Ga naar inhoud

Jaguar XF


BMWMB

Aanbevolen berichten

De huidige XF werd op de IAA van 2007 voor het eerst aan het publiek voorgesteld. Na een facelift in 2011 is het nu tijd voor een volledig nieuw model.

 

Vanavond zal de XF op een spectaculaire manier voorgesteld worden door in Londen de Thames over te steken door te rijden over 2 stalen kabels.

Hierna zal 'm voor het eerst publiekelijk te zien zijn op het salon van New York, om dan in de herfst in de showrooms te staan.

 

Ziehier enkele foto's van de voorbereiding van de stunt die vanavond vanaf 7pm op de Jaguar site live zal te volgen zijn.

 

26ED53E100000578-0-image-a-14_1427153948

 

26ED53D900000578-0-image-a-12_1427153849

 

26ED515000000578-0-image-m-18_1427154107

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joy! Een nieuwe XF!

 

Dat betekent dat de vorige, de "oude" wordt. En hopelijk snel(ler) in waarde daalt. XF Estate = what I want. (niet van het nieuwe model want die zou er niet komen, 't zou van de XE zijn dat er een Estate komt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

XF Estate is idd heel knap. Nu we het toch over breaks hebben, vandaag een facelift S-line A6 gezien, en was onder de indruk dat de poep echt wel knapper is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bevestig, knappe facelift, knappe auto. Met de 313pk TDI zit 'ie ook in m'n mobile.de-zoekopdrachten. :-)  (wel nog de prefacelift) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
4 minuten geleden zei gTa:

Van de XE, dacht ik. Ik kan op die foto's absoluut niet afleiden of dat een XF of XE is. :oops:

Velgen zijn de optionele 20'ers van de R-Sport uitvoering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Stancke:

Komt dik in orde!

Vind de huidige XF Break nog altijd dik van looks

Idem, zeker langs buiten. Steevast :inlove: als ik er eentje zie, maar altijd met één enkele uitlaat achteraan, bummer.

Staat op m'n shortlist als vervanger van m'n 530xd. Wel enkel de XF S met 275pk diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei BMWMB:

Velgen zijn de optionele 20'ers van de R-Sport uitvoering.

Zegt me niks. :D Maar ik leid er uit af dat het wél om een XF Estate gaat. In that case: :party: want daarmee wordt de lelijkste kant van de 2nd gen XF meteen omgebouwd, zalig!

Hopelijk deze keer wél met de 3-liter V6 benzine. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid