Ga naar inhoud

Volkswagen Touran


Maaher

Aanbevolen berichten

Vers van de VW Pers:

 

Volkswagen presents the new Touran. The completely redesigned MPV was showcased before an audience of international media representatives at the Autostadt in Wolfsburg, not far from the production site where the popular family car is made. The interior of the new model has undergone a significant increase in size and is highly configurable. Refinements have been made all around the vehicle, which boasts a range of six new economical engines and an extensive line-up of assistance and infotainment systems. The public premiere of the new Touran will take place in the coming week at the Geneva motor show.

 

Gebaseerd op het MQB platform. 't Is niet de meest spannende auto die er is, *kuch*, maar 't werd wel tijd. Hij is een beetje gegroeid (13 cm).

 

Motorenpalet (geen verrassingen, uiteraard) :

 

Benzine

  • 1.2 TSI (110 pk)
  • 1.4 TSI (140 pk)
  • 1.8 TSI (180 pk)

Diesel

  • 1.6 TDI (110 pk)
  • 2.0 TDI (150 pk)
  • 2.0 TDI (190 pk)

 

 

 

bron

 

00by34hbf7cw.jpg

rdvyta8bz00t.jpg

z3mymoybvxbi.jpg

ol6ybf1btff3.jpg

 

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge in dat segment "moet" (wil) kopen: knapste van de hoop, vind ik. Die BMW '2 ziet er niet beter uit (en zal veel duurder zijn), en al de rest hinkt er sterk achter, m.i.

 

Maar genoeg over kleuren en interieurlijsten: laat 't ons over z'n capaciteiten op de limiet en op circuit hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge in dat segment "moet" (wil) kopen: knapste van de hoop, vind ik. Die BMW '2 ziet er niet beter uit (en zal veel duurder zijn), en al de rest hinkt er sterk achter, m.i.

 

 

Vind ik ook; zou de Touran - puur op uiterlijk, ook vanbinnen :D - onmiddellijk verkiezen boven de '2 Gran Tourer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of ze er de Active Info Display niet in gaan lepelen.

 

Kans lijkt me groot (idem voor de Golf).

 

Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik er voor zou kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Depends on the price. Ik vind het vet, maar als dat een optie is van 1.000 ballen ... op een Touran ... nou ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Depends on the price. Ik vind het vet, maar als dat een optie is van 1.000 ballen ... op een Touran ... nou ja.

 

Is er dan iets mis met een Touran? :noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Passat is het onderdeel van de highline. Bij Comfortline moet je nog 500€ opleggen (en GPS bijnemen dacht ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Depends on the price. Ik vind het vet, maar als dat een optie is van 1.000 ballen ... op een Touran ... nou ja.

Is er dan iets mis met een Touran? :noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er dan iets mis met een Touran? :noparty:

Nee, maar op zo'n auto zou ik het verdomd moeilijk kunnen verkroppen om daar veel geld in een luxeversie of (dure) opties te stoppen. Dan wordt de sprong naar een betere auto zoveel kleiner... Stel dat je je een Touran samenstelt van (ik zeg maar wat) 38.000 EUR, dan voor mij toch (een pak) liever een (om in hetzelfde merk te blijven) Passat Variant met leuke specs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid