Ga naar inhoud

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ondervond altijd rond de 7-8k KMS dat een BMW volledig 'los' was

Geplaatst:

Gebaseerd op 2 nieuwe BMW 4-pitter diesels:

- los qua vermogen: 1.000 à 1.500 km max

- los qua koppel: 't dubbele, of zelfs wat meer

- los qua verbruik: 't vijfdubbele

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik snap dat niet. Daar heb je toch totaal geen last van? Trust me, ik heb het al geprobeerd, en ik kan echt niet sneller aanzetten dan dat de start stop mijn motor start als ik de koppeling intrap om hem in 1e te zetten. Dat je dat in de file niet wilt, ok. Maar voor een rood licht?

Eens, deels uit respect voor de mensen die zich aan dat kruispunt bevinden. Ik zet hem speciaal van Sport+ naar Comfort.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Welk leasebudget is dat? :D

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Geen zware veranderingen dus, thx phil !

Prijswijzigingen ook?

Dat shadow gedoe hoeft voor mij niet echt.

Geplaatst:

Wat een uitmelking van modellen en kleurtjes zeg.

Bij de F30 ook al.

Geplaatst:
Op 16/05/2015 om 16:58 zei dragonfly:

Start/stop zet ik altijd meteen uit, kom daar zot van

Op 23/05/2015 om 01:16 zei ir_fuel:

Ik snap dat niet. Daar heb je toch totaal geen last van? Trust me, ik heb het al geprobeerd, en ik kan echt niet sneller aanzetten dan dat de start stop mijn motor start als ik de koppeling intrap om hem in 1e te zetten. Dat je dat in de file niet wilt, ok. Maar voor een rood licht?

Is een kwestie van gewoonte denk ik. Ik zit dit ook altijd meteen af.

Geplaatst:
55 minuten geleden zei janvkn:

Je had liever ineens de FWD versie al gehad? 

:lolz:

Geplaatst:

Zo'n einde serie 1 reeks m140i is mn volgende droomwagen (naast een Cayman 2.0). Hopelijk nog te bestellen in 2019, anders eind 2018. Manueel en rwd graag. Moet echt niks weten van een fwd 1 serie, nu 230 pk op de voorwielen en das genoeg!

Hoe ziet die nieuwe kleur sunset orange eruit?

Geplaatst:

Ik vind het best knap... Natuurlijk ook gewaagd

Verstuurd vanaf mijn SM-G900FD met Tapatalk

Geplaatst:
18 uur geleden zei Rabbit:

Wat een uitmelking van modellen en kleurtjes zeg.

Bij de F30 ook al.

Ik zie het probleem niet. Waarom is dit "uitmelken"? 't Model gaat toch maar z'n in totaal 7 jaar lopen, toch niet langer? En waarom zou er maar 1 facelift mogen zijn en wordt er vanaf 2 facelifts over "uitmelken" gesproken? De geschiedenis van veel automerken, inclusief BMW, kent meer dan voldoende modelgeneraties die méér dan 1 opfrissing kregen. Toen spraken we ook niet over uitmelken, integendeel: we waren blij dat het model er nog opnieuw wat op vooruit ging. En als je vindt dat de '1 er nu niet op vooruit gaat ... toch ook niet achteruit, neem ik aan?

Hence: what's the problem?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Estorilblauw met zwarte nieren is zo mottig.

Zeker als je dan nog eens die matgrijze sierstukken van de M140i hebt...

Wel mooie verbeteringen in het interieur. Lijkt me niet onwelkom in concurrentie met de A en de A3

Geplaatst:

Maar je moét dat toch niet kiezen? 't Is gewoon een extra mogelijkheid.

Als liberaal heb ik per definitie een boon voor extra keuze- en/of personaliseringsmogelijkheden. "Iedereen gelijk" en "alles hetzelfde" = gruwel. 

:D 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Inderdaad, je kan nog altijd het "gewone" M-pakket kiezen in estoril, zonder dat zwart gedoe.

Ik zie ook het probleem niet. En het interieur gaat er op vooruit. Dus.

Geplaatst:

Blijft geweldig zo fabrieken, 3 maand in zo een fabriek rondgelopen en alle dagen ontdek je wel iets nieuws. Bijzonder fascinerend om te zien hoe alles samenkomt.

Geplaatst:

zalig filmpke!

Geplaatst:

Geplaatst:

Lap, nu heb ik een oude model..... straks eens een nieuwe bestellen :D

Geplaatst:
Op 2017-5-12 om 22:31 zei janvkn:

Fascinerend om te zien hoe eendjes geboren worden:

Bedankt om dit te delen ! Mooi om zien.

Ik ben blij met de LCI2 , het nieuwe dashboard is een grote verbetering. Geraak er alleen (nog) niet uit welke kleur ik zal nemen. Terug Estoril of iets anders. Rood en Sunset Orange staan me ook aan. Wel erg spijtig dat het rode leder niet meer te krijgen is. Anders zou ik wss exact dezelfde nemen. 

Ach, nog tijd genoeg, volgend jaar is mijn M135i drie jaar en dan ga ik hem verkopen en de M140i bestellen. Lange voorpret in ieder geval !

Geplaatst:

Is het normaal dat de motorkap vooraan een stukje onder de neus komt/het stuk waar het logo op hangt? Bij mijn nieuwe is dat het geval, er is een duidelijke rand voelbaar/zichtbaar aan de naad. Bij mijn vorige was dat naar mijn weten niet :( 

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Alcantara interieur is verdwenen bij de niet M140i modellen. Iemand die meer weet of dit tijdelijk of permanent is?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in