Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - zaterdag 4 April 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kom ook mee toeren! Vermits geen andere inzittende in mijn kar en geen zin om roadbook te lezen terwijl ik zelf aan 't rijden ben (jammer want ik vermoed dat Peutje-Jan Hellevaart daar echt proper werk in heeft gestoken) sluit ik dus aan bij een ander groepje en volg dat.  B)

Geplaatst:

Mijn passagierszetel is nog vrij

Nu niet meer :ninja:

Geplaatst:

Wees welkom @gta!

Geplaatst:

Ben al 'n hele tijd ingeschreven, hoor. Van in 't begin, denk ik (was net te laat voor de algemene).

Maar 'k was 't even uit 't oog verloren; deze week i/d agenda zien staan. :-)

Geplaatst:

Als ik geen AMZeelandritrijvaardig wrak vind stel ik me vrijwillig voor om te navigeren.

Geplaatst:

In mijn koffer is altijd plaats. Je kan dan tenminste tegen iedereen gaan vertellen dat je in een BMW hebt gereden.

Geplaatst:

@@Frekkel als jij een goede startmotor hebt liggen is er plek (op de achterbank)

Geplaatst:

Hoeveel startmotors moet ge hebben?

Het ziet er naar uit dat het goed gaat komen. Heb al een ander projectje op het oog.

Geplaatst:

Ik ga er niet geraken met m'n E30, wegens kapotte topmount. :( Omdat de ophanging ook aan vervanging toe was, is deze ook besteld maar nog onderweg, dus zal nooit lukken tegen zaterdag.

Indien er hier nog mensen zijn die met een trage kist rijden, kan ik hen eventueel volgen met Das Boot (S124 250TD 90pk), wegens geen co. Maar als het een snelheidswedstrijd wordt (wat meestal het geval is bij die treintjes), ga ik moeten afhaken vrees ik.. :/

Geplaatst:

Ian hoe laat vertrek jij vanuit Deinze? 

Ik vertrek samen met Jonas vanuit Kortrijk, als je niet trager dan 120 rijd op de autosnelweg kunnen we samen rijden? :D

Geplaatst:

Ian hoe laat vertrek jij vanuit Deinze? 

Ik vertrek samen met Jonas vanuit Kortrijk, als je niet trager dan 120 rijd op de autosnelweg kunnen we samen rijden? :D

Hoe laat moeten we daar zijn? :D Hoeveel sneller dan 120? Das Boot heeft wel een lange aanloop nodig voor hij op kruissnelheid zit. :lol: Ik vertrek trouwens vanaf Kruishoutem.

Geplaatst:

Hoe laat moeten we daar zijn? :D Hoeveel sneller dan 120? Das Boot heeft wel een lange aanloop nodig voor hij op kruissnelheid zit. :lol: Ik vertrek trouwens vanaf Kruishoutem.

De start is om 13u.

Aangezien @@Jonass met zijn Mx5 mee gaat denk ik niet dat hij veel sneller als 120 zal willen rijden

Geplaatst:

Ik ga wel rond 17u moeten vertrekken. Kmoet nog werken.

120-130 kruissnelheid is goed. Geen zin in opnieuw boetes :D

Geplaatst:

De start is om 13u.

Aangezien @@Jonass met zijn Mx5 mee gaat denk ik niet dat hij veel sneller als 120 zal willen rijden

Rond 12u vertrekken dan vanaf carpool parking Kruishoutem zeker? 't Is ongeveer 50m à 1u rijden van hier.

Geplaatst:

Pak dan 11u30. Altijd tof om eerst een babbeltje te slaan.

Geplaatst:

Wat voor weer wordt het zaterdag?

Dan weet ik hoeveel moeite ik nog moet doen om mijn hok proper te maken.

Geplaatst:

Ze geven regen

Geplaatst:

Allemaal jouw schuld.

Overal waar ik met jou aankom regent het.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik hoop dat het droog blijft :o

Geplaatst:

Ik hoop met je mee.

Ik rijd helaas op de regenband met het rode parapluutje, en we weten allemaal dat dat niet de beste gripprovider is.

Geplaatst:

Zou m'n eerste Zeeland Classic zijn met slecht weer (en de eerste tout court?). 

Voor mij geen probleem, dat geeft het een extra dimensie :) 

Kan me wel inbeelden dat de mensen die komen voor een rustige rondrit en om te genieten van het uitzicht dit wat minder prettig gaan vinden. Tijd om te bewijzen dat AM géén bende plooiers is zoals overal beweerd wordt :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een weerbericht zoveel op voorhand is nooit betrouwbaar...

Geplaatst:

@@Ian ik ga ook op een 'rustig' tempo rijden, zal wel ook een ander groepje moeten volgen wegens geen co.

Volk dat vanuit omgeving Gent vertrekt?

Geplaatst:

Ik wil graag terug thuiskomen met een rijbewijs en een E30.

Maar ik heb een (weliswaar onervaren) co. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in