Ga naar inhoud

Mercedes G klasse


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

uitstoot waarden al ergens te vinden van de nieuwe 2016 motoren?? Vind ze nergens

idem :)

 

zou volgens mij wel iets lager moeten liggen door die start stop. maar ik vrees niet genoeg om een verschil te maken in BIV of VAA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iemand die zich een nieuwe G kan permitteren en de running costs ervan kan dragen, niet gaat wakker liggen van VAA of BIV. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iemand die zich een nieuwe G kan permitteren en de running costs ervan kan dragen, niet gaat wakker liggen van VAA of BIV. 

Ik weet het niet, als je 10 000 euro moet betalen om een wagen in te schrijven, dan denk je daar toch wel eens over na, neen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet, als je 10 000 euro moet betalen om een wagen in te schrijven, dan denk je daar toch wel eens over na, neen

 

10.000 euro is relatief op een auto van 140.000 euro natuurlijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet, als je 10 000 euro moet betalen om een wagen in te schrijven, dan denk je daar toch wel eens over na, neen

 

Dat is inderdaad zo als je je spaarcenten bijeentelt om je een auto te kopen.

 

Maar als je zomaar 140000 Euro tegen een wagen aangooit, alzeker een nieuwe G, dan zit je daar minder mee in.

De koper van een nieuwe G zal vaak ook al enkele andere autos staan hebben en koopt dit niet als "eerste wagen" of "gezinswagen om elke dag mee te pendelen".

Zelfs die 140000 Euro zullen het probleem al niet zijn ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet, als je 10 000 euro moet betalen om een wagen in te schrijven, dan denk je daar toch wel eens over na, neen

I agree. Zeker omdat je daar totaal niets aan hebt. Is om de wegen te onderhouden, zeggen ze. Maar met een G heb je net geen wegen nodig. Dus afschaffen die handel voor een G klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vandaag met een G63 gereden in solarbeam yellow

Ik zou dat toch gewoon geraken

Wat een kar !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

uitstoot waarden al ergens te vinden van de nieuwe 2016 motoren?? Vind ze nergens

261g CO2 voor de G350cdi en 289g CO2 voor de G500 @@alsemi

Link naar reactie
Delen op andere sites

wss een fout van de adverteerder, misschien zit de ombouw er gratis bij.

Maar 5 plaatsen en lichte vracht gaat niet. Want lengte vd laadruimte moet minstens de helft vd wielbasis bedragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

wss een fout van de adverteerder, misschien zit de ombouw er gratis bij.

Maar 5 plaatsen en lichte vracht gaat niet. Want lengte vd laadruimte moet minstens de helft vd wielbasis bedragen

 

Het is wel mogelijk als de lengte van de laadruimte lang genoeg is. In een Navara gaat dat bv wel. bij een G weet ik het eigenlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Het is wel mogelijk als de lengte van de laadruimte lang genoeg is. In een Navara gaat dat bv wel. bij een G weet ik het eigenlijk niet.

Een Navara is een pickup, en dus is de laadruimte in een ander volume dan de cabine, waardoor LV altijd mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel mogelijk als de lengte van de laadruimte lang genoeg is. In een Navara gaat dat bv wel. bij een G weet ik het eigenlijk niet.

Neen, onmogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid