Ga naar inhoud

Mercedes G klasse

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bijna 16.000 ex BTW voor dat rood/geel/groen/oranje.

En nog een 1.000je meer voor het paars.

Is dat niet goedkoper als je dit nadien laat spuiten ??? 

Geplaatst:

Is dat niet goedkoper als je dit nadien laat spuiten ???

Nope.

Geplaatst:

Dat rood is vooral duur !!!!

Het paars nog erger 20000 €

En wat is er zo speciaal aan want ik zie het niet?
Geplaatst:

Hoort meer thuis op een Honda Civic uit Pimp my ride dan op een G-klasse

Geplaatst:

Wel echt een knappe kar. Zo'n G blijft toch iets geweldig om zien ...

Geplaatst:

16k voor een kleur :o

Ik vind 8k voor dat geel op GT al meer dan erover :(

Geplaatst:

In Engeland is het 10000 pond voor het geel op de gt

Geplaatst:

Ongelofelijke wagen. Ik woon in een onooglijk dorpje met een schooltje met een paar leerlingen, en vorige week stonden maar liefs 2 g klasses AMG op de parking van het schooltje. Eentje van de baas van de lokale benz dealer en de andere van de welbekende ex-tennister. Zalige bak... Imposant. Als mijn monovolume ernaast staat, lijkt de mijne bijna een sportwagen. Zo hoog steekt de g erbovenuit. Tel er dat AMG geluid bij, en het wordt duidelijk dat je daar nergens onopgemerkt mee kan komen.

Geplaatst:

Ongelofelijke wagen. Ik woon in een onooglijk dorpje met een schooltje met een paar leerlingen, en vorige week stonden maar liefs 2 g klasses AMG op de parking van het schooltje. Eentje van de baas van de lokale benz dealer en de andere van de welbekende ex-tennister. Zalige bak... Imposant. Als mijn monovolume ernaast staat, lijkt de mijne bijna een sportwagen. Zo hoog steekt de g erbovenuit. Tel er dat AMG geluid bij, en het wordt duidelijk dat je daar nergens onopgemerkt mee kan komen.

Qua grommel kunnen de G AMG's nog vrij subtiel zijn. Maar als je het kot opentrekt brult dat wel vrij diep en herkenbaar, love it. Qua looks zie je zo'n zeecontainer inderdaad nogal gauw staan. Toch zeker als je er oog voor hebt.

Geplaatst:
Geplaatst:

2016-Mercedes-Benz-G500-Euro-spec-1012-82016-Mercedes-Benz-G500-Euro-spec-1052-8

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

img5549_DSC_0255.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Perfect. Geen vuile LED-dagrijlichtjes, geen doorboorde bumpers maar nog de volle ijzeren exemplaren, V8 en dikke banden. :inlove:

Dat liever dan een nieuwe 500 :oops:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dat is zeker dat [emoji849]

Geplaatst:

Die van jou is anders ook magistraal. Vooral in 't mat zilvergrijs, shit. :kwijl:

Maar zo-eentje daar (ik ken er te weinig van om generatie/bouwjaar te kunnen bepalen): yummiest.

Geplaatst:

Geef mij die van Brunault maar dan!

• 2 maanden later...
Geplaatst:

12547345_1690147751200195_1423444615_n.j

• Vind ik leuk 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in