Ian 511 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Die dempers en veren staken er toch nog niet zo lang onder? Of vond je het te laag / hard?Vooral te stug. Optisch vond ik het perfect, al heb ik toch vaak een 'dit is nipt' gevoel, met dat laaghangend carter en ditto lip.Veren vooraan zijn doorgezakt, dus daardoor zal de topmount kapot gegaan zijn na eens te hard in een put gereden te hebben. Wordt nu B6 en eibach prokit. Eens meegereden met beemer1 z'n touring die op B6 en h&r -4 staat, en dat leek me nog te doen qua comfort. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Vooral te stug. Optisch vond ik het perfect, al heb ik toch vaak een 'dit is nipt' gevoel, met dat laaghangend carter en ditto lip. Veren vooraan zijn doorgezakt, dus daardoor zal de topmount kapot gegaan zijn na eens te hard in een put gereden te hebben. Wordt nu B6 en eibach prokit. Eens meegereden met beemer1 z'n touring die op B6 en h&r -4 staat, en dat leek me nog te doen qua comfort. Waarom geen B8 en Eibach pro kit? B8 is specifiek gemaakt voor verlagingsveren, B6 voor standaardhoogte. Ik rij rond op B8 en Eibach: Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Geplaatst: 3 april 2015 Ik zou ook gaan voor B8. Je moet maar eens rijden met de mijne Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Waarmee? Ik ga een poging tot copiloot ondernemen 1 Quote
Ian 511 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Heb nu B8 zitten.. Is me te stug voor onze erbarmelijke wegen. [emoji14] Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 De kwaliteit van de wegens is voor 95% zeer goed. Je kunt denk ik komen met wat je wil. Slechtste stuk is een kasseistrook van 2km lang, daar zul je dan wat trager moeten rijden, maar zeker geen losse of uitstekende stenen. Verder is er ook een stuk klinkers van +- 600 meter lang, ook daar zul je wat trager moeten rijden wegens vibraties, maar het is wel vlak en geen putten of moeilijke stukken ofzo. Je kunt dus min of meer kiezen wat je wil qua auto, bodemvrijheid zou geen probleem mogen zijn blijven we in zeeuws vlaanderen of gaan we de tunnel door in vlissingen? Quote
EvO 153 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Hela hela, zomaar info lekken uit de CC, dat is smeken om een ban Besides, zo leer je nog eens iets bij! Best wel een vriend met je auto laten rijden net nadat je een onderhoud hebt uitgevoerd! Puur uit veiligheidsoverwegingen, weet je wel... We zouden sleutelmeetings moeten organiseren! Wil dat gerust allemaal zelf kunnen, maar om daar nu snel alleen aan te beginnen lijkt me geen puik plan Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Heb nu B8 zitten.. Is me te stug voor onze erbarmelijke wegen. [emoji14] Heb B6 steken. Zou identiek zijn, maar dan voor minder verlaagde sleuren. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Heb nu B8 zitten.. Is me te stug voor onze erbarmelijke wegen. [emoji14] Dat heeft niets met je dempers te maken Ian. Jij hebt gewoon andere veren nodig. B8 en B6 hebben voor zover ik weet dezelfde demping. Stugheid komt hoofdzakelijk van je veren. En die KW (?) die jij hebt steken is sowieso een pak stugger dan Eibach. Dus als enkel je veren doorgezakt zijn (wat me ook al straf lijkt?), moet je gewoon een Eibach verlagingskit eronder knallen, klaar! We zouden sleutelmeetings moeten organiseren! Wil dat gerust allemaal zelf kunnen, maar om daar nu snel alleen aan te beginnen lijkt me geen puik plan Als ik moet wachten om te sleutelen tot wanneer we eens allemaal over de provincies heen kunnen samenkomen, kreeg ik niets gedaan Maar samen met maten sleutelen is sowieso veel wijzer, en vaak ook veiliger! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Geplaatst: 3 april 2015 blijven we in zeeuws vlaanderen of gaan we de tunnel door in vlissingen? Geen tunnels, we blijven tussen Sint-Gillis-Waas en Kloosterzande. En tussen Assenede en het Verdronken land van Saeftinghe Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 kan je daar 200km mee rondkrijgen? of rijden we gewoon 5 keer op en af? Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 ik heb u eind februari es gebeld. heb u ook een mention gestuurd in mijnen topic.. dacht da je mijnen business ni meer wou niks van dat alles ontvangen Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 niks van dat alles ontvangen P€ch voor Fr€kk€l. Volg€nd€ k€€r b€t€r z€k€r? 1 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Een garagist moet je stalken, dat weet iedereen toch? Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 niks van dat alles ontvangen kijk, correct gementioned en al http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/3076-2006-bmw-e90-325i/page-28#entry852124 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Geplaatst: 3 april 2015 kan je daar 200km mee rondkrijgen? of rijden we gewoon 5 keer op en af? 't was nipt Grootste uitdaging was de E34, je kunt daar namelijk niet zomaar overal onder of over zoals je zou willen, waardoor ik soms door een dorp moet (waar terrasjes zijn). Ik zat eigenlijk gevangen tussen het water aan de bovenkant en de snelweg aan de onderkant. Daarom is de route niet 100% zoals ik het zou willen, maar we zien toch voldoende leuke dingen om niet voor een andere regio te gaan 2 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Nee.. Omdat ik ook andere dempers en veren ga laten steken (was nodig, en anders is 't dubbel werk), en heb nog niets gehoord van e30shop dus wss zijn de bestelde veren en dempers er nog niet. Denk dat 't nu ook al te laat is tegen morgen, mocht hij ze wel liggen hebben. Spijtig, want keek er wel naar uit met de IS.. Je gaat het gevoel hebben van met een nieuwe wagen rond te rijden. Mijn ervaring met Eibach pro is dat ze vooraan dieper zaken dan opgegeven (zeker 4cm) 3cm zou nog doenbaar zijn met B6 dempers. Vanaf lager wordt toch B8 aanbevolen. (zelfde demper alleen korter) Al heb ik meerdere keren gelezen dat er ook met B6 rondgereden wordt op -4. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 KW kitje is trouwens ook zalig. En comfortabel genoeg voor dagelijks. (cfr KleinenDC zijn 320iA) Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 @@PJH, ik heb het volle vertrouwen in uw route-uitstippel-capaciteiten! Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 @@PJH, ik heb het volle vertrouwen in uw route-uitstippel-capaciteiten! schijnt da ze ginder ni kunnen lachen met al die rooi bollekepijlkes die em bij elke kruising/afslag geschilderd heeft Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 have fun. Ik hoop op een kopie van het roadboek en ik rij die wel eens na 19 april. Ik ga morgen zien dat de wagen start en huilen omdat ik niet kan meerijden Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 Wat scheelt er dan aan? Herstel dat ding dan toch gewoon! Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 april 2015 Geplaatst: 3 april 2015 ik ben er al een hele week mee bezig geweest : dinsdag startmotor eronder gevezen. Woensdag ontdekt die de starter draait als ik de batterij aansluit (maar geen sleutel zit in het contact). Gisteren was ik kapot (verbouwing) en nu vanavond samen met een maat het probleem oplossen, maar ik heb geen keuring Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.