Ga naar inhoud

Een Volkswagen of een Toyota


Bouncing Bullet

Een Volkswagen of een Toyota?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kies jij?

    • Nicole Kidman
    • Sarah Rafferty
    • Scarlett Johansson
    • Jennifer Aniston
    • Jamie Chung


Aanbevolen berichten

Volgende keuze stelt zich nu daar: ofwel een Volkswagen ofwel een Toyota.

Eigenlijk dus Deutsche Grundlichkeit of Japans Kaizen, een wagen voor de Ariër of een wagen voor de kleine samourai, een Panzer tank of een Mitsubishi  met torpedo's. 

 

Ik denk dat ik voor een Volkswagen zou kiezen. Het zit van tien, negen degelijk in elkaar, maar je gaat je wel blauw betalen aan opties. Toch ben je zeker van die standaard die we ondertussen gewoon zijn van duitse wagens. Devaluatie is wel een yippi-ka-jey motherf*cker. Je mag er Duitse huurlingen, ex-amerikaanse officieren, ne kerel genaamd Simon, cyberterroristen of de russische mafia erop af sturen, devalueren zal ie. 

 

Dan maar misschien toch een Toyota? Een duffe wijvenbak. Ook een beetje zoals een Panda. Een vreemd beestje en toch intrigerend, met scherpe kantjes en toch eenmaal aan het rollen, blijft ie rollen. Panda's zijn outsiders. Of je nu de Wu-Shi Fingerhold kent of volledig innerlijke rust kent, een panda aanziet niemand als een beer. Een beer is conform aan de massa wanneer hij gewoon zwart, grijs, wit of zelfs bruin is. Maar wit en zwart? Nee.

Panda's zijn dé outsiders die toch gerespecteerd worden bij kenners en lachwekkend zijn met hun geluid (vooral niezen). 

 

 

 

 

Heb ik trouwens gezegd dat het om vier verschillende Volkswagens gaat?

De één slank, wulps en in zwart gehuld. Als Nicole Kidman: ja, je zou ze graag willen, maar je weet niet echt wat je er aan hebt en hoe afgetrapt ze al is. 

 

yvy2e25.jpg

 

 

 

De tweede is een vurige rosse. Sarah Rafferty van Suits: Frank en verleidelijk. Vaak ook ronduit brutaal met een grote klep. En je bent nooit helemaal zeker, is ze nu echt knap of gewoon mooi?

 

m76eonO.jpg

 

De derde is eerder als Scarlett Johansson. Messcherp en altijd fit, met een zekere focus en toch levensvreugde. En met perfecte rondingen afgewerkt met ideaal kontje.

 

7240__scarlett-johansson-red-carpet_p.jp

 

 

 

De vierde is dan weer wat ouder. Jennifer Aniston - like. Vriendelijk, toegankelijk maar kan toch koket zijn. Mensen hebben jou met haar zeker gezien.

 

1415499918933_wps_41_LOS_ANGELES_CA_NOVE

 

 

 

Met wie zou je de japanse dan vergelijken? Hmmm, een moeilijke. Misschien zoals Jamie Chung. 

Scherpe uitlijningen en toch intrigerend zoals panda's dat nou eenmaal zijn. Een Sucker Punch krijg je gegarandeerd.

 

Jamie%20Chung-GFR-021159.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Mja, doe mij maar Scarlett Johansson. Daar ga ik denk het meest plezier aan hebben, living close to the edge, zeg maar. 

Of toch maar de Toyota? Hmmm.

 

 

 

Welke zou jij kiezen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7698910656_8e06eb284c_k_d.jpg

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi stukje proza BB

Jamie Chung en de LFA because I just dig asians :P

Hoewel die vurige rosse dan wel als maitresse zou pakken.

Omgekeerd zou niet zo goed werken want die zijn té frank ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke zou jij kiezen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7698910656_8e06eb284c_k_d.jpg

 

 

Qua vrouw, Kidman, any time.

 

En de auto, LF-A, again any time ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid