Ga naar inhoud

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gewoon een Exige S240 halen. Heel wat performance voor minder dan 1 euro per dag aan jaarlijkse taxen.

Geplaatst:
Op ‎18‎/‎07‎/‎2018 om 12:18, Greg zei:

Nee, als je iets koopt jonger dan 2012 misschien.

E46 M3: +2k BIV, 1400 taks

E92 M3, tja...

En al die nieuwe of recente 2.0l dan met rond de 300 pk met lage co² ? Kosten ook heel weinig aan taksen.

Geplaatst:
1 hour ago, Speedhunter said:

En al die nieuwe of recente 2.0l dan met rond de 300 pk met lage co² ? Kosten ook heel weinig aan taksen.

Ja maar al die motoren zijn STRONT in vergelijking met een atmo met veel pk's.

Kiezen tussen een A45AMG motor en een E92M3 motor is niet kiezen. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
5 uren geleden, ir_fuel zei:

Ja maar al die motoren zijn STRONT in vergelijking met een atmo met veel pk's.

Kiezen tussen een A45AMG motor en een E92M3 motor is niet kiezen. 

Amen.

Mensen staren zich altijd blind op 0-100 en pk's, maar loopcultuur, hernemen, soeplesse en sound zijn minstens even belangrijk. Ik heb 1000x liever een atmo 3L 6 cil met 300pk, dan een 2L met 350pk en turbo's aan alle kanten.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

6 cil rijdt gewoon veel leuker ?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Op 19/7/2018 om 20:42, PJH zei:

Amen.

Mensen staren zich altijd blind op 0-100 en pk's, maar loopcultuur, hernemen, soeplesse en sound zijn minstens even belangrijk. Ik heb 1000x liever een atmo 3L 6 cil met 300pk, dan een 2L met 350pk en turbo's aan alle kanten.

Je bedoelt eigenlijk dat je fan bent van energieverspilling?

We noteren dat zo.

Geplaatst:

En kijk eens wat een zomer we nu hebben. Graag gedaan!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Dat laatste is ook altijd mijn antwoord als mensen kritiek hebben op de huidige regelgeving naar taksen toe. Het is echt zo slecht nog niet tegenwoordig.

Voor de rijken is de huidige regelgeving (en regering) niet slecht idd.
Geplaatst:

met die kilometerheffing gaat dit misschien terug slechter worden. Hangt er vanaf hoe ze dit uitwerken en hoeveel "boete" je zal moeten bijleggen als je een vervuilendere wagen wil rijden

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180721_03625728

Geplaatst:
7 uren geleden, Liquid Li0n zei:

met die kilometerheffing gaat dit misschien terug slechter worden. Hangt er vanaf hoe ze dit uitwerken en hoeveel "boete" je zal moeten bijleggen als je een vervuilendere wagen wil rijden

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180721_03625728

Dat “lijkt” op het eerste zicht toch goed nieuws uit voor al wat weekendkarren betreft? Maar inderdaad, waar zal de grens liggen en hoe gaan ze dat concreet uitwerken... 

Geplaatst:

En voor je het weet overal trajectcontrole dankzij de GPS in dat kaske...

Geplaatst:
En voor je het weet overal trajectcontrole dankzij de GPS in dat kaske...
Er is sowieso een geurtje aan. Ze gaan ni voor niks biv en vk afschaffen ze.
Geplaatst:

Verdomme, BMW heeft nu ook die 4 geestige reclamefilmpjes met het Cookie Monster van YouTube gegooid. Die hadden ze speciaal gemaakt voor de F20 LCI. En ik ben ze dan nog vergeten downloaden ook...

Geplaatst:
Verdomme, BMW heeft nu ook die 4 geestige reclamefilmpjes met het Cookie Monster van YouTube gegooid. Die hadden ze speciaal gemaakt voor de F20 LCI. En ik ben ze dan nog vergeten downloaden ook...
Staan nog op Vimeo! En helaas, bij BMW zijn ze volledig het noorden (en eigenlijk de andere windrichtingen) kwijt...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in