 3 uur in een andere kart gestoken, met andere woorden 8 karts per team. Dat moet het redelijk uitvlakken. Dat is wel een goeie deal tenzij je dan één krijgt waarvan de spoorstangen ondertussen al krom staan van de vorige Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Sounds like fun: meer info? 1 Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Wel deze ga ik doen indien er niks met de auto gepland is ! In de 24u van Machelen (Brussel) is het elk uur kartwissel. Quote
WoKe 308 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Heb er ondertussen al gehad die onderstuurden, overstuurden, minder power hadden enzovoort ... Voila, da's de beschrijving van mijne kart in Lille ... eerst ondersturen voor dood tot ik tegen de zijkant knal, dan oversturen waardoor ik bijna achterstevoren sta en dan als ik op de gas ging was er geen power! Kutkart Bertje, volgende keer ook regelen dat we tussen de wedstrijden ook wisselen van kart he Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Geplaatst: 14 november 2014 Voila, da's de beschrijving van mijne kart in Lille ... eerst ondersturen voor dood tot ik tegen de zijkant knal, dan oversturen waardoor ik bijna achterstevoren sta en dan als ik op de gas ging was er geen power! Kutkart Bertje, volgende keer ook regelen dat we tussen de wedstrijden ook wisselen van kart he Ik vraag het na op voorhand, maar vorige keer was het "dat doen we niet" Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Je kan dat zelf je geeft bv volgende naam op kart 1 : Wax Simon en kart2: Simon Wax . De kart van Wax in de eerst stint is die van simon in de tweede. En dan is het enkel juist optellen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Ik vraag het na op voorhand, maar vorige keer was het "dat doen we niet" Klopt, ik had het ook al gevraagd aan die oude Je kan dat zelf je geeft bv volgende naam op kart 1 : Wax Simon en kart2: Simon Wax . De kart van Wax in de eerst stint is die van simon in de tweede. En dan is het enkel juist optellen. Dit dus maar dan moet iedereen akkoord gaan... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Geplaatst: 14 november 2014 Klopt, ik had het ook al gevraagd aan die oude Dit dus maar dan moet iedereen akkoord gaan... Waarom niet? Iedereen heeft dan evenveel kans op een slechte kart Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Waarom niet? Iedereen heeft dan evenveel kans op een slechte kart Ik ging geen neen zeggen hoor Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Je kan dat zelf je geeft bv volgende naam op kart 1 : Wax Simon en kart2: Simon Wax . De kart van Wax in de eerst stint is die van simon in de tweede. En dan is het enkel juist optellen. Startplaatsen heat 2 zijn dan wel loterij Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Voila, da's de beschrijving van mijne kart in Lille ... eerst ondersturen voor dood tot ik tegen de zijkant knal, dan oversturen waardoor ik bijna achterstevoren sta en dan als ik op de gas ging was er geen power! Kutkart Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Startplaatsen heat 2 zijn dan wel loterij Twee qualifs. Die 5 min maken het niet he Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 @@WoKe : anders moet je die kart van @@Jokke_vlo overkopen en dan eens op Genk gaan rijden? 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.