Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - zaterdag 4 April 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@Ian ik ga ook op een 'rustig' tempo rijden, zal wel ook een ander groepje moeten volgen wegens geen co.

Volk dat vanuit omgeving Gent vertrekt?

Waarschoot, via Lembeke de N49 op.

Geplaatst:

Als we moeten passeren in gent ( ik denk het wel? ) spreken we anders af in gent he. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Geplaatst:

Als we moeten passeren in gent ( ik denk het wel? ) spreken we anders af in gent he. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Waarschoot, via Lembeke de N49 op.

In de buurt dan van de N49 ergens in Evergem?

Enfin, mij gelijk. De andere kant van Gent, omgeving E17 Gentbrugge is ook goed. Dan denk ik aan de parking van de Brico Plan-it aan de Ghelamco Arena.

Geplaatst:

mij al gelijk. Startmotor is hersteld, dus looking good

Geplaatst:

ze geven zaterdag al droger :party:

Geplaatst:

Goed. Want het zal toch een beetje moeten vooruit gaan, wegens moeten gaan eten zaterdagavond. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zal wss de Lada niet in orde krijgen tegen dan. Met alles te vernieuwen heb ik het precies erger gemaakt :D

Maar ik kom wel met een gelijkaardige wagen.

Is er op de tussenstop een mogelijkheid om uitgebreid te eten? Als in steak met frieten bvb?

Geplaatst:

Mij is het allemaal gelijk, zolang we maar een potje (respectvol, veilig en beheerst) km kunnen vreten!

Geplaatst:

Al sneeuwt het, ik kom!

Geplaatst:

Hier nog geen auto, tenzij ik een afgeleefde e91 pak. Dokterkrullie, ga jij nu ook? Passeert gij voorbij mijn deur? :D

Geplaatst:

Hier nog geen auto, tenzij ik een afgeleefde e91 pak. Dokterkrullie, ga jij nu ook? Passeert gij voorbij mijn deur? :D

Er is nog een afgetrapte E90 ook.

Geplaatst:

Duvelmans, de MX5 is nog niet terug van onderhoud. Ik hoop dat ik hem zaterdagochtend kan ophalen  <_<

Geplaatst:

Ik blijf startproblemen hebben. ik hoop dat ik de enige ben die afzegt, ik ga dat niet rijden in de Ford of in de Citroën van mijn co. Sorry.

Geplaatst:

Mijn eigen auto is ook nog niet klaar :')

Geplaatst:

325 duoshoot? :D
Geplaatst:

Duvelmans, de MX5 is nog niet terug van onderhoud. Ik hoop dat ik hem zaterdagochtend kan ophalen <_<

Ik hoop dat voor jou ook. :D

Geplaatst:

Ik heb er zin in :D

Geplaatst:

Kist is onderhouden en vol getankt, ik geraak zeker aan de start!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alsof dat een garantie is

Geplaatst:

Alsof dat een garantie is

Horen we daar weer een jaloerse zelfstandige? :D

Geplaatst:

Mijne staat volgetankt, is niet gewassen (maar daar valt nog wel iets te verzinnen).

Nog een nieuwe antenne aan de radio hangen, en we zijn klaar voor de start.

Geplaatst:

Horen we daar weer een jaloerse zelfstandige? :D

Nu ge het zegt, ik heb hem niet gezien ze :)
Geplaatst:

Nu ge het zegt, ik heb hem niet gezien ze :)

Jij hebt geen porte plaques.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in