Ga naar inhoud

Mercedes G klasse

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat hier nog geen specifiek topic was voor al de G klasses.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Deze wordt binnenkort voorgesteld in Genève.

Het kleine broertje van de 6x6 AMG, alleen zou deze de AMG badge niet dragen.

Merc-G500-4x4-001.jpg

Foto komt precies uit een boekje van de speelgoedwinkel, enkel zijn ze de afstandsbediening er vergeten bij te plakken...

Geplaatst:

Die gaat de AMG badge niet dragen omdat dat een G500 met portaalassen is ipv een G63 AMG

Geplaatst:

Een gewone G heeft geen portaalassen

Geplaatst:

Wat is juist het voordeel van die portaalassen buiten die bandenmaat kunnen monteren?

Geplaatst:

Grotere bodemvrijheid, doorwaaddiepte...

Geplaatst:

weet je ook waarom ze geen g63 hiervoor gebruikt hebben?

Geplaatst:

Zou het kunnen dat de krachten op die portaalassen voor offroad etc dan te groot worden?

Geplaatst:

Buiten de 6% korting op de basisprijs van de G63 wordt er maar weinig korting gegeven op de G's precies, zelf niet tijdens de salon condities

Geplaatst:

Lijkt me ietwat logisch. Geen idee waarom maar het verbaast me niet.

Geplaatst:

De Ride Control suspension van Brabus (gemaakt door Bilstein) zou beter rijden etc, maar weet iemand of de off-road capaciteit van de wagen dan verminderd door de nieuwe dempers? Of heeft dat geen invloed op de capaciteiten?

BRABUS_RideControl_03.jpg

Geplaatst:

Volgens mij heeft er iemand zin om een G63 te kopen...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

bmwwwbb doet al in containers, 't zou dus niet opvallen als hij met eentje begint te rijden

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dit stond op MB world:

I managed to get a test ride on the new G63 with the ride control. Its impressive. It was running the 23' platinum wheels, and the ride was similar to my G55 on 18' wheels. In sports mode, there is significantly less body roll, and the feeling during high speed running gave you better confidence. 

Read more: http://mbworld.org/forums/g55-amg-w463/394615-brabus-ride-control-suspension-2.html#ixzz3SDDrSQmT

Wel prijzig

Geplaatst:

We hebben er eentje omgebouwd. Rijdt zeer goed, maar je moet geen wonderen verwachten, blijft een rudimentaire ketel

Geplaatst:

We hebben er eentje omgebouwd. Rijdt zeer goed, maar je moet geen wonderen verwachten, blijft een rudimentaire ketel

En komen de off-road capaciteiten in gedrang? Of heeft dit geen invloed hierop?

Geplaatst:

Dit stond op MB world:

I managed to get a test ride on the new G63 with the ride control. Its impressive. It was running the 23' platinum wheels, and the ride was similar to my G55 on 18' wheels. In sports mode, there is significantly less body roll, and the feeling during high speed running gave you better confidence. 

Read more: http://mbworld.org/forums/g55-amg-w463/394615-brabus-ride-control-suspension-2.html#ixzz3SDDrSQmT

Wel prijzig

thx!

Geplaatst:

En komen de off-road capaciteiten in gedrang? Of heeft dit geen invloed hierop?

Normaalgezien gaat dat niet veel invloed geven

Die klant rijdt er wel niet mee offroad, dat weet ik

Geplaatst:

Dit stond op MB world:

Wel prijzig

5950 euro ex BTW voor de onderdelen

890 euro ex BTW voor de plaatsing in Bottrop

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in