Ga naar inhoud

2.3 ecoboost


Gast

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke neem je?

    • Focus RS
      20
    • Mustang ecoboost
      17


Aanbevolen berichten

Moeilijke, maar ik denk voor de ficus te gaan.

Ik vind de mustang een prachtig hok en veel mooier dan de vorige. Maar ik denk dat een amerikaanse koppelrijke v8 er beter in past. Als zou blijken dat hij subliem rijdt zou ik een opzwepende v6 ook nog overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch hetzelfde blok, begrijp niet goed dat je het daarvoor laat.

Dit

En ook een focus is een compacte hatchback, een mustang een grote (sport)wagen.

Dat heet heritage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mustang, veel mooier, past beter bij mij en ik zag laatst een filmpje met die 2.3 in een Mustang en dat zag eerlijk gezegd niet slecht uit. Ging best vlot vooruit. 

 

Zo'n Focus is echt een wagen voor Johnny's. Bomberjas, petje, thunderdome cd's, the works. En met de Mustang scoor je makkelijker grieten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch hetzelfde blok, begrijp niet goed dat je het daarvoor laat.

 

verschilt toch wel wat hoor. Focus RS kreeg aangepaste intercooler, versterkte cilinderkop, twin scroll turbo. Of je er veel van merkt is een andere vraag, maar de RS ingenieurs zijn er toch nog eens over gegaan nadat de Mustang ontwikkeld was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Mustang, veel mooier, past beter bij mij en ik zag laatst een filmpje met die 2.3 in een Mustang en dat zag eerlijk gezegd niet slecht uit. Ging best vlot vooruit. 

 

Zo'n Focus is echt een wagen voor Johnny's. Bomberjas, petje, thunderdome cd's, the works. En met de Mustang scoor je makkelijker grieten. 

 

:lolz:

 

Is dat echt belangrijk wat de anderen van je auto denken? En heb je ooit een griet gescoord met je auto? :fp:

 

Ik rij graag, dus doe voor mij maar de Focus. Was al serieus fan van de vorige versie en hoop dat deze niets aan rijplezier inboette. Dat chassis was zalig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid