Ga naar inhoud

Brandstofkaarten


Maaher

Aanbevolen berichten

Aangezien ik zelf met een bedrijfswagen rijd en een brandstofkaart ter beschikking heb interesseert me wel hoe dit bij anderen zit.

 

Welke tankkaart heb je en waar kun je er mee terecht? Ben je er tevreden van? Zelf heb ik een Network Fuel Card. Ik kan er mee terecht bij Shell, Esso, Total en Q8 en dat vind ik eigenlijk wel prima.

 

 

@@brjefs, graag gedaan :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ooit ook merkgebonden kaarten gehad maar ik vind 't wat beperkend. De eerste was van Shell en er is geen (Belgische) Shell bij ons in de buurt. Dan hebben we er nog gehad van Total, en dat was niet slecht maar ik heb toch liever een vrijere kaart zoals nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esso tankkaart waarmee ik bij Esso en Shell mag tanken. Dichtste Esso bij huis is 10km ver en er ligt geen op de baan van/naar m'n werk :( Daarom, vanaf ik maar een vierde meer in m'n tank heb, tank ik al als ik een Esso/Shell passeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het trouwens met kilometerregistratie bij bv die Network Fuel Card?

Nu geeft ons personeel bij iedere tankbeurt de kilometerstand in, zodat ik kan controleren of er niet stiekem privé getankt wordt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het trouwens met kilometerregistratie bij bv die Network Fuel Card?

Nu geeft ons personeel bij iedere tankbeurt de kilometerstand in, zodat ik kan controleren of er niet stiekem privé getankt wordt.

Ik moet de kilometerstand ingeven bij elke tankbeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kmstanden en bijhorend verbruik kunnen gebruikt worden om de werkelijke uitstoot aan te tonen en het bijhorend VAA te berekenen...:ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

lucoil bij mij.

was indertijd de enigste die een tankkaart had en in de buurt was. nadeel is wel dat je er niet zo veel tegenkomt, maar ik maak er de gewoonte van om bij langere ritten hem eerst vol te gooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan enkel bij Shell tanken, hier in Limburg zijn die niet talrijk aanwezig. Zo dus ook op m'n woon-werk traject geen station. Ik heb al eens geprobeerd bij Esso te tanken, maar daar werd mijn kaart jammergenoeg niet geaccepteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de mijne ook bij Arval geleased zal worden. Echter, iedereen heeft een Total-tankkaart.

In het begin was er nog een tweede tankkaart, die kon je ook gebruiken, maar er waren bijna geen stations te vinden, dus snel opgedoekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

UTA, en ik weet nog altijd niet waar dat ding al dan niet werkt.

Die bordjes bij de inrit zijn gewoon altijd te klein.

En als er één Total werkt, houdt dat geen garantie in voor de andere.

Maar met minimum 1000 km rijbereik tank ik quasi altijd waar ik het ken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid