Ga naar inhoud

wij kopen autos


Ratscoot

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met deze kerels?

Ze maken nogal wat reclame op FB.

Mijn auto even ingevuld in de simulator en kreeg veel meer dan bij andere opkopers.

link verwijderd

aangepast door Ritsuke
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

link verwijderd

 

 

zo een wijk met open auto's, da's toch een paradijs voor autodieven?

aangepast door Ritsuke
  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

zo een wijk met open auto's, da's toch een paradijs voor autodieven?

Verhaaltje van een collega over een bevriend restauranthouder...

 

Koopt een nieuwe auto. Na 2 maanden is dat ding gepikt. Hij doet aangifte, en is zonder auto. Verzekering betaalt pas uit na 3 maanden als de wagen tegen dan niet wordt terug gevonden.

 

2,5 maand later krijgt hij brief van de politie in de bus. Uw auto staat al een tijdje stil op een parkeerplaats, en daar is de bewonerskaart niet voor bedoelt om auto's op de rijbaan te stallen. Hij valt van zijn stoel, belt de politie en vraagt waar ze zijn auto gevonden hebben. Blijkbaar een straat verder staat dat ding, onder wat stof en vuil. En de deuren niet op slot.

 

Blijkbaar had hij in een zatte bui zijn auto kwijt geraakt en dacht dat ie gestolen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verhaaltje van een collega over een bevriend restauranthouder...

 

Koopt een nieuwe auto. Na 2 maanden is dat ding gepikt. Hij doet aangifte, en is zonder auto. Verzekering betaalt pas uit na 3 maanden als de wagen tegen dan niet wordt terug gevonden.

 

2,5 maand later krijgt hij brief van de politie in de bus. Uw auto staat al een tijdje stil op een parkeerplaats, en daar is de bewonerskaart niet voor bedoelt om auto's op de rijbaan te stallen. Hij valt van zijn stoel, belt de politie en vraagt waar ze zijn auto gevonden hebben. Blijkbaar een straat verder staat dat ding, onder wat stof en vuil. En de deuren niet op slot.

 

Blijkbaar had hij in een zatte bui zijn auto kwijt geraakt en dacht dat ie gestolen was.

 

Is dat geen toogverhaaltje? Klinkt bekend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ken ik iemand die naar de Motorshow in Essen Duitsland

ging en daar zijn wagen parkeerde. Toen hij 's avonds terugkwam wagen weg. Bij de politie: en waar stond u geparkeerd meneer? Antwoord: in de Einbahnstrasse.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ken ik iemand die naar de Motorshow in Essen Duitsland

ging en daar zijn wagen parkeerde. Toen hij 's avonds terugkwam wagen weg. Bij de politie: en waar stond u geparkeerd meneer? Antwoord: in de Einbahnstrasse.

Dat was toevallig toch niet in Ausfahrt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha er klopt iets niet aan die hun berekening :P

Jawel, das gewoon den Argus dat die volgen . Het marchand boekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

De site is vol vals advertentie. Alle opties qua sloop/shadeautos kopen is bullshti blijkbaar .

 

Ik belde om mijn auto te slopen en Hotline medewerker probeerde mij agressief te overtuigen dat ze geen autos kopen met onrijdbaar toestand .

Ik begeleide die domme Call bitch waar het wel op de site staat en die vijf was verloren voor 10 minuten van haar bureau .

Giesteren ging ze mij terug bellen ofc...

 

I lol'd

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid