Ga naar inhoud

Karting: Lille (FR) Outdoor Karting - 06/11/14

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je mag dan een speciaal ventieltje opendraaien

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

op gewicht rijden is allemaal wel goed en wel, maar gaan ze dan alle huurkarts ook gelijkwaardig afstellen? 1pk verschil op zo'n ding maakt wellicht ook al een paar tienden.

Geplaatst:

@@Wax-it.be, wie staat er in jouw bedrijf in voor de uitgaande facturen? Tijd om diene peet of die trezebees onder zijn/haar vijs te geven!

M.a.w.: ik wacht op de PM met de gegevens voor de betaling? :D

Geplaatst:

@@Wax-it.be, wie staat er in jouw bedrijf in voor de uitgaande facturen? Tijd om diene peet of die trezebees onder zijn/haar vijs te geven!

Voor de karting?

Die staan hier al.

Geplaatst:

Ik hoorde toen enkel dat er 'n PM zou komen. Topic volg ik niet echt.

Geplaatst:

Speciaal voor u een pm Mister. :P

Geplaatst:

op gewicht rijden is allemaal wel goed en wel, maar gaan ze dan alle huurkarts ook gelijkwaardig afstellen? 1pk verschil op zo'n ding maakt wellicht ook al een paar tienden.

absoluut.

Maar .... 1+1 is twee.:)

Vergeet ook de bandenspanning niet op huurkarts kan IMMENS verschil geven. Tis simpel bij huurkarts je moet eigenlijk een kampioenschap rijden om echt te weten waar je staat.

De betere piloten staan na zo een tiental wedstrijden telkens bovenaan hoor. 

Geplaatst:

eerst nog een beetje oefenen.

Geplaatst:

absoluut.

Maar .... 1+1 is twee. :)

Vergeet ook de bandenspanning niet op huurkarts kan IMMENS verschil geven. Tis simpel bij huurkarts je moet eigenlijk een kampioenschap rijden om echt te weten waar je staat.

De betere piloten staan na zo een tiental wedstrijden telkens bovenaan hoor. 

Bij mij achter de hoek is het in maart 24h race, en daar word je elke 3 uur in een andere kart gestoken, met andere woorden 8 karts per team. Dat moet het redelijk uitvlakken.

Mijn beperkte ervaring leert me ondertussen dat je met verschillende karts toch vaak tijden kan rijden die dicht bij mekaar liggen, maar dat het soms 10 minuten duurt eer je de klik hebt gemaakt van hoe je met de sterke en zwakke punten van een bepaalde huurkart moet omgaan (wschl dat dat sneller gaat met meer ervaring). Heb er ondertussen al gehad die onderstuurden, overstuurden, minder power hadden enzovoort, hoewel het merendeel van de karts ginder eigenlijk best heel dicht bij mekaar ligt (in de lokale karting).

Geplaatst:

Bij mij achter de hoek is het in maart 24h race, en daar word je elke 3 uur in een andere kart gestoken, met andere woorden 8 karts per team. Dat moet het redelijk uitvlakken.

Mijn beperkte ervaring leert me ondertussen dat je met verschillende karts toch vaak tijden kan rijden die dicht bij mekaar liggen, maar dat het soms 10 minuten duurt eer je de klik hebt gemaakt van hoe je met de sterke en zwakke punten van een bepaalde huurkart moet omgaan (wschl dat dat sneller gaat met meer ervaring). Heb er ondertussen al gehad die onderstuurden, overstuurden, minder power hadden enzovoort, hoewel het merendeel van de karts ginder eigenlijk best heel dicht bij mekaar ligt (in de lokale karting).

Sounds like fun: meer info?

Geplaatst:

Dat is wel een goeie deal tenzij je dan één krijgt waarvan de spoorstangen ondertussen al krom staan van de vorige :D

Geplaatst:

Wel deze ga ik doen indien er niks met de auto gepland is ! 

In de 24u van Machelen (Brussel) is het elk uur kartwissel. 

Geplaatst:

Heb er ondertussen al gehad die onderstuurden, overstuurden, minder power hadden enzovoort ...

Voila, da's de beschrijving van mijne kart in Lille ... eerst ondersturen voor dood tot ik tegen de zijkant knal, dan oversturen waardoor ik bijna achterstevoren sta en dan als ik op de gas ging was er geen power!

Kutkart  :!:

Bertje, volgende keer ook regelen dat we tussen de wedstrijden ook wisselen van kart he  ;)

Geplaatst:

Voila, da's de beschrijving van mijne kart in Lille ... eerst ondersturen voor dood tot ik tegen de zijkant knal, dan oversturen waardoor ik bijna achterstevoren sta en dan als ik op de gas ging was er geen power!

Kutkart :!:

Bertje, volgende keer ook regelen dat we tussen de wedstrijden ook wisselen van kart he ;)

Ik vraag het na op voorhand, maar vorige keer was het "dat doen we niet" :(

Geplaatst:

Je kan dat zelf je geeft bv volgende naam op kart 1 : Wax Simon en kart2: Simon Wax .

De kart van Wax in de eerst stint is die van simon in de tweede.

En dan is het enkel juist optellen.

Geplaatst:

Ik vraag het na op voorhand, maar vorige keer was het "dat doen we niet" :(

Klopt, ik had het ook al gevraagd aan die oude

Je kan dat zelf je geeft bv volgende naam op kart 1 : Wax Simon en kart2: Simon Wax .

Dit dus maar dan moet iedereen akkoord gaan...

Geplaatst:

Klopt, ik had het ook al gevraagd aan die oude

Dit dus maar dan moet iedereen akkoord gaan...

Waarom niet? Iedereen heeft dan evenveel kans op een slechte kart :P

Geplaatst:

Waarom niet? Iedereen heeft dan evenveel kans op een slechte kart :P

Ik ging geen neen zeggen hoor :D

Geplaatst:

Startplaatsen heat 2 zijn dan wel loterij :D
Geplaatst:

Kutkart  :!:

blahblah.png

Geplaatst:

Startplaatsen heat 2 zijn dan wel loterij :D

Twee qualifs. Die 5 min maken het niet he

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in