Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Stuur hem een betalingsbewijs en het is toch opgelost?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

PJH moet sebiet nog ne prijs gaan geven voor beste excuses voor niet te betalen. En dan te weten dat de 11e al de 2e kans voor betaling is :)

Denk je nu serieus dat @@Tiep daarover aan het liegen is?  :wacko:

Geplaatst:

Klopt, PJH. Ik maak me enkel zorgen om het feit dat ik vrijdag heb betaald en dat zie je ook nog niet verschijnen door het weekend.

Zou kunnen dat de server vandaag nog niet refreshte. Net eens gekeken op mijn GSM en ik zie op de rekening wel een betaling van W. H. uit de S.H. Straat 67. Ik ken je achternaam niet vanbuiten, maar ik vermoed dat jij dat bent :) Komt dus wel goed

Geplaatst:

Denk je nu serieus dat @@Tiep daarover aan het liegen is?  :wacko:

nee was maar sarcastisch. Kan iedereen gebeuren.  :)

=====================================================

Ik heb me ingeschreven en direct betaald, vind dat altijd gek waarom de meeste maar blijven wachten met betalen. Het weer moet je toch afwachten, dus daar kan je niet op verder gaan. Een co piloot kan ook later nog betalen (in mijn geval heb ik men co gewoon mijn gestructureerde mededeling doorgegeven.)

Geplaatst:

nee was maar sarcastisch. Kan iedereen gebeuren.  :)

=====================================================

Ik heb me ingeschreven en direct betaald, vind dat altijd gek waarom de meeste maar blijven wachten met betalen. Het weer moet je toch afwachten, dus daar kan je niet op verder gaan. Een co piloot kan ook later nog betalen (in mijn geval heb ik men co gewoon mijn gestructureerde mededeling doorgegeven.)

Bij mij is dat om de simpele reden dat ik me inschrijf om gegarandeed plek te hebben - ik kom standaard, daar kan je gerust in zijn want het is een niet-te-missen rit - maar vergeet dan in mijn enthousiasme dat ik nog moet overschrijven. Busy mind en soms wel eens vergeetachtig :) En dan vaak nog verstrooid. Zij die me goed kennen weten dat als geen ander :P

Geplaatst:

Misschien moet ik eens herinneringsmails implementeren.... maar ik wil de mensen niet te veel spammen :(

Ik zou bvb ook eerdere klanten kunnen laten weten wanneer inschrijvingen open gaan voor een bepaalde rit, maar eigenlijk is dat spam want je maakt reclame. 

A thin line :o

Geplaatst:

Misschien moet ik eens herinneringsmails implementeren.... maar ik wil de mensen niet te veel spammen :(

Ik zou bvb ook eerdere klanten kunnen laten weten wanneer inschrijvingen open gaan voor een bepaalde rit, maar eigenlijk is dat spam want je maakt reclame. 

A thin line :o

De mensen zelf laten kiezen of ze door jou willen gespam worden of niet! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb voor mijn rondrit ook veel mensen nog eens moeten contacteren, meestal gewoon onbenullige vergetenheid dus zo'n extra e-mail is zeker geen spam.

Geplaatst:

Bij mij is dat om de simpele reden dat ik me inschrijf om gegarandeed plek te hebben - ik kom standaard, daar kan je gerust in zijn want het is een niet-te-missen rit - maar vergeet dan in mijn enthousiasme dat ik nog moet overschrijven. Busy mind en soms wel eens vergeetachtig :) En dan vaak nog verstrooid. Zij die me goed kennen weten dat als geen ander :P

ja iedereen is daar anders in, en was nu geen vingerwijzing naar u natuurlijk, was een persoonlijke toevoeging van hoe ik die betalingen doe. Zeker voor een event als dit.

Geplaatst:

ja iedereen is daar anders in, en was nu geen vingerwijzing naar u natuurlijk, was een persoonlijke toevoeging van hoe ik die betalingen doe. Zeker voor een event als dit.

None offense taken hoor :) Ik dacht, ik licht het even toe.

Geplaatst:

NowKiss_small.png

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

:lolz: Da's nu toch een schitterende meme

Geplaatst:

haha die meme brings a smile to my face :D

Geplaatst:

Bedankt alvast voor jullie talrijke mailtjes/PM's. Ik moet precies een beetje duidelijker zijn in mijn communicatie :D

11/5/2015 23.59 was de deadlline voor de betalingen, niet wanneer de inschrijvingen opnieuw zouden open gaan. Ik wou eerst de betalingen nog eens manueel checken om te zien of het systeem goed werkt of niet. Dat is inmiddels achter de rug -> 0 fouten :) ideaal dus.

Er zijn 15 plaatsen opnieuw vrij gekomen. Het is dus alweer voor de rappe vrees ik. De website sluit automatisch (hopelijk :D) op 50 wagens, wanneer dat ook moge zijn. De regels daarna zijn eenvoudig, je hebt opnieuw 15 dagen de tijd na inschrijving om de centjes op de rekening te krijgen. Dit keer ga ik de deadline niet opnieuw verschuiven :D

mvg,

PJH

http://ardennenrit.carbonfiber.be

Geplaatst:

Vanwaar komt al dat nicknameloos volk? 

Geplaatst:

Geen idee...

Autoforum is down bij mij :/ Ze gaan weer zagen dat ik AM voortrek :D

Geplaatst:

Autoforum doet al heel de dag lastig. 

Had geen werk en wou wat bijlezen, maar kwam niks van in huis. 

Geplaatst:

Vanwaar komt al dat nicknameloos volk?

Vind ik ook raar. @@PJH kan je daar geen verplichte velden van maken in het vervolg.

Geen idee...

Autoforum is down bij mij :/ Ze gaan weer zagen dat ik AM voortrek :D

Ja AW gaat idd supertraag. Alle geluk heb ik ondertussen ook hier een account :-)
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik ben ingeschreven maar heb geen mail ontvangen, normaal? @@PJH

Geplaatst:

Alé jong, hoe kan da.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

de concullega website is terug up and running

Geplaatst:

Alle geluk heb ik ondertussen ook hier een account :-)

Werd inderdaad tijd  ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb me opnieuw ingeschreven @@PJH omdat ik m'n naam niet meer tussen de deelnemerslijst zag staan. Heb wel al 50 kletsen overgeschreven voor @@CharlesV en mezelf, dus normaal is dat dan in orde(?).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in