STA911 5.728 Geplaatst: 15 november 2014 Geplaatst: 15 november 2014 Speciaal voor u een pm Mister. Hm, heb ik ook misgelopen ergens precies... Ken je 't mij ook even PM'en aub? Quote
kwiekie 3.005 Geplaatst: 17 november 2014 Geplaatst: 17 november 2014 En dan het filmpje die me nu een enorme lach op het aangezicht deed toveren bij herbekijken! Zeker de moeite waard om helemaal uit te kijken (in 720p/1080p) Heerlijke duels met @@Jokke_vlo @@STA911 @@Simoni en @ @B3noît Het valt wel op hoe je jokke geen enkele keer aantikte in die rechtse waar je echt dichtbij komt (en hoe hard jokke de deur dichtgooit), terwijl je dat bij de 2e die voor je reed wel een paar keer deed... Bij die scherpe linkerbocht verloor je het meeste tijd op jokke denk ik, daar pakte hij altijd verschillende meters. Zalig filmpje Quote
kwiekie 3.005 Geplaatst: 17 november 2014 Geplaatst: 17 november 2014 Trouwens, als het in december nog eens georganiseerd wordt ben ik er zeker bij! Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 @B3noît Het valt wel op hoe je jokke geen enkele keer aantikte in die rechtse waar je echt dichtbij komt (en hoe hard jokke de deur dichtgooit), terwijl je dat bij de 2e die voor je reed wel een paar keer deed... Bij die scherpe linkerbocht verloor je het meeste tijd op jokke denk ik, daar pakte hij altijd verschillende meters. Zalig filmpje Hehe, klopt. Zoals ik zei wil ik het niet op m'n geweten hebben op volle snelheid iemand die voor je is uit te tikken. Dan zou het hier leuk worden denk ik Wat betreft bij STA heb ik dat misschien eens gedaan, maar hoe zou je zelf zijn als je altijd op dat stuk wordt opgehouden En het valt me inderdaad ook op dat ik die linkse in het begin vele malen slecht heb genomen (buiten de eerste keer waar ik vind hem beter uit te komen dan jokke). Al denk ik dat koude bandjes en wat frustratie van ingehaald te zijn daar ook voor veel tussenzit Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Het valt ook op hoe na die linkse scherpe die ik idd, volgens mij, in een betere vlotte lijn neem en ook in betere snelheid uitkom (ik rijd er direct meters weg) je daarna op het full trottle gedeelte los naar mij toe fietst...... de vraag is waaraan dat ligt..... fast out is naar mijn gevoel uit te sluiten. Yep in de rechtse komt hij zeer dichtbij, ik heb hierboven al aangehaald dat hij daar misschien 1x een move had kunnen doen, maar het is opletten...... in een race kan hij daar niet fair voorbij. Probleem is dat de keer dat hij dichtbij genoeg lijkt te komen voor een aanval ik gewoon mijn lijn volg. Ook een situatie die je met de auto dikwijls ziet. De tegenstander kom rechts piepen de voorligger lijkt van links vol de deur toe te doen. Maar dat geeft een fout zicht, je komt piepen omdat je een andere lijn neemt en de andere is gewoon de buiten binnen lijn aan het rijden. Benoît heeft zich op de koude banden laten verrassen, blijft hij in de eerste 4 rondjes op kop dan is hij weg want op die twee "volle gas" gedeelten hou ik hem no way bij.... Race 1 was het trouwens omgekeerd, maar ik had geen video bij. Ik ging Benoit daar bijna verschalken maar zet de aanval van te ver is, verlies snelheid doordat ik in de remmen moet en weg was hij.... Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Het valt ook op hoe na die linkse scherpe die ik idd, volgens mij, in een betere vlotte lijn neem en ook in betere snelheid uitkom (ik rijd er direct meters weg) je daarna op het full trottle gedeelte los naar mij toe fietst...... de vraag is waaraan dat ligt..... fast out is naar mijn gevoel uit te sluiten. Yep in de rechtse komt hij zeer dichtbij, ik heb hierboven al aangehaald dat hij daar misschien 1x een move had kunnen doen, maar het is opletten...... in een race kan hij daar niet fair voorbij. Probleem is dat de keer dat hij dichtbij genoeg lijkt te komen voor een aanval ik gewoon mijn lijn volg. Ook een situatie die je met de auto dikwijls ziet. De tegenstander kom rechts piepen de voorligger lijkt van links vol de deur toe te doen. Maar dat geeft een fout zicht, je komt piepen omdat je een andere lijn neemt en de andere is gewoon de buiten binnen lijn aan het rijden. In die snelle rechtse aan de pits, right? In plaats van te komen kijken had het beter geweest rustig wat te lossen zodanig dat ie zich kon lanceren achter je om dan bij aansnijden van de eerste bocht naast je te zitten. Tot zo ver de theorie 4 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 In die snelle rechtse aan de pits, right? In plaats van te komen kijken had het beter geweest rustig wat te lossen zodanig dat ie zich kon lanceren achter je om dan bij aansnijden van de eerste bocht naast je te zitten. Tot zo ver de theorie Die lijnen van Benoit kon ik in bepaalde bochten zelfs niet rijden En daar heeft hij zich idd in de luren laten leggen. Inhalen is ervoor gaan of er niet aan beginnen, al de rest is enorm veel tijdverlies maar dat leer je alleen door veel wedstrijden te rijden. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Daar kan je je niet lanceren imo je neemt snelheid vol mee of niet die dingen hebben daar niet genoeg power voor en gaan anderzijds te snel op dat punt. Eigenlijk kon je op dit circuit in rechtstreekse duels bijna alleen aanvallen in remzones op een rechte lijn voorbij komen was er niet bij. Corrigeer me als ik dat fout zie Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Daar kan je je niet lanceren imo je neemt snelheid vol mee of niet die dingen hebben daar niet genoeg power voor en gaan anderzijds te snel op dat punt. Eigenlijk kon je op dit circuit in rechtstreekse duels bijna alleen aanvallen in remzones op een rechte lijn voorbij komen was er niet bij. Corrigeer me als ik dat fout zie Als je ziet hoe Benoit nadert... Veel hangt ervan af of 'ie 100m verder op het parcours, tegen 'topsnelheid' aan, ook nog zoveel kon goedmaken of niet. Kans daartoe is wel kleiner, klopt. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Daar kan je je niet lanceren imo je neemt snelheid vol mee of niet die dingen hebben daar niet genoeg power voor en gaan anderzijds te snel op dat punt. Eigenlijk kon je op dit circuit in rechtstreekse duels bijna alleen aanvallen in remzones op een rechte lijn voorbij komen was er niet bij. Corrigeer me als ik dat fout zie In koers heb je gelijk maar.... Als je ziet hoe Benoit nadert... Veel hangt ervan af of 'ie 100m verder op het parcours, tegen 'topsnelheid' aan, ook nog zoveel kon goedmaken of niet. Kans daartoe is wel kleiner, klopt. ...snelheidsverschil tussen jullie was altijd zo groot dat hij je echt wel voorbij kon gaan hoor. Hij was alleen heel braaf @B3noît : telkens je dichter komt los jij je gas. Je moet tegen z'n bumper gaan hangen en je er dan bij de bocht gewoon naast zetten En die halve pogingen niet meer doen want je moet telkens opnieuw beginnen Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Geplaatst: 18 november 2014 En die halve pogingen niet meer doen want je moet telkens opnieuw beginnen Die halve pogingen zijn wel goed om druk te zetten natuurlijk waardoor de voorligger een meer verdedigende lijn gaat rijden en je dus meer kan winnen bij het uitkomen... Quote
WoKe 308 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Hoe zit dat voor de volgende? Wie plant er iets? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Geplaatst: 18 november 2014 Hoe zit dat voor de volgende? Wie plant er iets? Eerst week december, waarschijnlijk weer de donderdag. Ik start volgende week wel een doodle En we gaan ECHT voor een wet race deze keer. Dan is het ineens niet meer zo een basic en "saai" circuit voor sommigen Quote
WoKe 308 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Donderdag 4 december dus ... kzal hier al rap zijn en een lijstje maken se * WoKe Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Geplaatst: 18 november 2014 Donderdag 4 december dus ... kzal hier al rap zijn en een lijstje maken se * WoKe Ik zal een nieuw topic openen, lijkt me eenvoudiger voor de opvolging Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Geplaatst: 18 november 2014 Bij deze het nieuwe topic! http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/2985-karting-lille-fr-outdoor-karting-december/ Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Die halve pogingen zijn wel goed om druk te zetten natuurlijk waardoor de voorligger een meer verdedigende lijn gaat rijden en je dus meer kan winnen bij het uitkomen... Euhm een goede piloot kijkt nooit achter zich en ziet dat dus niet hoor Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Geplaatst: 18 november 2014 Euhm een goede piloot kijkt nooit achter zich en ziet dat dus niet hoor Ik zal eraan denken als ik nog eens voor u zit Quote
kwiekie 3.005 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Hehe, klopt. Zoals ik zei wil ik het niet op m'n geweten hebben op volle snelheid iemand die voor je is uit te tikken. Dan zou het hier leuk worden denk ik Wat betreft bij STA heb ik dat misschien eens gedaan, maar hoe zou je zelf zijn als je altijd op dat stuk wordt opgehouden En het valt me inderdaad ook op dat ik die linkse in het begin vele malen slecht heb genomen (buiten de eerste keer waar ik vind hem beter uit te komen dan jokke). Al denk ik dat koude bandjes en wat frustratie van ingehaald te zijn daar ook voor veel tussenzit Het was geen verwijt hoor dat je sta een paar keer aantikte, ik zou dat ook doen denk ik in jouw plaats Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Het was geen verwijt hoor dat je sta een paar keer aantikte, ik zou dat ook doen denk ik in jouw plaats Sta is er ook niet vies van Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 In koers heb je gelijk maar.... ...snelheidsverschil tussen jullie was altijd zo groot dat hij je echt wel voorbij kon gaan hoor. Hij was alleen heel braaf @B3noît : telkens je dichter komt los jij je gas. Je moet tegen z'n bumper gaan hangen en je er dan bij de bocht gewoon naast zetten En die halve pogingen niet meer doen want je moet telkens opnieuw beginnen Klopt, maar het was wel koers, ik ging me niet zomaar laten doen, dat nu ook weer niet, hij had zijn gewicht, ik de sleutel van de deur. Maar je hebt wel een punt als hij er op speed zich naast zet in de bocht is er gene sleutel en moet ik hem de lijn geven. Maar je moet het dan wel doen en weten dat de deur niet net VOOR uwe neus toegaat (want dat mag dan weer wel he, dat is niet "botsen"). Dat echt toedoen voor de neus heb ik twee keer gedaan in de rechtse na de rechte lijn van de start, Benoit moest dat risico idd inschatten. Pas op ik heb wel net dezelfde scenario's meegemaakt in race 1 he, het is niet dat Benoît een braaf lammetje is We hebben trouwens toen mekaar eens geraakt en daarna werd de deur ook twee keer meer dan vakkundig toeggespijkerd. 1 Quote
STA911 5.728 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 @@Lotuzzz Ela ela! Ik ben misschien de enige die er zo over denkt, maar ik vind het echt moeilijk om in iemand's gat te hangen zonder er eens tegen te tikken. Je hebt immers andere rempunten of iets latere waardoor je er direct tegen kan zitten. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 @@Lotuzzz Ela ela! Ik ben misschien de enige die er zo over denkt, maar ik vind het echt moeilijk om in iemand's gat te hangen zonder er eens tegen te tikken. Je hebt immers andere rempunten of iets latere waardoor je er direct tegen kan zitten. Je krijgt er wel zwart voor in een deftige koers he. Al 2 keer meegemaakt, onvermijdelijke, onvrijwillige tik en telkens twee keer zwart/witte vlag en een strafpunt. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Je krijgt er wel zwart voor in een deftige koers he. Al 2 keer meegemaakt, onvermijdelijke, onvrijwillige tik en telkens twee keer zwart/witte vlag en een strafpunt. Tikken mag niet? Kut, we gaan nog eens moeten spreken op voorhand dan, want ik ken al die etiquette-regels niet. Ik begin net gewoon te worden van in de jungle te rijden 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.