Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Mij is het allemaal gelijk, zolang we maar een potje (respectvol, veilig en beheerst) km kunnen vreten! Ja seg, geen treintje met jou dan! Duvelmans, de MX5 is nog niet terug van onderhoud. Ik hoop dat ik hem zaterdagochtend kan ophalen Onderhoud zelf doen, mgv. Mijn eigen auto is ook nog niet klaar :') Alles komt goed! Mijne staat volgetankt, is niet gewassen (maar daar valt nog wel iets te verzinnen). Hmm, first world problems. Met de 318is komen en een leuk reuniegevoel hebben, of toch maar de S2000.. Zal beetje van het weer afhangen denk ik. Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 PJH zijn het vooral banen in goede staat of zit er ook veel opgelapt versleten baan tussen? Quote
Ian 511 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Als we moeten passeren in gent ( ik denk het wel? ) spreken we anders af in gent he. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.Stop je dan nog op de carpoolparking in Kruishoutem, of rechtstreeks naar Gent?De S124 is volgetankt en de banden bijgeblazen. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 PJH zijn het vooral banen in goede staat of zit er ook veel opgelapt versleten baan tussen? S2000 / ITR / A6? Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Als je om 13u vertrekt, wanneer is de tussen stop dan? Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 S2000 / ITR / A6? Ja twijfel wat want zit met een flinke keelontsteking, en dan is S2000 mss niet ideaal Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Ja twijfel wat want zit met een flinke keelontsteking, en dan is S2000 mss niet ideaal Ik ben 2 weken geleden Ardennenritje gaan doen met bende cabrionichten. Had een flinke verkoudheid, maar dacht "verkouden ben je van bacterieën, niet van de kou of van wind!". Week erna wel nog goed ziek gelopen iig Je kan natuurlijk altijd je dak dichtgooien. Ik ga me ook niet inhouden als het te slecht weer is, geen zin om te hervallen Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Ik ben 2 weken geleden Ardennenritje gaan doen met bende cabrionichten. Had een flinke verkoudheid, maar dacht "verkouden ben je van bacterieën, niet van de kou of van wind!". Week erna wel nog goed ziek gelopen iig Je kan natuurlijk altijd je dak dichtgooien. Ik ga me ook niet inhouden als het te slecht weer is, geen zin om te hervallen Ja die denkwijze dat werkt dus niet helaas We zien wel! Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Frekkel didn't answer the call didn't got a call Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Stop je dan nog op de carpoolparking in Kruishoutem, of rechtstreeks naar Gent? De S124 is volgetankt en de banden bijgeblazen. Toch niet met de 318is? Topmounts steken is toch zo geen groot / duur werk? Gij gaat stinken dus rij ik niet achter u! Ja twijfel wat want zit met een flinke keelontsteking, en dan is S2000 mss niet ideaal Ik weet nu al dat mijn linker oor pijn gaat doen (ruitje beetje open, no matter what, weetewel) Kempen represent Waarmee? Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 didn't got a call ik heb u eind februari es gebeld. heb u ook een mention gestuurd in mijnen topic.. dacht da je mijnen business ni meer wou Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 ik heb u eind februari es gebeld. heb u ook een mention gestuurd in mijnen topic.. dacht da je mijnen business ni meer wou Het leven zou zoveel mooier kunnen zijn als we ons nergens meer in opnaaien. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 "Heb u nochtans gementioned in mijn topic!!" - De kiem van vele huiselijke ruzies die gingen volgen werd toen gelegd. Quote
EvO 153 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 @@Alexis, onderhoud zelf doen? Dat kan, maar wil liever onderstaande voorvallen vermijden Na losmaken van velgdeksel bleek dat ik simpelweg de bouten van een wiel was vergeten vast zetten Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Hela hela, zomaar info lekken uit de CC, dat is smeken om een ban Besides, zo leer je nog eens iets bij! Best wel een vriend met je auto laten rijden net nadat je een onderhoud hebt uitgevoerd! Puur uit veiligheidsoverwegingen, weet je wel... 1 Quote
Ian 511 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Toch niet met de 318is? Topmounts steken is toch zo geen groot / duur werk? Gij gaat stinken dus rij ik niet achter u! [emoji14] Nee.. Omdat ik ook andere dempers en veren ga laten steken (was nodig, en anders is 't dubbel werk), en heb nog niets gehoord van e30shop dus wss zijn de bestelde veren en dempers er nog niet. Denk dat 't nu ook al te laat is tegen morgen, mocht hij ze wel liggen hebben. Spijtig, want keek er wel naar uit met de IS.. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Geplaatst: 3 april 2015 PJH zijn het vooral banen in goede staat of zit er ook veel opgelapt versleten baan tussen? De kwaliteit van de wegens is voor 95% zeer goed. Je kunt denk ik komen met wat je wil. Slechtste stuk is een kasseistrook van 2km lang, daar zul je dan wat trager moeten rijden, maar zeker geen losse of uitstekende stenen. Verder is er ook een stuk klinkers van +- 600 meter lang, ook daar zul je wat trager moeten rijden wegens vibraties, maar het is wel vlak en geen putten of moeilijke stukken ofzo. Je kunt dus min of meer kiezen wat je wil qua auto, bodemvrijheid zou geen probleem mogen zijn 1 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Nee.. Omdat ik ook andere dempers en veren ga laten steken (was nodig, en anders is 't dubbel werk), en heb nog niets gehoord van e30shop dus wss zijn de bestelde veren en dempers er nog niet. Denk dat 't nu ook al te laat is tegen morgen, mocht hij ze wel liggen hebben. Spijtig, want keek er wel naar uit met de IS.. Die dempers en veren staken er toch nog niet zo lang onder? Of vond je het te laag / hard? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 @@Alexis, onderhoud zelf doen? Dat kan, maar wil liever onderstaande voorvallen vermijden Alles liep gesmeerd tot wanneer ie op de brug stond. "Ja meneer uw linkervoorwiel zit precies nogal los hé". Ah van wat kan dat zijn misschien? "Mogelijks een roulement". Na losmaken van velgdeksel bleek dat ik simpelweg de bouten van een wiel was vergeten vast zetten met een wielsleutel tijdens de wissel. Handvast gezet na plaatsen van wiel, en daarna gewoon velgdeksel op geknald Komkom, zo moeilijk is dat allemaal niet. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Inderdaad. Poepsimpel! Alleen je kopje erbij houden Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 En enkel als je tijd hebt. Niet te rap-rap willen zijn. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Geplaatst: 3 april 2015 Voor alle duidelijkheid, dit is de parking: https://www.google.be/maps/@51.2190675,4.1138609,163m/data=!3m1!1e3 Je ziet hem niet liggen van op straat: https://www.google.be/maps/@51.217912,4.113516,3a,75y,333.42h,78.06t/data=!3m4!1e1!3m2!1saWwSb0MuK4zyn7L8h70OCg!2e0 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.