Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Allee, normaal reageer ik hierop niet .... maar aangezien mijn naam er nu ook bij staat.
Schijnbaar heeft hij toch bij veel mensen blijvende herinneringen achter gelaten die steeds weer naar boven komen. Het Aston verhaal is ondertussen 3 Lambo's geleden dus in mijn! ogen 'oude koeien uit de sloot halen'. Je hoeft van mij uit absoluut niet met iedereen overweg te kunnen maar om nu telkens weer een balletje op te gooien / te vissen naar verhalen (zoals het andere deel) is toch ook niet nodig. Schijnbaar leiden sommige zo'n saai leven waarin ze zelf nooit iets hebben uitgestoken [emoji4]
 
 


Welke lambo's?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn comment op Boonen kwam hier pas halverwege de pagina ter sprake en daar laat ik me verder ook niet over uit.

Het balletje opgooien door wat info te plaatsen en het gissen van anderen naar het hoe en wat is wat anders. Komen hier zaken ter sprake waarvan (mijn inziens maar laat me graag beleren) niemand de details kent.

Maar soit .. ik ga er verder ook geen voeding aan geven dus bij deze laatste post mijnerzijds in deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij ook [emoji3]

Kweet niet of hij veel gemist zal hebben, met een rode huracan in de garage zou ik alvast tevreden zijn.

Ook al is het een vriend van me, het blijft nen speciale! En ergens ook wel zijn handels merk... Probeer maar eens als ingetogen persoon tapijten te verkopen aan de prijs van een kleine auto.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Maverick said:


Kweet niet of hij veel gemist zal hebben, met een rode huracan in de garage zou ik alvast tevreden zijn.

Ook al is het een vriend van me, het blijft nen speciale! En ergens ook wel zijn handels merk... Probeer maar eens als ingetogen persoon tapijten te verkopen aan de prijs van een kleine auto.

Laat het me zeggen dat het wel de laatste is die publiek commentaar moet posten op de (al dan niet) rijcapaciteiten van iemand anders ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij plaatste hij dit op zijn en mijn tijdlijn dus in hoeverre ... 

12 minuten geleden zei ir_fuel:

 publiek

:roll:

dat is het hier gemaakt door het op het open deel van het forum te zwieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, abtler said:

Volgens mij plaatste hij dit op mijn tijdlijn dus in hoeverre ... 

:roll:

dat is het hier gemaakt door het op het open deel van het forum te zwieren.

Is er dan een ander deel ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat het me zeggen dat het wel de laatste is die publiek commentaar moet posten op de (al dan niet) rijcapaciteiten van iemand anders [emoji6] 

Daar spreek ik me niet over uit! [emoji6]
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei abtler:

Allee, normaal reageer ik hierop niet .... n. Het Aston verhaal is ondertussen 3 Lambo's geleden dus in mijn! ogen 'oude koeien uit de sloot halen'.  :)

 

 

waarom zo in uw gat gebeten?

het gaat niet over u, en zeveren doen we hier continue. mijn rode streepjes blijven ook een eeuwigheid meegaan, net zoals wooter zijn 2 m's.

daar doen wij toch ook niet moeilijk over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei tuscani:

waarom zo in uw gat gebeten?

het gaat niet over u, en zeveren doen we hier continue. mijn rode streepjes blijven ook een eeuwigheid meegaan, net zoals wooter zijn 2 m's.

daar doen wij toch ook niet moeilijk over?

Lachen, gieren, brullen tot het iemand is die ze persoonlijk kennen, dan is het ineens moort en brandt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei tuscani:

waarom zo in uw gat gebeten?

het gaat niet over u, en zeveren doen we hier continue. mijn rode streepjes blijven ook een eeuwigheid meegaan, net zoals wooter zijn 2 m's.

daar doen wij toch ook niet moeilijk over?

Ik ben niet snel in mijn gat gebeten ... maar reageer inderdaad wel als het enerzijds verhalen zijn waarvan volgens mij niemand de details kent en anderzijds mijn naam op het scherm verschijnt aangezien een deel van mijn fb komt.

1 uur geleden zei Polygoon:

Lachen, gieren, brullen tot het iemand is die ze persoonlijk kennen, dan is het ineens moort en brandt.

Je zult mij niet snel betrappen op lachen, gieren, brullen met anderen ;) en anders mag je me daar zeker op wijzen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei abtler:

anderzijds mijn naam op het scherm verschijnt aangezien een deel van mijn fb komt.

 

Ben jij Tom Boonen? 

 

 

En nu terug on topic! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Alexanderr:

Je hebt schiefer uni en metallic; dit is uni (#98). Duizend keer mooier dan metallic :)

Gelijkaardig aan Nardo Grey van Audi ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid