Ga naar inhoud

Wat is er gayer: een MX-5 of een SLK?


Alexis

Gay-off  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke auto straalt het meeste roze regenboogjes uit?

    • Mazda MX-5
      19
    • Mercedes-Benz SLK
      31


Aanbevolen berichten

Je weet wel wat ik bedoel!

 

Ik weet wat je bedoelt, maar het klopt niet. 

Natuurlijk ziet een gesloten wagen er bijna altijd knapper uit, omdat de vloeiende daklijn niet onderbroken hoeft te worden en het lijnenspel dus minder gebruskeerd wordt. 

 

Maar om nu te zeggen dat die Pagani, Jaguar en AM er gay uitzien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wat je bedoelt, maar het klopt niet. 

Natuurlijk ziet een gesloten wagen er bijna altijd knapper uit, omdat de vloeiende daklijn niet onderbroken hoeft te worden en het lijnenspel dus minder gebruskeerd wordt. 

 

Maar om nu te zeggen dat die Pagani, Jaguar en AM er gay uitzien? 

 

Dan kan je dezelfde redenering maken voor een MX-5 of SLK, het is niet omdat het duur, exclusief, snel, etc. is dat het daarvoor IMO minder gay is.

 

Edit:

 

Neemt niet weg dat ik er wel in zou rijden als ik 1 had, op dat moment overstijgt het rijplezier het gay gehalte. Maar rijplezier telt hier niet mee dus rest mij enkel de gayheid van zo'n kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een MX-5 er inherent gayer uitzien dan een SLK. Is meer rond vormgegeven, heeft een glooiender, ietwat vrouwelijk lijnenspel. De spiegels helpen ook niet. 

 

SLK is geblokter vormgegeven. Zijn kleine afmetingen helpen niet in het masculent voorkomen, maar alles in beschouwing genomen vind ik dit wel de minder gay uitziende ketel. 

 

 

 

Vrouwelijk uitzien is naar mijn mening iets anders dan gay uitzien.

 

Ter verduidelijking:

 

Je ziet een MX-5 op een parking staan; je denkt -> knappe vrouwenkist

Je ziet een SLK op een parking staan: je denkt -> knappe gaylordkist

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je dezelfde redenering maken voor een MX-5 of SLK, het is niet omdat het duur, exclusief, snel, etc. is dat het daarvoor IMO minder gay is.

Neen zeker niet, vandaar dat ik ook vraag om zeker geen rekening te houden met al die andere factoren, puur naar looks te kijken :) 

 

Vrouwelijk uitzien is naar mijn mening iets anders dan gay uitzien.

 

Ter verduidelijking:

 

Je ziet een MX-5 op een parking staan; je denkt -> knappe vrouwenkist

Je ziet een SLK op een parking staan: je denkt -> knappe gaylordkist

 

:D

 

 

Je ziet een setje lingerie in een vitrine hangen: je denkt -> knap vrouwenondergoed!

 

Dat ondergoed aandoen maakt je niet per se gay, maar alleszins een travestiet. Kunnen we dan concluderen dat een MX-5 een auto is voor travestieten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off-topic - What if een MX-5 QP

 

Mazda-MX-5-Coupe-1.jpg

Not bad. Hier twijfel ik. Maar voor een S2000 bijvoorbeeld vind ik sowieso knapper als roadster dan als photoshop coupé

 

d9fe15256b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volkswagen-Beetle.jpg

Fiat.jpg

 

 

Grappig artikel: http://carstereotypes.com/2013/07/29/top-10-gayest-cars/ 

 

"The Mazda Miata is hands down the gayest car on the road today. There are probably makes and models that look the part a bit more, but for some reason the Miata holds a certain reputation that sets it in a league of its own. For whatever reason this splendid little dabbler has gained steam amongst females everywhere. Legend has it that when guys drive the Miata they become more emotional and have been known to do things that are absolutely illogical and crazy for no reason whatsoever."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dun afgerond kontje van die miata vs geblokte kont van de SLK.

Kan het nog duidelijker zijn.

Spreek uit :

"ik rij met een ES-EL-KAA" vs "mja, ik rij met een MIJAATAA", wat klinkt nu het mieterigst ? :)

SLK is ook wel een cabrio waar ik vooral vrouwtjes zie in rijden, maar een miata nog meer eigenlijk.

(zoals gevraagd puur op uiterlijk beoordeeld, want zo een mietia gaat zeker leuker rijden )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang geleden dat er zo'n moeilijke poll was amai. Mijn gevoel zegt de mx-5 maar de nieuwere varianten hebben dat veel minder, ook een SLK is ''volwassener'' geworden door de jaren. Maar gezien het over de oudere modellen gaat zeg ik de MX-5, vooral in basistrim dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid