Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind alvast die mail ni (meer) terug. Heb je er juist voor gemaild.

@@///NFSThunder, rekende je nu op mij voor co te spelen? Zo ja zeg me hoeveel ik u moet

Geplaatst:

25 euro

Geplaatst:

Idem.

Geplaatst:

@@PJH mijn mag je schrappen als deelnemer, ik ga passagieren bij Alexis. Had hier reeds in dat geval mijn plaats afgestaan aan @@Spillies.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind alvast die mail ni (meer) terug. Heb je er juist voor gemaild.

@@PJH 

Geplaatst:

@@///NFSThunder, rekende je nu op mij voor co te spelen? Zo ja zeg me hoeveel ik u moet

@@Ceke ik moet nog even afchecken met padre etc. maar laat je weten of er spot vrij is.

Geplaatst:

Welcome aboard :D

Ach.. met 2 mannen in de wagen valt dat een pak minder op B)

Geplaatst:

@@PJH 

PM :)

Geplaatst:

Nog een halve dag om te betalen en toch slechts 32/50 waarbij betaling bevestigd is... Denk dat er hier deze avond net wat mensen achter hun PC gaan zitten :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog een halve dag om te betalen en toch slechts 32/50 waarbij betaling bevestigd is... Denk dat er hier deze avond net wat mensen achter hun PC gaan zitten :D

Is te laat hé, de mededeling is verlopen :D

Geplaatst:

Is te laat hé, de mededeling is verlopen :D

ja de betaling moest voor vannacht op de rekening staan, dus vandaag betalen zal niet meer lukken, tenzij misschien via dezelfde bank.

Geplaatst:

Desalniettemin zal er sowieso veel volk achter z'n PC zitten.

Is het niet om te betalen, dan is het om de vrijgekomen plaatsen in te nemen. :D

Geplaatst:

LOL, overschrijving paar dagen geleden gemaakt is mislukt door foutje te maken in de rekeningnummer :fp: ^1000

Heb alsnog geprobeerd over te schrijven, dit keer wel naar de juiste nummer. We'll see how this turns out.

cc/ @@PJH

Geplaatst:

Ja Tiep da zijn trucken van de foor zenne, te laat zou de fiscus zeggen :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja Tiep da zijn trucken van de foor zenne, te laat zou de fiscus zeggen :D

Nog nooit de fiscus ontmoet, neus bloedt :D

Geplaatst:

PJH moet sebiet nog ne prijs gaan geven voor beste excuses voor niet te betalen. En dan te weten dat de 11e al de 2e kans voor betaling is :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kans gehad, buiten ermee. PJH is het OCMW of de RVA niet hé :)

Gast wooter
Geplaatst:

Ik hoop dat @@PJH er rekening mee houdt dat iemand die vanavond nog betaalt, zijn geld als het wat tegen zit donderdag op PJH zijn rekening verschijnt. Ik heb de betaling op vrijdag gedaan bv, en het staat er nog niet op.

Geplaatst:

Ik hoop dat @@PJH er rekening mee houdt dat iemand die vanavond nog betaalt, zijn geld als het wat tegen zit donderdag op PJH zijn rekening verschijnt. Ik heb de betaling op vrijdag gedaan bv, en het staat er nog niet op.

donderdag is een feestdag dus zijn de banken dicht, en de brug zullen ze ook wel maken. Dus daarom is de deadline op vandaag zetten wel goed.

Geplaatst:

dat er een uiterlijke betaaldatum is 15 dagen na inschrijving. 

Iedereen die te laat stort, wordt vrees ik geschrapt.

Ik heb daarom de deadline van iedereen terug gezet naar 11 Mei 2015, 23.59.

Donderdag is een feestdag, en vrijdag is een bank holiday (althans hier bij Euroclear). Vanavond om 23.59 moeten er centjes op de rekening staan :o Als ik blijf uitstellen, dan zal er nooit een 2e inschrijfronde kunnen plaatsvinden :D

Gast wooter
Geplaatst:

Klopt, PJH. Ik maak me enkel zorgen om het feit dat ik vrijdag heb betaald en dat zie je ook nog niet verschijnen door het weekend.

Gast wooter
Geplaatst:

Also, ik weet dat er hier veel oplopen met bolletje pijltje, maar als het kan/mag, wil ik een .gpx met de route? Of lever me een track aan (of de route in excel ofzo) en ik zorg wel voor een .gpx.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in