Gixxer 611 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Wie weet is er tegen dan iets anders :-) Andere auto en moto. 2016 begint goed bij u. Quote
Ralph 76 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Andere auto en moto. 2016 begint goed bij u. Ik ga tenminste geen co met moeten zijn.Nu ga ik kunnen volgen. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 16 februari 2016 Auteur Geplaatst: 16 februari 2016 Man de kilometers die jij doet @@PJH... Respect voor die voorbereiding, kruipt heel veel tijd in Zo zien jullie het ook eens In ARD2015 zat net 10.000km aan verkenning. 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Zo zien jullie het ook eens In ARD2015 zat net 10.000km aan verkenning. je baas zal content zijn met al die prive kilometers Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Zo zien jullie het ook eens In ARD2015 zat net 10.000km aan verkenning. Dat is ook wel wat overdreven he maat Maar doe zo voort Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Van waar wij vertrekken is een verkenning 700km he. Vorig jaar is die toch minstens 8-10 keer gereden denk ik voor de Ardennenrit zelf. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Van waar wij vertrekken is een verkenning 700km he. Vorig jaar is die toch minstens 8-10 keer gereden denk ik voor de Ardennenrit zelf. Ben ik me van bewust, maar zoals aleens eerder tegen beter weten in aangegeven: het hoeft niet perfect te zijn. In die zin overdreven dus Het aantal kilometers neem ik direct aan, als PJH dat zegt dan zal hij dat ook wel gereden hebben. Zot genoeg voor! Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 @@PJH ge zijt zo zot als een achterdeur And I like it Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Erq DenDuvel Gewoon ik Pieterjan Simoni Wil wel iemands co zijn moest er iemand nog op zoek zijn, mijn auto is namelijk niet ardennenritwaardig.Jupke Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 @@PJH ge zijt zo zot als een achterdeur And I like it gij ni alleen! Die kwaliteit van die rondritten die ik van hem (uiteraard soms met TomT want die mogen we niet vergeten) heb kunnen meemaken zijn pareltjes. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Welke had je vrijdag op liggen? Zomers. Tiens zat gij in diene Golf R die een stuk achter mij reed? Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Vorig jaar is die toch minstens 8-10 keer gereden denk ik voor de Ardennenrit zelf. Zot. Bij ons in de club zijn er ook die een half jaar op voorhand gaan rijden, maar dat is allemaal zinloos want van de originele route schiet op het einde niks meer van over. Nuttiger is om eerst via Google Earth, Streetview etc. een idee te krijgen, sowieso te kijken naar start, einde en tussenpunten (en einde hebben jullie al) en dan wat routes te bedenken met die tools. En dan pakweg 6 tot 4 weken op voorhand beginnen rijden. En dan nog ga je tegenkomen dat je routes moet verleggen omdat er wegenwerken starten of er een kermis gaat staan of andere zever. Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Zot. Bij ons in de club zijn er ook die een half jaar op voorhand gaan rijden, maar dat is allemaal zinloos want van de originele route schiet op het einde niks meer van over. Nuttiger is om eerst via Google Earth, Streetview etc. een idee te krijgen, sowieso te kijken naar start, einde en tussenpunten (en einde hebben jullie al) en dan wat routes te bedenken met die tools. En dan pakweg 6 tot 4 weken op voorhand beginnen rijden. En dan nog ga je tegenkomen dat je routes moet verleggen omdat er wegenwerken starten of er een kermis gaat staan of andere zever. dude, als PJH zo zijn uitmuntende rondritten wil in elkaar zetten, wie ben jij (zijn wij) dan om daar commentaar op te geven. Voor mijn part doet hij er nog eens zoveel kilometer bovenop. Just shut up and enjoy the ride. Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 dude, als PJH zo zijn uitmuntende rondritten wil in elkaar zetten, wie ben jij (zijn wij) dan om daar commentaar op te geven. Voor mijn part doet hij er nog eens zoveel kilometer bovenop. Just shut up and enjoy the ride. Zolang ik zijn werkgever niet ben, niks Maar goed, ik wou wat goed advies geven als mede-routemaker . Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 dude, als PJH zo zijn uitmuntende rondritten wil in elkaar zetten, wie ben jij (zijn wij) dan om daar commentaar op te geven. Wegens Wooter. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Ik bekijk het ook op langere termijn eh. Als PJH zijn vriendin vol schiet, dan gaat hij niet 15 weekends per jaar kunnen gaan rondrijden om zo een routes te maken. Dan heb je liever dat hij er geraakt met 4 weekends per jaar, dan dat hij het spel stopt. En ik zeg enkel dat je er wel kan geraken met 4 weekends per jaar. Zelfs minder. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Zo'n routes kan je niet alleen maken op basis van Google Maps. Voor mijn "rondritje" genoeg ondervonden en ook een kleine 3.000km gereden als voorbereiding. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 17 februari 2016 Auteur Geplaatst: 17 februari 2016 Wooter heeft gelijk hoor. Het kan idd met minder. Hoe kom ik aan zo veel testkilometers: - 3-4 keer testrijden om tot aan het einde te komen. Grootste problemen die je daarbij hebt: fouten in je roadbook, geen streetview in duitsland enz dus foute of onvolledige figuren, outdated satelietfoto's, ... Meestal na 3-4 keer is de route 'af', in die zin dat je met dat roadbook tot op 10 meter juist kunt navigeren van begin tot einde. Maar dan begint het. Na 4 keer ken ik de route vanbuiten, en begin ik de 'mindere' stukken te herkennen. Dat zijn zo die stukken die wel leuk zijn, maar misschien te veel door een dorp gaan, of een flitspaal, of... dus dan begin ik wijzigingen aan te brengen om het beter te maken. Die wijzigingen zoek ik dan meestal ter plaatse, dus da's ook wat rijwerk. Eens dat achter de rug is, zijn we +- 4 maand voor de effectieve rit. Dan laat ik het 2-3 maand liggen, kondig ik de route aan, doe ik het papierwerk enz enz. Een maand voor de effectieve rit komt dan de controle. Is die ok, dan is het goed en heb ik geen werk meer tot een paar dagen voor de rit voor de laatste controle. Is er wel een probleem, dan is het weer aanpassen en testen. Ik zou ook gewoon een route kunnen maken op maps, en zorgen dat het roadbook klopt. Maar dan zitten er altijd stukken in die minder gaan zijn. Opzich is dat niet zo erg, maar voor mij is goed niet goed genoeg. Een erge ziekte vrees ik. edit; soms ga ik hem ook nog eens gaan rijden, gewoon omdat het tof is, of om pics te maken voor op de sites. 4 Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Blij dat je die ziekte hebt. 1 Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Erq DenDuvel Gewoon ik Pieterjan Simoni Gixxer Wil wel iemands co zijn moest er iemand nog op zoek zijn, mijn auto is namelijk niet ardennenritwaardig.Jupke Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Erq DenDuvel Gewoon ik Pieterjan Simoni Gixxer Denniske Wil wel iemands co zijn moest er iemand nog op zoek zijn, mijn auto is namelijk niet ardennenritwaardig.Jupke Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Geen streetview in DE is natuurlijk wel kak. Zonder streetview is het inderdaad heel wat moeilijker om zeker te zijn dat het een plezante weg is. Sjans en nadeel dat je hebt is dat je nauwelijks tussenpunten hebt die je moet halen. Ik heb eens 4 fietsroutes moeten bouwen van verschillende lengte, die elk gemeenschappelijke bevoorradingspunten moesten hebben na een bepaald aantal kilometers. Dan ben je ook aan het knoeien en ben je gelimiteerd in de opties. Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Erq DenDuvel Gewoon ik Pieterjan Simoni Gixxer Denniske gl3nn @@BlackFox @@DRIVER-W @@quadrifoglio Wil wel iemands co zijn moest er iemand nog op zoek zijn, mijn auto is namelijk niet ardennenritwaardig.Jupke Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Straks zijn er al 50 deelnemers en PJH heeft nog niet eens een website op Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Straks zijn er al 50 deelnemers en PJH heeft nog niet eens een website op Het is toch de website die telt.(Hoopek) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.