tuscani 11.816 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Wat is er met die velg rechtsvoor op die tweede pic? stuk van de kracht? want het is het deel dat op de grond staat tijdens de stoppie. (kan je zien aan het amg logo dat tussen de achterliggende spaken staat.) Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Lijkt mij geen remtest, maar een landing. Of een combinatie. Maar een velg die breekt tijdens het remmen, is wat overdreven denk ik. En zo een mastodont zo ver met zijn achteras omhoog krijgen tijdens het remmen, rem/gewichtsbalans moeten dan toch wel heel verkeerd liggen. Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Lijkt mij geen remtest, maar een landing. Of een combinatie. Maar een velg die breekt tijdens het remmen, is wat overdreven denk ik. En zo een mastodont zo ver met zijn achteras omhoog krijgen tijdens het remmen, rem/gewichtsbalans moeten dan toch wel heel verkeerd liggen. Het zal inderdaad meer een landing test zijn. dan nog had ik verwacht dat de velgen steviger zouden zijn. Hieronder een paar voorbeelden van misuse tests bij een S klasse. Ik denk dat deze tests dienen om te kijken of de airbags bij zo een rijgedrag niet onbedoeld afgaan. Maar ik kan ook fout zijn natuurlijk. Quote
Gast Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Wat een lelijk ding toch, een x6 is een natural beauty vergeleken met dit ding. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.