Ga naar inhoud

2016 Ford GT


Gast wooter

Aanbevolen berichten

EcoBoost is een marketingterm eh... "Ja onze EcoBoost, dat is dezelfde motor als in die Focus die je bij de dealer kan kopen!"

 

Het zou nog vetter zijn geweest moest het een hybride geweest zijn... 918, i8, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou nog vetter zijn geweest moest het een hybride geweest zijn... 918, i8, ...

 

allé, al die energy steken in aero en (hopelijk) weight savings

en er dan onnodige rommel in kappen om eco te zijn, pfff

 

electriek OF naft

AUB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af hoe ze dit zo lang geheim konden houden.

Ik bedoel, van de 918 bijvoorbeeld, doken 2 of 3 jaar voor de onthulling al spyshots op...

Ziet er ook niet zo groot uit vanbinnen. benieuwd naar interieurfoto's.

Edit: 

 

f86yahdbl2r2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de vorige mooier, zeker da achterkant is wat druk. O ja, liever een V8 natuurlijk. Maar die 6 cilinder zal waarschijnlijk ook wel vooruit gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het design ook knap, zeker voor hoe speciaal het is. Alleen spijtig dat ze er een v6 in steken als je genoeg v8's hebt die daar perfect in kunnen.

In de vs is een v6 toch voor paupers, nee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem ook knap. Nee, het is geen 2de incarnatie van de GT40, maar dat zou ook maar weinig inventief zijn. Ben benieuwd om hem weldra in het echt te zien.

 

Het ontbreken van een V8, dat is een spijtige zaak, maar het zal zijn redenen wel hebben want het blok van de Mustang ligt ook nog in het schap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het design ook knap, zeker voor hoe speciaal het is. Alleen spijtig dat ze er een v6 in steken als je genoeg v8's hebt die daar perfect in kunnen.

In de vs is een v6 toch voor paupers, nee?

 

Tijden zijn daar nu ook aan het veranderen. Ze beginnen daar ook meer om verbruik te geven.

Zo is bijvoorbeeld bij  Ford de F-150 3.5L V6 EcoBoost het "top model" geworden en niet meer de 5.0L V8.

De Excision (tegenhanger van de Chevrolet Suburban/Tahoe) is zelfs enkel nog maar met een 3.5L EcoBoost verkrijgbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijden zijn daar nu ook aan het veranderen. Ze beginnen daar ook meer om verbruik te geven.

Zo is bijvoorbeeld bij  Ford de F-150 3.5L V6 EcoBoost het "top model" geworden en niet meer de 5.0L V8.

De Excision (tegenhanger van de Chevrolet Suburban/Tahoe) is zelfs enkel nog maar met een 3.5L EcoBoost verkrijgbaar...

Wel bij vertellen dat de cubic inches dalen, maar het beter vooruit gaat dan tevoren. Europese invloeden.

 

V6 met 500 pk, wat klagen we.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gooi anders alle principes 'es overboord.

 

Even verduidelijken, een gsm typt niet zo handig.

Gisteren was ik nog aan het dagdromen van een GT die de nieuwe generatie hypercars het vuur aan de schenen zou kunnen leggen.

Ok, erg realistisch was dat niet, maar dit is het toch ook niet...

Ik ben een groene jongen, en vind het best belangrijk dat de topmodellen als technologische showcases de weg richting de toekomst wijzen.

Maar hierin hoort een V8, punt. Wat was er mis geweest met een blok op basis van dat in de Mustang (5.0), met een supercharger?

Eventueel nog geholpen door elektrische turbo's, of andere technologieën (bv. cylinder deactivation) om het verbruik te drukken als je 'm niet aftrapt als een bezetene (want dat telt in die cycli).

Dat ze de motor van de GT500 niet gebruiken kan ik nog begrijpen, da's tenslotte een 5.8. Maar terzelfdertijd doet Chevrolet z'n ding met een 6.2, net als Dodge.

Van het design ben ik ook écht niet weg.

Dit is, zoals pakweg een 911, zo'n iconische kist dat het design vraagt om evolutie, geen revolutie.

Het interieur vind ik op foto wél echt geslaagd, maar dat was dan ook het enige dat me niet aanstond bij de vorige versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid