Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - zaterdag 4 April 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ondanks dat ik de rit met de 124 ipv de E30 heb moeten doen, was 't wel leuk! Zeer mooie streek ook, vind ik. België ziet er echt depri uit in vergelijking vind ik.

Eerste helft vond ik wel 't leukst, toen kon ik nog makkelijk volgen. 2de helft wat minder, toen we in een treintje reden, en ik de 260E amper kon bijhouden. [emoji38] En voelde me dan ook wat ongemakkelijk dat iedereen toen achter mij moest blijven rijden. :oops:

Geplaatst:

Ondanks dat ik de rit met de 124 ipv de E30 heb moeten doen, was 't wel leuk! Zeer mooie streek ook, vind ik. België ziet er echt depri uit in vergelijking vind ik.

Eerste helft vond ik wel 't leukst, toen kon ik nog makkelijk volgen. 2de helft wat minder, toen we in een treintje reden, en ik de 260E amper kon bijhouden. [emoji38] En voelde me dan ook wat ongemakkelijk dat iedereen toen achter mij moest blijven rijden. :oops:

Jullie hebben dat wel goed opgelost! :D

Maar het was zoooooo vet!

Geplaatst:

Tging nog vlot hoor. Ik reed net achter jou. Wel efkes moeten inhouden omdat ik dacht da er ene in de gracht weer lag [emoji38]

Geplaatst:

Btw, duvel, jouw laatste remactie was [emoji38]z: zo een meet getrokken zeg

Geplaatst:

Gracht WEER????

Ja, vlak na de start staken er 2 in de gracht ... 15 man gestopt tot bleek dat het geen van ons waren.

'Oh, tzijn er geen van ons'

Vrooaaaaaap iiiiiiiiii en weg was AM [emoji38]z:

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Btw, duvel, jouw laatste remactie was [emoji38]z: zo een meet getrokken zeg

Ja, maar dat was op die rode ondergrond. En wat smoor en al en zo. :D

Maar oo zoo leutig! Ik wil nog!

Geplaatst:

Ja, vlak na de start staken er 2 in de gracht ... 15 man gestopt tot bleek dat het geen van ons waren.

'Oh, tzijn er geen van ons'

Vrooaaaaaap iiiiiiiiii en weg was AM [emoji38]z:

Echt! Nog ongevallen buiten op de parking?

Geplaatst:

Mijn madam ziet u die straat voorbijschieten en roept 'RECHTS' 'RECHTS' en wat doet tomski terwijl duvel daar een meet van 75 meter trekt? Links afslaan :fp:

Geplaatst:

Awel, ik zag het ondertussen in mijne spiegel. :D

Tussen de rook en zo.

Geplaatst:

Sindsdien was bolleke pijlke zonder links of rechts maar 'uwe kant' en 'mijne kant'

[emoji38]z:

Tomskim :inlove: perfecte copiloot. En ze vond het leuk ook. Ze wil de ardennenrit al meedoen.

Geplaatst:

Tging nog vlot hoor. Ik reed net achter jou. Wel efkes moeten inhouden omdat ik dacht da er ene in de gracht weer lag [emoji38]

Jij reed met de E90 dan? [emoji14]
Geplaatst:

Yes

Geplaatst:

't Was plezant! Sorry aan zij die in de eerste helft een tijdje achter een blauwe 190 gehangen hebben  :P

Geplaatst:

't Was plezant! Sorry aan zij die in de eerste helft een tijdje achter een blauwe 190 gehangen hebben :P

Wat voor motor lag daarin eigenlijk feitelijk? 1800?
Geplaatst:

Was echt super! Keteltje heeft dat goed gedaan, het was een ideaal toertje om ze nog eens uit te halen. :)

Je moest je niet haasten hoor, ik let er meestal op dat ik niet uit het zicht verdwijn als er iemand moet volgen en ik zou wel gewacht hebben aan de eerstvolgende afslag. :wink: Maar af en toe eens in toeren gaan moet kunnen, volgens mij heb ik het nog redelijk rustig gehouden. Een volger moet uiteraard wel altijd wat extra bijsteken.

Excuses voor de vergissingen onderweg! M'n co liet het wat afweten in het begin.  :ninja:  :lol:

Jullie hebben dat wel goed opgelost! :D

Maar het was zoooooo vet!

Daar op die baan met al die lichten? Het linkervak was leeg :D en ik dacht dat jullie al verder waren.

Of bedoel je toen jullie net achter ons reden en wij even een detour maakte?  :P

Aha dus jij was met die e90! Knappe verschijning!

Geplaatst:

't Was plezant! Sorry aan zij die in de eerste helft een tijdje achter een blauwe 190 gehangen hebben [emoji14]

Had jou misschien beter gevolgd. :D

Je moest je niet haasten hoor, ik let er meestal op dat ik niet uit het zicht verdwijn als er iemand moet volgen en ik zou wel gewacht hebben aan de eerstvolgende afslag. :wink: Maar af en toe eens in toeren gaan moet kunnen, volgens mij heb ik het nog redelijk rustig gehouden. Een volger moet uiteraard wel altijd wat extra bijsteken.

Excuses voor de vergissingen onderweg! M'n co liet het wat afweten in het begin. :ninja: [emoji38]

Had ik dat geweten.. :D Nuja ik wou ook niet dat jullie de hele tijd op mij gingen moeten wachten hebben. En in de 2de helft met al die sportkarren achter mij.. :D Heb dan vaak 4 a 5k rpm aangetikt in 2de, om nog een beetje vooruit te geraken. Moest dan wel altijd meteen weer remmen, eens ik op snelheid was. [emoji38]

Oja, en die foutjes vielen mee hoor, zo erg vond ik dat niet. ;)

Geplaatst:

Dank aan PJH voor de zalige rit!

Is vast veel tijd in gekropen, chapeau!

We zijn wel rond 17u vertrokken dus de rit niet af gemaakt.

En wie is de nickname achter Sebastian L.?

Geplaatst:

Eerst en vooral dikke merci aan PJH voor de alweer schitterende rondrit! Kende redelijk wat baantjes ervan (jij wss ook@@Alexis van eens een S2k ritje paar jaar terug) maar toch een zeer groot deel ervan mogen ontdekken en genieten... perfect gewoon!

Leuk weerzien ook met velen, en enkele leuke en knappe auto's gezien.

Heerlijk trio'tje gereden met Alexis in z'n S2k en Jerain met de E63. Heerlijk tempo gereden gasten, was zalig onderweg zijn en genoten van het zicht op de zijwaartse actie :) M'n S2k heeft dat weer onvermoeibaar gedaan... hoe harder hoe liever precies. Gelukkig niet gewassen op voorhand, zou versmeten moeite geweest zijn!

Op naar de ardennenrit ;)

Geplaatst:

Het was inderdaad een leuke rit, duidelijk roadbook wat het navigeren makkelijk maakte, rustige wegen met amper verkeer, top.

Het eerste deel treintje gereden achter Alexis en Fonny (lekker geluid komt er uit die M5), tweede deel aan een steviger tempo afgelegd met Avantus en Alexis.

Jerain meermaals luidop zitten lachen, ik denk dat zijn keuze nu wel vast staat dat hij die kist gewoon bij moet houden.

Voor herhaling vatbaar.

Geplaatst:

Jerain heeft wel nog vakkundig de parasol bij het frietkot aan de Toyotagarage gesloopt, perfecte afsluiter van de rit :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Was echt super! Keteltje heeft dat goed gedaan, het was een ideaal toertje om ze nog eens uit te halen. :)

Excuses voor de vergissingen onderweg! M'n co liet het wat afweten in het begin. :ninja::lol:

Daar op die baan met al die lichten? Het linkervak was leeg :D en ik dacht dat jullie al verder waren.

Of bedoel je toen jullie net achter ons reden en wij even een detour maakte? :P

Aha dus jij was met die e90! Knappe verschijning!

Toen we jullie hadden bijgehaald, en we reden op een of andere parallelweg. Jij en Ian reden rechtdoor, en wij hadden iets sneller door dat we daar ergens rechtsaf moesten.

Iets later sloten jullie wel weer aan mijn trein aan denk ik, samen met Phil en Parsifal.

Geplaatst:

Wat voor motor lag daarin eigenlijk feitelijk? 1800?

2.0 injectie :-)
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Weer een zeer mooie rit in elkaar geknutseld, @@PJH! Je hebt ons op fantastische wegen laten rijden, al vond ik de rit van vorig jaar precies idyllischer, maar het weer zal er ook voor iets tussen zitten.

Geplaatst:

Heerlijke rit, wel redelijk mogen stampen met mijn 900, al was het tempo van die 190 die ik volgde in het tweede stuk voor de pit stop ideaal, bedankt om te navigeren trouwens.

Kan ik al inschrijven voor de volgende editie?

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in