Ga naar inhoud

Legend Boucles à Bastogne 2015


CharlesV

Aanbevolen berichten

Weet jij soms goeie plekken om te staan? 

 

Na 4 jaar Spa hadden we nu eindelijk een goed idee van waar te staan en dan verhuist het naar Bastogne  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij soms goeie plekken om te staan?

Na 4 jaar Spa hadden we nu eindelijk een goed idee van waar te staan en dan verhuist het naar Bastogne :lol:

Moet ik eens bekijken, het is voor ons ook (grotendeels) een nieuw parcours dus het zal op goed geluk worden [emoji4]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@@Gert-Jan, wat vond jij van deze editie i.v.m. de vorige edities in Spa?

Minder interessante wagens en minder echte rallypiloten. Enkele jaren terug reden lancia stratos, delta s4, 037, triumph tr7, 205 t16, veel manta 400's, .... Die audi's zijn vrijwel altijd begrensd in vermogen en dan worden die vrij saai om naar te kijken. De sfeer was wel even goed vond ik al zijn we niet in Bastogne geweest tijdens spitsmomenten [emoji2] Wat vonden jullie ervan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Minder interessante wagens en minder echte rallypiloten. Enkele jaren terug reden lancia stratos, delta s4, 037, triumph tr7, 205 t16, veel manta 400's, .... Die audi's zijn vrijwel altijd begrensd in vermogen en dan worden die vrij saai om naar te kijken. De sfeer was wel even goed vond ik al zijn we niet in Bastogne geweest tijdens spitsmomenten [emoji2] Wat vonden jullie ervan?

 

Qua auto's heb je wel een punt, weinig echt speciale auto's. Zoveel afgeragde E30's en andere zielloze auto's die al stevig aan het roesten waren, wat veel zegt over de piloten ervan.

 

We waren eerst naar wat routes van de Classics gaan kijken en die waren echt SAAI om naar te kijken, reden enorm traag.

 

Het grootste minpunt aan deze editie vond ik dat er nog steeds gereden werd in Stoumont, Basse-Bodeux, ... Wat op 45 minuten rijden is van Bastogne  :o En dan van Stoumont naar de 'Mandarine' weer 40 minuten..  :( Het grootste deel van de dag dus heen en weer gereden, eigenlijk heel weinig gezien ervan. Veel minder dan de vorige edities.

 

S'avonds gaan eten in Wagon Léo in centrum Bastogne, een goed biefstuk om de dag af te sluiten  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua auto's heb je wel een punt, weinig echt speciale auto's. Zoveel afgeragde E30's en andere zielloze auto's die al stevig aan het roesten waren, wat veel zegt over de piloten ervan.

We waren eerst naar wat routes van de Classics gaan kijken en die waren echt SAAI om naar te kijken, reden enorm traag.

Het grootste minpunt aan deze editie vond ik dat er nog steeds gereden werd in Stoumont, Basse-Bodeux, ... Wat op 45 minuten rijden is van Bastogne :o En dan van Stoumont naar de 'Mandarine' weer 40 minuten.. :( Het grootste deel van de dag dus heen en weer gereden, eigenlijk heel weinig gezien ervan. Veel minder dan de vorige edities.

S'avonds gaan eten in Wagon Léo in centrum Bastogne, een goed biefstuk om de dag af te sluiten :D

Tis waar, classics hebben we niet eens gedaan [emoji2] de spreiding van de proeven is inderdaad wat te groot. Maar dit was om toch nog wat Spa erin te hebben. Hopelijk krijgen ze het terug georganiseerd in Spa [emoji4] de proeven in Bastogne lagen ook echt op een zakdoek met 1 grote baan in het midden waardoor het ooit super druk was, en bijgevolg kon je niet echt kiezen waar je wilde staan maar moest je strategisch een plaats kiezen zo dicht mogelijk tegen de volgende kp.. maar al bij al ga ik nog altijd zeer graag naar daar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Het is weer bijna Boucles de Spa Bastogne. Jammer dat het eigenlijk terug in Bastogne te doen is. Ik vond de edities in Spa eigenlijk altijd beter en ook gewoon waar ze starten is het zoveel mooier in Spa.

 

Is er al nieuws omtrend welke wagens en piloten er mee doen?

 

En ik neem aan de route niet niet veel anders zal zijn dat die van vorig jaar? Iemand tips van leuke posten om te gaan kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@@Gert-Jan, jij ook weer van de partij?

Geen melding gehad van deze mention, vandaar de late reactie.

Jawel ik ga kijken, maar ik kan zaterdag niet de hele dag blijven en afhankelijk wie er zondag nog rijdt ga ik dan ook :)

Ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid