Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dus de algemene ARD 2016 zal normaal gezien plaatsvinden op 26/06?

Dan kan ik helaas niet, hopelijk valt de AM only beter in m'n agenda.

Niks is zeker atm; We wachten op nieuws van de BBQ plaats

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

26/06 zit ik in Goodwood. Doe maar een weekend later!

Geplaatst:

Of een weekje vroeger? Juli is al direct wat meer een vakantiemaand.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Of 3 weken na elkaar. :D

Koop daar een stuk grond (sponsors genoeg hier), zet er een bbq en tafels en organiseer dit gewoon het ganse jaar door op afspraak.

Teambuilding, bedrijfs uitstapjes met de bedrijfswagen, moto en auto clubs, forum groepen.

Laat die bongo bonnen maar drukken. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nem, morgen doe ik de rondrit van 2015. Tegen ten tienen zet ik aan in Habay-La-Neuve. Eens zien wat het voorstelt :)

Geplaatst:

Ik die van 2016 :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Datum al gekend?

ah morgen tiens :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ah morgen tiens :D

Vandaag dus... Waar is die datum nu [emoji6]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zondag een stuk van de route van 2015 gedaan. Heel mooie set van wat ze 'B-roads' noemen, bochtige wegen van goede kwaliteit. Echt een straffe roadbook. Ik voelde het gebrek aan ervaring wel wat met die auto op dat wegtype.

De uitvoering was een half succes :) De copiloot werd heel snel misselijk en dat kwam gemakkelijk terug zodat we moeizaam vorderden en navigatie ook wat minder was maar we hebben toch Echternach gehaald.
Er waren werken achter Redange. Toen zijn we toch een tijd aan't zoeken geweest om weer bij de route aan te pikken.

Geplaatst:

Leuk dat mensen effectief routes gaan her-rijden na de rit zelf. Moet toch zijn dat het goed is dan :)

Ikzelf ben er niet geraakt om de 2016 route opnieuw te proberen. Redelijk ziek geweest dit weekend, dus gekozen om dingen te regelen voor de Zeeland Classic.

Geplaatst:

Op een bepaald moment langs een etalage gepasseerd met interessante autos. Niet gestopt om te kijken maar er stond een GT40 in Gulf kleuren bij. Schoon ding. Moet de Ford garage Paul Wengler  in Ettelbruck geweest zijn.

Geplaatst:

De uitvoering was een half succes :) De copiloot werd heel snel misselijk en dat kwam gemakkelijk terug zodat we moeizaam vorderden en navigatie ook wat minder was maar we hebben toch Echternach gehaald.

Kijk @@Phil, er zijn er nog :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ge hebt autoreviewers die niet tegelijk kunnen praten en sturen, en ge hebt er die hun eten niet kunnen binnenhouden.. Merk het type wegen op..

Just pushing it quietly.

• Vind ik leuk 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:

68a0f7ef58063a37acf6b66489c8491e.jpg

9727e881ebfa519cb3215aab37638ef8.jpg

We zijn er geraakt!

Wel op 4 plaatsen wegenwerken, en het ziet er niet naar uit dat ze gaan klaar zijn eind Juni :(

Back to the drawingboard...

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

oei dat is minder, crossing fingers voor de Waalse wegenarbeiders en hun werkvlijt  :roll:

Geplaatst:

oei dat is minder, crossing fingers voor de Waalse wegenarbeiders en hun werkvlijt :roll:

Alsof het beter zou gaan mochten ze die van de Vlaamse hebben. ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

oei dat is minder, crossing fingers voor de Waalse wegenarbeiders en hun werkvlijt  :roll:

Is het niet Luxemburgse wegenarbeiders?

Geplaatst:

Alsof het beter zou gaan mochten ze die van de Vlaamse hebben. ;)

idd... het zijn nergens biljartlakens in Belgie...alle geluk schotelt PJH ons al enkele jaren Luxemburgse wegen voor :inlove:

@@PJH komt hier ook een AM only en een algemene editie van?

Geplaatst:

Jep! Er komen ook hier 2 edities om ook hier meer mensen de kans te kunnen geven om erbij te zijn, aangezien de bbq-plek echt een maximum heeft qua personen en de organisatie makkelijker is als de groep niet té groot wordt.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Is het niet Luxemburgse wegenarbeiders?

Germans

Geplaatst:

Germans

Oooh geen paniek... Die schaffen das tegen de zomer!
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

1c95278018f48acd7dc859a36d34e85e.jpg

Lap, kon me niet inhouden :')

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in