Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - zaterdag 4 April 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij is enkel de rechterkant echt vuil. Zal wel de schuld van mijne passagier zijn.

Geplaatst:

Eigenlijk zouden we eens moeten kunnen wisselen he. Toen ik vooraan reed deed ik ook af en toe de remmen eens oplichten om aan te geven dat de bocht misschien iets te scherp was om er aan dat tempo door te gaan. 'k heb ooit eens een treintje gereden met Stieven en ik trok de kop, ging vlot de bocht om en zag in mijn spiegel dat Stieven zich redelijk mispakt had. Dan denk je wel na als je de volgende induikt. Toch als 'm niet helemaal overzichtelijk is.

Of de tragere doet alles om bij te blijven, de eerste remt, de 2de wat harder en de trage die eindelijk op snelheid zit merkt dan pas dat die voor hem eigenlijk stil staan.

Ik rij liever geen treintje. Wel regelmatig verkeerd gereden, zeker in het 2de deel. Maar dat lag zoals altijd niet aan mij.

Geplaatst:

Bij mij is enkel de rechterkant echt vuil. Zal wel de schuld van mijne passagier zijn.

't is beginnen regenen toen jij ons verlaten had. Vandaar dat 'm overal vuil is :)

Of de tragere doet alles om bij te blijven, de eerste remt, de 2de wat harder en de trage die eindelijk op snelheid zit merkt dan pas dat die voor hem eigenlijk stil staan.

Ik rij liever geen treintje. Wel regelmatig verkeerd gereden, zeker in het 2de deel. Maar dat lag zoals altijd niet aan mij.

Zo zou ik ook niet graag treintje rijden. Als je dat voorhebt, rij je te kort op elkaar, of overschat je jezelf.

Tempo lag goed (bij ons) vond ik. 'k had graat Alexis, Asserti, Mayo en u gevolgd, maar er zat iemand tussen en heb jullie nadien niet meer gezien. (waaruit ik concludeer dat het tempo misschien wel boven mijn willen/kunnen lag)

Geplaatst:

Tempo lag goed (bij ons) vond ik. 'k had graat Alexis, Asserti, Mayo en u gevolgd, maar er zat iemand tussen en heb jullie nadien niet meer gezien. (waaruit ik concludeer dat het tempo misschien wel boven mijn willen/kunnen lag)

Denk het niet. Ik wou eens achter Lefty rijden om zijn hok te horen. Maar die had mooie voorsprong genomen. Heb dan hele tijd achter gTa gereden, wat wel mooi was. Maar bij dat accident heb ik direct gevraagd aan die kerel of die hulp kon gebruiken en dan doorgereden. Met rechterwiel even in het gras en wagen patineerde, waardoor er verder een vrouw de weg blokkeerde en mij over mijn onaangepast gedrag aansprak! Altijd lachen...

Daarna ineens Lefty achter mij, samen met Mayo, Asserti en gTa. Dan eens verkeerd gereden :D Dan weer tijdje gevolgd om mijn co te laten wennen aan die instructies en dan heb ik afstand gelaten zodat het weer zelf zoeken is. Hele tijd alleen gereden dan.

In het 2de deel als laatste vertrokken en echt continu verkeerd gereden. Die hollanders zullen ook wel gedacht hebben... Ze eerst voorbij knallen om daarna langs de kant te staan of ze in de tegengestelde richting weer te passeren. Naar het einde toe dan wel nog de 190 gezien en dan tijdje achter de Clio RS gereden.

Heb eigenlijk vrij rustig gereden, beetje patsmodus, af en toe eens open trekken, maar bochten en dergelijke vrij normaal.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Mayonaise serieus.. Wijze foto's ze (en vooral grappige foto's van @@Beau :lolz: ), maar je hebt mijn internet kapot gemaakt met zo'n hoop hi-res beelden op dezelfde pagina te posten! 

Zalig dagje gisteren. In het naar daar rijden al wat kunnen zwijnen met de S2000, met gare winterbanden achteraan echt peanuts om elke bocht waar het iet of wat nat ligt lekker dwars te gaan. 

Aan de start met @@Lefty en @@Jerain zitten praten over vorige keer toen er redelijk wat boze buurtbewoners waren doordat de kopgroep zich wat onheus gedragen had. Dan maar snel besloten om meteen te vertekken. We waren de eerste straat niet uit of Lefty moest toegeven dat de dagteller van zijn GT3 RS enkel in kilometers meet, en dus niet geschikt is om kop te trekken :D 

In het begin een paar keer verkeerd gereden, maar nooit erg vervelend en snel weer de draad kunnen oppikken. Lekker open gereden ook! Superdik om een dikke zwarte bullebak van een E-klasse vol op vermogen zowat elke bocht uit te zien driften! 

Jammer voorval op de parking. Zou dat takkewijf iets aangedaan hebben mocht ze tegen mijn ketel gereden zijn. Is dat dan verzekering of elk voor zich?

In het tweede deel moesten we even halt houden aan een brug die besloot te desintegreren. Motor af, dakje dicht, want het begon intussen lekker te druppelen. Bleek geen slechte beslissing, daarna heeft het goed gedrasht.. Wel leutig om overal dikke drifts te zetten.. Dan reed @@Avantus ergens een gravel baantje in dat eigenlijk niet kon kloppen, maar gelukkig een parallelbaan van de route bleek te zijn. Plots was het treintje met Avantus en Jerain, in de gietende regen. Tempo bleef best hoog liggen, was hier en daar toch met een ei in mijn broek dat ik bochten instuurde op gare winterbanden :D Laatste half uur echt goed liggen doorgeven, na elke T-splitsing eerste drie versnellingen vol doortrekken, heerlijk hoe de S2000 precies om meer blijft vragen, kar slikt echt alles wat je er tegenaan gooit. Hier en daar brak ie uit waar ik het niet verwachtte, dan komt het korte stuurhuis heerlijk van pas, je kan zo vliegensvlug corrigeren.. Zalig!

Toen we aan de finish toekwamen bleken we eerst te zijn, ergens niet onlogisch gezien het tempo. Jerain bewees nogmaals op de parking hoe hij de AMG moeiteloos gemillimeterd kan hoonen als een bezetene, geniaal om te zien. 

Even opgewarmd in de kantine, en achteraf in Gent bij 'den turk' nog gezellig kunnen nakaarten bij lekker eten en een goei glas wijn. Leuk ook om @@gTa beter te leren kennen, toffe pee en duidelijk ne mens van de wereld :) 

Fijn ook om @@Baiden en zijn toffe vriendin eens in het echt te ontmoeten. Aangename mensen! En ook wel socialer dan een groot deel van de aanwezigen, eerlijk gezegd :D 

In het naar huis rijden nog volop genoten van de S2K, en toen ik voor de garage stond had ik zot veel goesting om gewoon te gaan rijden.. Deze dag opnieuw gesterkt in mijn overtuiging dat ik geen enkele reden heb om die kist ooit weg te doen. Ongelooflijk capabel, ongelooflijk snel voor zijn 'afdruk', scherp, precies, RWD, sper, cabrio, sound... Gewoon een super totaalpakket. 

Al bij al een heerlijke dag, merci voor de moeite @@PJH

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

@@Alexis Dat van die dagteller was echt stom...ik had dat ding nog nooit gereset, het stond op ca 7000km en er is maar plaats voor 4 getallen... :oops:

Geplaatst:

Best wel spijtig dat we je na eerste keer verkeerd rijden kwijt waren. Die eerste twee straten waren alvast een heerlijk voorsmaakje. Wat een monsterlijke sound, fak :inlove: 

Geplaatst:

Geen bedankje voor zijn co hoor.  :roll::D

Geplaatst:

@@Mayonaise serieus.. Wijze foto's ze (en vooral grappige foto's van @@Beau :lolz: ), maar je hebt mijn internet kapot gemaakt met zo'n hoop hi-res beelden op dezelfde pagina te posten! 

Zalig dagje gisteren. In het naar daar rijden al wat kunnen zwijnen met de S2000, met gare winterbanden achteraan echt peanuts om elke bocht waar het iet of wat nat ligt lekker dwars te gaan. 

Aan de start met @@Lefty en @@Jerain zitten praten over vorige keer toen er redelijk wat boze buurtbewoners waren doordat de kopgroep zich wat onheus gedragen had. Dan maar snel besloten om meteen te vertekken. We waren de eerste straat niet uit of Lefty moest toegeven dat de dagteller van zijn GT3 RS enkel in kilometers meet, en dus niet geschikt is om kop te trekken :D

In het begin een paar keer verkeerd gereden, maar nooit erg vervelend en snel weer de draad kunnen oppikken. Lekker open gereden ook! Superdik om een dikke zwarte bullebak van een E-klasse vol op vermogen zowat elke bocht uit te zien driften! 

Jammer voorval op de parking. Zou dat takkewijf iets aangedaan hebben mocht ze tegen mijn ketel gereden zijn. Is dat dan verzekering of elk voor zich?

In het tweede deel moesten we even halt houden aan een brug die besloot te desintegreren. Motor af, dakje dicht, want het begon intussen lekker te druppelen. Bleek geen slechte beslissing, daarna heeft het goed gedrasht.. Wel leutig om overal dikke drifts te zetten.. Dan reed @@Avantus ergens een gravel baantje in dat eigenlijk niet kon kloppen, maar gelukkig een parallelbaan van de route bleek te zijn. Plots was het treintje met Avantus en Jerain, in de gietende regen. Tempo bleef best hoog liggen, was hier en daar toch met een ei in mijn broek dat ik bochten instuurde op gare winterbanden :D Laatste half uur echt goed liggen doorgeven, na elke T-splitsing eerste drie versnellingen vol doortrekken, heerlijk hoe de S2000 precies om meer blijft vragen, kar slikt echt alles wat je er tegenaan gooit. Hier en daar brak ie uit waar ik het niet verwachtte, dan komt het korte stuurhuis heerlijk van pas, je kan zo vliegensvlug corrigeren.. Zalig!

Toen we aan de finish toekwamen bleken we eerst te zijn, ergens niet onlogisch gezien het tempo. Jerain bewees nogmaals op de parking hoe hij de AMG moeiteloos gemillimeterd kan hoonen als een bezetene, geniaal om te zien. 

Even opgewarmd in de kantine, en achteraf in Gent bij 'den turk' nog gezellig kunnen nakaarten bij lekker eten en een goei glas wijn. Leuk ook om @@gTa beter te leren kennen, toffe pee en duidelijk ne mens van de wereld :) 

Fijn ook om @@Baiden en zijn toffe vriendin eens in het echt te ontmoeten. Aangename mensen! En ook wel socialer dan een groot deel van de aanwezigen, eerlijk gezegd :D

In het naar huis rijden nog volop genoten van de S2K, en toen ik voor de garage stond had ik zot veel goesting om gewoon te gaan rijden.. Deze dag opnieuw gesterkt in mijn overtuiging dat ik geen enkele reden heb om die kist ooit weg te doen. Ongelooflijk capabel, ongelooflijk snel voor zijn 'afdruk', scherp, precies, RWD, sper, cabrio, sound... Gewoon een super totaalpakket. 

Al bij al een heerlijke dag, merci voor de moeite @@PJH

Echt geestig om je de hele tijd bezig te zien Alexis, regelmatig een thumbs up omhoog steken, goed het tempo er in houden en regelmatig dwars afslaan.

In het tweede deel heb je wel even geluk gehad toen je slingerend een hoofdweg opdraaide, wij zagen net een combi komen en zijn er dan maar tussen gaan hangen om even afstand op te bouwen :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Bedankt @@Beau voor je app die constant vastliep!! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Echt geestig om je de hele tijd bezig te zien Alexis, regelmatig een thumbs up omhoog steken, goed het tempo er in houden en regelmatig dwars afslaan.

In het tweede deel heb je wel even geluk gehad toen je slingerend een hoofdweg opdraaide, wij zagen net een combi komen en zijn er dan maar tussen gaan hangen om even afstand op te bouwen :D

Wow, totaal niet gemerkt. 

Geplaatst:

Neenee, bedankt voor een fijne en nauwgezette ceau (:D) te zijn makker. Was een fijn dagje! 

Geplaatst:

Wow, totaal niet gemerkt. 

Dat dachten Jerain en ik ook al :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen bedankje voor zijn co hoor.  :roll::D

Je bent verslagen in co-drivership door een vrouw to be honest :D :D

Geplaatst:

Ututut, die keren dat we fout gereden zijn was het door foutrijders te volgen!

Geplaatst:

Welk tempo? Welke drifts? (dit is hier toch het openbaar gedeelte hé?  :ninja: ) 

Oei, die combi echt totaal niet gezien. Weet wel over welke hoofdweg je het hebt. Met die winterbanden was het toch soms uitkijken, in het nat kan je die zonder veel moeite blijvend grip laten verliezen.. 

Geplaatst:

Dat dachten Jerain en ik ook al :lol:

Enige keer dat ik politie gezien heb waren die zwaantjes op dat rondepunt.

Geplaatst:

Geniaal ook om je te volgen dat laatste stuk. Echt volle petard op een T-splitsing afstormen, hard in de ankers en dan zonder pinken vol die bocht ingooien. Ik -intussen lustig terugschakelend- proberen voorspellen welke kant je nu weer ging uitvliegen :D 

Geplaatst:

Geniaal ook om je te volgen dat laatste stuk. Echt volle petard op een T-splitsing afstormen, hard in de ankers en dan zonder pinken vol die bocht ingooien. Ik -intussen lustig terugschakelend- proberen voorspellen welke kant je nu weer ging uitvliegen :D

Ja, op die ogenblikken heb ik het opgegeven, tempo lag te hoog om deftig te co'en. :D We kwamen net van een stuk waar ik niet meer wist waar we waren in het roadbook, dus 't was idd gokken.

Geplaatst:

Voor haar eerste bolleke-pijl te zijn, vooral inclusief dat tempo, heeft ze dat verdomd goed gedaan idd :lolz:

Miljaar die laatste 50km, was heerlijk ja :)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Aan diegene die jef in zijn auto had, kijk eens in de koffer als er geen volle emmer in staat.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die hebben wij net heel rustig gedaan. Eigenlijk een beetje te rustig (begon te geeuwen) maar gezien mijn remmen toen al op waren, was het niet zo erg. :)

Tiphielen met een S2000 moet echt zalig zijn. (nog steeds in twijfel of ik mezelf niet te hard ga kwellen door eens mee te rijden)

Geplaatst:

Die hebben wij net heel rustig gedaan. Eigenlijk een beetje te rustig (begon te geeuwen) maar gezien mijn remmen toen al op waren, was het niet zo erg. :)

Tiphielen met een S2000 moet echt zalig zijn. (nog steeds in twijfel of ik mezelf niet te hard ga kwellen door eens mee te rijden)

1 ritje en je bent verkocht, daar ben ik van overtuigd. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

1 ritje en je bent verkocht, daar ben ik van overtuigd. 

Spel verkoopt zichzelf gewoon. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in