Frekkel 9.309 Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 We verstaan het, je auto zou het niet halen tot aan de BBQ Als ik aankom en ik steek op het gemakske de bbq aan is het vlees al terug koud eer de rest zou arriveren. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Als ik aankom en ik steek op het gemakske de bbq aan is het vlees al terug koud eer de rest zou arriveren. Als ik daarop antwoord gaat Jokke weer klaarstaan hé 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Het wordt alsmaar beter en vollediger Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 11 juni 2015 Geplaatst: 11 juni 2015 Als ik aankom en ik steek op het gemakske de bbq aan is het vlees al terug koud eer de rest zou arriveren. Geen nood Pjh steekt wel een beetje vlees weg voor de laatsten 2 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Gisteren de route gereden die @@PJH uitgestippeld heeft... het is weer super geworden! Mooie mix van kleinere en grotere banen, maar rijplezier zal je zeker hebben! In totaal 4u effectief gereden. Inclusief terrasje, platte band vervangen bij een medeweggebruiker, 10km afwijken van de route voor een tankstop en een plaspauze een kleine 5u onderweg geweest. Aangezien de start gepland is om 13u en de aankomst tussen 18-19u is er dus 1-2u marge om te tanken, iets te drinken, even te rusten. Houd er wel rekening mee dat je in groep nooit zo vlot kunt rijden als alleen, maar dan nog moet alles haalbaar zijn qua timing! Graag zou ik nog eens vragen dat iedereen op tijd op post is. Het vertrek is gepland om 13u, maar voor 100 deelnemers de administratie aan de start regelen zal wat tijd in beslag nemen, dus hiermee zouden we op tijd willen beginnen. ik ben sowieso ten laatste een uur op voorhand ter plekke om de eersten te ontvangen. Tot volgende week! 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 15 juni 2015 Auteur Geplaatst: 15 juni 2015 Persoonlijk ben ik er tegen om de route via een GPX viewer te rijden, maar ok. Ik zal eens een uitzondering maken, en dan zien we hoe het afloopt. Momenteel kan ik de route nog niet doorsturen naar jullie, omdat ze nog niet finaal is. Vorige week heb ik nog een wijziging gedaan wegens wegenwerken. Donderdag of Vrijdag, al naargelang het weer, ga ik met @@flupke73 de laatste test gaan doen. 's avonds zal ik het dan doorsturen in de hoop dat dat jullie genoeg tijd geeft om alles nog om te zetten. Tot dan Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 15 juni 2015 Auteur Geplaatst: 15 juni 2015 Echt é Maar wel groen! want minder papierverspilling Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Bolletje/pijltje met alle straatnamen erop kan je verstaan voor oudere mensen maar wat heb je nu in godsnaam aan een GPS track als je toch niet wil knallen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Deel van de fun is degene voor je zien verkeerd/verloren rijden 2 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 De fun van heel het gedoe is juist het navigeren... 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 De fun van heel het gedoe is juist het navigeren... Wel met @@msxx was dat nooit geen probleem, ik ga hem dit jaar missen 1 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Gisteren de route alleen gereden, zonder voorkennis van de route, de ideale test dus. Geen enkele keer verkeerd gereden, dus ook alleen is het te doen, enkel iets meer tijdverlies na iedere kruising omdat je zelf even moet kijken. Met twee personen is sowieso leuker. Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Ik snij liever bochten aan op snelheid dan dat ik moet verifiëren op papier of dat de juiste bocht is. Ik kan op een uurtje een GPX track omzetten naar navigerende route. Geen probleem. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 15 juni 2015 Auteur Geplaatst: 15 juni 2015 Wat heb ik daar tegen: - Het concept van de rondrit zoals ik hem altijd al heb gemaakt, is het navigeren met een roadbook. Dit staat er haaks tegenover, maar opzich heb ik daar natuurlijk weinig last van - Ik moedig het navigeren aan omdat dat zorgt voor een zekere samenwerking, waardoor je ook een betere band kweekt met je copiloot. - Je copiloot heeft ook nog iets te doen, sommige co's vinden dat een nadeel, maar de meeste dus wel een voordeel. Ze zijn immers nuttig dan - Het maakt het makkelijk om het te gaan verspreiden op grote schaal, maar dat is met een roadbook eigenlijk niet veel beter. Dus al bij al kan ik er weinig ECHTE zware redenen tegen geven, maar het druist toch min of meer in met wat de bedoeling is. Maar bon, jullie krijgen jullie uitzondering, we zien wel hoe het loopt 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Ga je volgend jaar ook automatische versnellingsbakken bannen? Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Mijne co kijkt liever rond dan autoziekte te kweken, terwijl ik lastig word omdat ze te laat een afslag aankondigde en ik er volle petrol voorbij reed Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Ga je volgend jaar ook automatische versnellingsbakken bannen? Enkel moto's & BMW's ... ah oei Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 aftellen en nog wat werkjes doen aan mijn auto. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Jullie kunnen toch zagen hoor. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Datte ^^ Ik zou ook graag zonder ambras de eindbestemming bereiken Is Michael uw co mss? Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 bende meisjes. Ik heb de eerste keer alleen gereden. Akkoord, ik heb @@Martini Racing serieus afgeremd door hem wat te volgen (en hij heeft braaf op mij gewacht). En toen we samen misreden heb ik zelf alleen de weg terug gevonden (en even later kwam ik hem terug tegen, en ben ik hem als stom kalf gaan volgen : het rokende remmen vervolg ken je wel nog zeker? ). Nog paar andere ritten ook alleen gereden (bolletje-pijltje) en zelf kop getrokken van een groepje (klinkt stoerder dan dat het is : 4 oldtimers redelijk braaf aan het rijden) en dat lukt redelijk goed. Je mag natuurlijk wel niet bezig zijn om je co binnen te draaien. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Nee. hoezo? 't Is hier trouwens ook geen CC he Ik zei toch niets verkeerd? Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 bende meisjes. Ik heb de eerste keer alleen gereden. Akkoord, ik heb @@Martini Racing serieus afgeremd door hem wat te volgen (en hij heeft braaf op mij gewacht). En toen we samen misreden heb ik zelf alleen de weg terug gevonden (en even later kwam ik hem terug tegen, en ben ik hem als stom kalf gaan volgen : het rokende remmen vervolg ken je wel nog zeker? ). Ik was toen zelf door m'n remmen gegaan, scary as hell. Alleen stonden ze niet te roken zoals bij jou en Stradge. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.