Ga naar inhoud

Uitdeuken zonder spuiten: ervaring?


McLovin

Aanbevolen berichten

Guys,

 

Ik heb een deuk op mijn motorkap en ik zou die graag laten uitdeuken. Ik heb al enkele goeie ervaringen gelezen over Dent Art en ik overweeg deze te kiezen, maar het is niet direct bij de deur. Over Mario Baert heb ik ook al positieve dingen gelezen.

  • Heeft iemand ervaringen met één van beide?
  • Of weet iemand andere bedrijven die het proberen waard zijn?
  • En zijn er in de regio West- en Oost-Vlaanderen?

 

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor goede dingen over Carrosserie Dalle In Maldegem (Kleit). Binnenkort gaat m'n Fiesta daar binnen voor een miniblutske.

 

@@PJH zeker voor jou de moeite om te gaan horen, 't is bij de deur

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben destijds met m'n 130i bij Mario Baert gegaan.

Zéér tevreden van het resultaat! En bij m'n vorige werkgever (dealer) kwam hij langs voor elke wagen met hagelschade/uitdeuken zonder spuiten. Hij kent z'n vak zéér goed en kan hem dus zeker aanraden :).

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand ervaring met Carrosserie Criels & Zoon in Ledeberg (Gent)? Net eens geweest voor prijsbestek voor schade op een E87: herspuiten flank en achterbumper 800 euro. Lijkt me heel goed doenbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik had deze morgen mijn afspraak bij Dent Art in Vilvoorde. Het is dus deze hersteller geworden en niet Mario Baert in Damme, want na twee berichten en een telefoongesprek kon ik nog steeds geen afspraak maken.

Soit, een afspraak regelen met Dent Art was gemakkelijker. Ik had de keuze tussen het servicepunt in Vilvoorde of Hamme. Na een ritje van een uur zijn we toegekomen. Vriendelijke gasten, wel niet echt de meest propere inkom en de koffie was ook niet niet echt dat, maar de technieker kon direct beginnen en dat was het belangrijkste. Uiteindelijk heeft het niet lang geduurd en was hij na een klein uurtje klaar. Na het uitdeuken heeft hij er nog met de poliermachine over gegaan en het resultaat mag er zijn: de deuk is voor meer dan 90% weg. Top werkje!

 

Voor

 

2lkvhiw.jpg

 

2vi30bm.jpg
 

Tijdens

 

2r4l94m.jpg

 

303bifo.jpg

 

Na

 

nnl5lg.jpg

 

2lb16o6.jpg

 

1zvqwx0.jpg

 

Kostenplaatje: 150€ exclusief BTW. Eigenlijk wel duur om eens op mijn motorkap te vallen, maar ben blij dat het allemaal goed is afgelopen :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis inderdaad niet cheap, maar het was dan ook geen simpele deuk om te herstellen. Het waren eigenlijk 3 builen in één schuine lijn (schreef).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Sorry maar 150euro + btw... :o

En werkelijk een uur? Op een uur deed onze carrossier mn complete motorkap na hagelschade vorig jaar.

Had al prijzen gehoord van dent art maar blijkbaar nog opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, ik heb 25€ betaald voor 2 kleine deukjes (waarvan 1 in de plooi van de motorkap).. Omdat hij zelf niet tevreden was van het eindresultaat (en ikzelf, noch men compagnon zag het deukje nog zitten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jij vindt 150 euro duur omdat je 25 betaald hebt voor een slechte herstelling? :D

Interessante redenering.

Nee, wel omdat zijn deuk "slechts" voor 90% weg is.. ;). Hij is tevreden want hij ziet het niet, bij mij was het net hetzelfde. Ik was ook tevreden want ook ik zag geen deuk/plooi meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid