Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - zaterdag 4 April 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn eerste rondrit, maar zeker niet de laatste! Zeer mooi uitgestippeld PJH!

Nu eerst nieuwe remblokjes steken en eens naar de afstelling laten kijken. Wie achter mij reed kreeg blijkbaar koppijn...

Nu douchen en maffen. Ben kapot na een zware week maar het heeft enorm deugd gedaan.

Geplaatst:

Mijn eerste rondrit, maar zeker niet de laatste! Zeer mooi uitgestippeld PJH!

Nu eerst nieuwe remblokjes steken en eens naar de afstelling laten kijken. Wie achter mij reed kreeg blijkbaar koppijn...

Nu douchen en maffen. Ben kapot na een zware week maar het heeft enorm deugd gedaan.

Uwen blauwe stinker stond er anders weer goed bij!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik heb de vorige editie niet gereden dus weinig vergelijkingsbasis, maar 't was voor mij echt genieten. Kan me inbeelden dat het bij mooi weer wel eens lastig is qua wandelaars/fietsers/tegenliggers, maar dat was vandaag - ondanks dat de regen volledig afwezig is - een zeldzaamheid.

Uiteraard meteen in het begin verkeerd gereden, na 15km dan een hoop deelnemers gevonden die bij 2 NL Opels stonden die in een gracht geknald waren. Daarna aangesloten bij @@Asserti en dat was een perfect tempo. Lekker doorrijden indien mogelijk en respectvol wat trager rijden indien dat aangewezen bleek - top.

Bij het begin van het tweede deel weer verkeerd gereden tot we @@tato op een baan tegenkwamen, waarvoor nog dank om ons weer op het juiste spoor te krijgen. Na een half uurtje dan vroegtijdig de rondrit moeten verlaten uit tijdsnood.

Auto deed het prima, hier en daar eens de grond gekust maar daar dient die lip voor - parcours was perfect te doen. Roadbook hou ik zeker bij... dank aan @@PJH , zat puik in elkaar!

Geplaatst:

Nadat je ons voorbijgestoken had, was het een formidabel zicht om de GT3 RS zich voortdurend op die betonnen platen te zien 'zetten' met een heerlijke soundtrack on top of it. Awesome.

@@Asserti die een gebalde vuist krijgt van een fietser nadat hij even een driftje placeert voor diens neus. Priceless.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@@Frekkel

Mijn co is deze ochtend weggevallen door het weer. Als je zin hebt kan je met mij meerijden. Tis ook een soort van strontbak op naft. Dus je zal je meteen thuis voelen.

Dat moet de barchetta golf ball limited edition geweest zijn. Nu pas gezien maar ik was sowieso niet gekleed op cabrio rijden.

Daarentegen een ritje in alle rust en stilte gereden in het gezelschap van the G-wizz. Dank daarvoor.

Uiteraard ook dank aan pjh en diens vriendin voor organisatie.

Wel de clio gemist, dat ding is gemaakt voor Hollandse polderbaantjes.

En ik wil ooit zo nog wel eens een co-ritje bij Mayo!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jerain heeft wel nog vakkundig de parasol bij het frietkot aan de Toyotagarage gesloopt, perfecte afsluiter van de rit :lol:

Per ongeluk tijdens parkeren over de plastieken parasolvoet gereden, had geen verhaal tegen 2ton E63. Daarna uitstappen en vragen of het frietkot nog open was, haar gezicht, priceless.:D

Superdagje vandaag, alles wat ik ervan verwachtte. Plezant gezelschap en goede co @@brjefs goed gelachen. Goei frietje gegeten en voldaan huiswaarts.

Geplaatst:

Miljaar ik heb genoten van de vtecsoundtrack van @@Alexis zijn kist, het betere zijwaartse werk en de mooie baantjes. Heerlijk tempo met @@Avantus en @@Jerain. Enige wat ik jammer vond was dat @@Lefty al vrij snel niet meer in ons groepje zat wegens verkeerd rijden, want naar dat lawaai kan je blijven luisteren. :D

Aangename kennismaking met @@gTa trouwens, heel fijne kerel.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

gTa int echt een even grote gazet als hier, azo tetteren.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Kak tapatalk, mijn tekst weg >_<

Geplaatst:

Pappen :inlove:

Morgen eens uitgebreider verslagje van een heerlijke dag uittypen..

Geplaatst:

barchetta golf ball limited edition

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  

PJH, het was echt een toffe rondrit, de mooie wegjes heb je toch weer gevonden. (mijn persoonlijk record om als co niet verkeerd te rijden ook eindelijk gevestigd B))

Een GT3 RS achter u hebben hangen geeft toch meer stress dan de E314 afrijden.

->

merci-chocolade-5.99_2.jpg

Geplaatst:

Zalig geknald!

Rit om 17u moeten beïndigen omdat ik nog moest gaan werken. In het begin samen gereden met @@Avantus en @@Jerain . Tempo was goed, enkel wanneer de 190 voor reed :D.

Na de stop dan meegereden met @@fonny en de volvo. Zalig geluid uit die M5, ik weet weer perfect waarom ik zo'n ding wil :inlove: .

Tempo was goed, @Soubry had soms wel wat moeite om te volgen :D .

Bummer van de parking..

Wat kan ik nog meer zeggen, up to the next one.

Bedankt @@PJH

Geplaatst:

Fuck, ijnen Turkse pizza smijt op, ben weer opgestaan om zo'n Gaviscon-ding te pakken, ge weet wel, die witte pompierkes die in uw slikkanaal (hoe heet dat?) van die brandblussende melk komen spuiten. Oh fuck wat schrijf ik hier, veels te vatbaar voor verkeerde interpretaties...

Was gaaf! Veel getiphield vandaag en passagieren helpt om schele koppijn weg te krijgen, merci @@Frekkel !! Veel scheefs gezien vandaag, zo moet dat. Scheef forum. Scheve Mädels en gasten, nice. Dikken dankewel aan madame en meneer PJH !

Geplaatst:

Ik vond het leuk al had in naar het einde wel iets van dat het 20 km te lang was.

los daarvan. Beestig.

Leutige garage waar we de bodemplaat konden losmaken. Spijtig ook dat die los liet.

@@Asserti goed gereden.

@@CAS die porsche klinkt megavet

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Twas zalig... lekker liggen pappen op die baantjes en gewoon smijten met de Barchetta (die het ondanks zn valse start echt nog goed gedaan heeft)

Beste stuk was na de middag toen ik enkel @@Phil volgde... perfect tempo!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Trouwens... als er iemand een carrosier kent die voor 2000 euro al mijn hagelputten eruit kan halen... laat maar weten :D

Geplaatst:

Zalig geknald!

Rit om 17u moeten beïndigen omdat ik nog moest gaan werken. In het begin samen gereden met @@Avantus en @@Jerain . Tempo was goed, enkel wanneer de 190 voor reed :D.

Na de stop dan meegereden met @@fonny en de volvo. Zalig geluid uit die M5, ik weet weer perfect waarom ik zo'n ding wil :inlove: .

Tempo was goed, @Soubry had soms wel wat moeite om te volgen :D .

Bummer van de parking..

Wat kan ik nog meer zeggen, up to the next one.

Bedankt @@PJH

Ding weegt meer als anderhalve ton + turbogat in 2de... :(

Zoals ik zei, is er eigenlijk niet voor geschikt.

Geplaatst:

Echt! Nog ongevallen buiten op de parking?

wa was er nu met die opel gebeurd?

Geplaatst:

go home google location services, you're drunk :lolz:

Sww9ZAX.png

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Eigenlijk wil ik weer instappen en opnieuw vertrekken...

Geplaatst:

Eigenlijk wil ik weer instappen en opnieuw vertrekken...

idem :D

edde uw roadbook nog? :D

Geplaatst:

wa was er nu met die opel gebeurd?

Ik reed de parking op en terwijl mijn voorganger zich aan het parkeren was wachtte ik even en toen reed die vrouw met haar Fiesta op mij in. Niet in haar spiegels gekeken dus. :roll:

Geplaatst:

ai :(

veel schade?

Geplaatst:

idem :D

edde uw roadbook nog? :D

Zeker, tank volgooien is ook geen probleem. Denk zelfs dat ik mogelijks nog remblokjes heb liggen. Maar vandaag ontkom ik niet aan familiale verplichtingen.

(ps: volgens mij kan je nog een pak zuiniger rijden. Toen ik achter u reed zag ik je dikwijls onnodig remmen)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in