Ga naar inhoud

Kras op ramen verwijderen


dragonfly

Aanbevolen berichten

Verzekeringswerk ?

2-3 jaar geleden mijn auto teruggevonden met een 'striping' in de lak. Bleek dat vandalisme in mijn verzekering zat zonder terugval in premie etc. mits aangifte bij politie.

Verzekeringswerk ?

2-3 jaar geleden mijn auto teruggevonden met een 'striping' in de lak. Bleek dat vandalisme apart in mijn verzekering zat zonder terugval in premie etc. mits aangifte bij politie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet er iemand als je zo'n krassen kan verwijderen aub? Auto van m'n broer/vriendin en ze hebben hem zo net teruggevonden in Gent :(

 

@@Wax-it.be of @@Simoni mss?

 

IMG-20141206-WA0006.jpg

 

Dat kan maar is heel omslachtig, nieuwe ruit is in veel gevallen voordeliger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kwam af met zo'n YouTube video van één of andere machine maar heb dat maar afgeraden. Simoni zal het wel weten uit ervaring :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze trouwen volgend jaar, helaas geen homo-koppel. En dat is inderdaad een domme auto, heb het hem al 10x gezegd.

Is van haar, hopelijk krijgt hij snel een firmakar zodat die beetle weg kan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jullie zijn verschrikkelijk slecht  :roll:  :P

 

Moet toegeven dat ik op zo'n momenten wel es bedenk dat ik en vele anderen hier niet teveel mogen klagen. Wij bellen naar onze verzekering en volgende week hebben we 2 nieuwe ruiten.

Zij moeten zo verder rijden (wat ik aangeraden heb) of moeten even 500euro uitgeven door zo'n gemene streek van een kereltje dat je liefst eens in de vaart zou gooien als je hem ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En jullie zijn verschrikkelijk slecht  :roll:  :P

 

Moet toegeven dat ik op zo'n momenten wel es bedenk dat ik en vele anderen hier niet teveel mogen klagen. Wij bellen naar onze verzekering en volgende week hebben we 2 nieuwe ruiten.

Zij moeten zo verder rijden (wat ik aangeraden heb) of moeten even 500euro uitgeven door zo'n gemene streek van een kereltje dat je liefst eens in de vaart zou gooien als je hem ziet.

Op de sloop twee ruiten halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid