Ga naar inhoud

Barst in voorruit: afkeur of niet?


Alexis

Aanbevolen berichten

Collega verkoopt haar auto, had me gevraagd er eens naar te kijken. Enige dat ik zie dat mogelijks een probleem is voor de keuring is een barst in de voorruit. Begint onderaan en loopt een tiental centimeter door, heb het zo goed mogelijk op foto proberen vastleggen. Is dit al genoeg in het 'gezichtsveld' om rode kaart te krijgen? 

 

IMG_0306_zpspbmkkofj.jpg

 

IMG_0304_zpszis8mboa.jpg

 

IMG_0302_zpsyxmn9zzj.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je loodrecht over de bovenkant van het stuur kijkt is de barst dan al zichtbaar ?

Als dit wel zo is mag de barst maximum 10cm lang zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je loodrecht over de bovenkant van het stuur kijkt is de barst dan al zichtbaar ?

Als dit wel zo is mag de barst maximum 10cm lang zijn

Zal nipt zo zijn denk ik. Barst is naar schatting 15cm, waarvan een 5 tal centimeter in de zwarte band onderaan, dus over 'zichtbare deel' van de barst valt nog te discussiëren. Soit, ik ga er zo eens mee naar de keuring, we'll see! 

 

Merci voor jullie input :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De positivo's hadden gelijk! Deze ochtend probleemloos gekeurd, enkel een opmerking. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid