Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ga je volgend jaar ook automatische versnellingsbakken bannen?  :ninja:

Quote van op de website:

De Ardennenrit is een jaarlijkse rondrit die voor het eerst werd gehouden in 2008. De toeristische rit brengt jong en oud, via een aantal van de mooiste wegen in België en Luxemburg voorbij enkele van de mooiste bezienswaardigheden die de streek te bieden heeft. De ongeveer 270 kilometer lange tocht legt zich toe op het brengen van rijplezier en dat te koppelen aan mooie verzichten die iedereen zullen bekoren. Na de rit kaarten we gezellig na met een verzorgde barbecue.

De Ardennenrit is in het leven geroepen om mensen met gelijke interesses bij elkaar te brengen, namelijk het echte onvervalste autorijden

Lijkt me evident dat een automaat niet mag.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Wel met @@msxx was dat nooit geen probleem, ik ga hem dit jaar missen :(

Mijn welgemeende excuses! (maar daar koop je natuurlijk niets voor)

Geplaatst:

Mijn welgemeende excuses! (maar daar koop je natuurlijk niets voor)

Volgend jaar maken we dat goed, staat nu al vast :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een gedoe over die digitale roadbook, ik steun PJH. Het is net het leuke om met je/een co-piloot de weg te zoeken, als je eens een bocht overshoot dan is dat maar zo.

Wat ik ook niet zo aangenaam vindt, is dat de route via die gpx dan enkele dagen voor de route worden bekendgemaakt.

Nu weten we allemaal dat iedereen hier dit niet gaat doorgeven aan de politie maar toch is die zekerheid weg.

Maar al bij al gaat het weer super aangenaam worden, elk jaar is de route en de sfeer weer fantastisch!

• Vind ik leuk 2
Gast wooter
Geplaatst:

De polies moet eerst nog uitdokteren wat ze met die gpx moeten doen. Ik zie genoeg agenten die een koers moeten rijden die niet overweg kunnen met tracks en routes. En het is ook niet dat die gpx een week op voorhand al beschikbaar is.

Geplaatst:

Wat een gedoe over die digitale roadbook, ik steun PJH. Het is net het leuke om met je/een co-piloot de weg te zoeken, als je eens een bocht overshoot dan is dat maar zo.

Wat ik ook niet zo aangenaam vindt, is dat de route via die gpx dan enkele dagen voor de route worden bekendgemaakt.

Nu weten we allemaal dat iedereen hier dit niet gaat doorgeven aan de politie maar toch is die zekerheid weg.

Maar al bij al gaat het weer super aangenaam worden, elk jaar is de route en de sfeer weer fantastisch!

En hopelijk zit het weer toch ook wat mee! :) 

#goestingin

Geplaatst:

De polies moet eerst nog uitdokteren wat ze met die gpx moeten doen. Ik zie genoeg agenten die een koers moeten rijden die niet overweg kunnen met tracks en routes. En het is ook niet dat die gpx een week op voorhand al beschikbaar is.

Dat is niet het risico dat ik zou willen nemen iig.

Nu de kans dat het lekt als hij het aan een enkeling geeft die hij kent en vertrouwt is natuurlijk nagenoeg 0. Ik snap wel dat @@PJH het niet graag doet ...

Geplaatst:

In totaal 4u effectief gereden. Inclusief terrasje, platte band vervangen bij een medeweggebruiker, 10km afwijken van de route voor een tankstop en een plaspauze een kleine 5u onderweg.

Begrijp ik dat goed dat er geen tankstop op de route ligt?

Geplaatst:

Begrijp ik dat goed dat er geen tankstop op de route ligt?

Toch wel, 1 aan de start en nog 2 of 3 onderweg. Ik kon er eigenlijk geraakt zijn maar als ik in reserve sta komt er blijkbaar in de plaats van mijn tripmeter een icoontje dat ik moet gaan tanken.

Bijgevolg kon ik dus niet zien wanneer ik moest afslaan en kon ik ook niet meer controleren of alles klopte. Daar had ik niet op gerekend. :D

De Gulf onderweg is wel gesloten op zondag heb ik gezien. De andere op de route waren wél toegankelijk.

Geplaatst:

Nu de co heeft afgezegd en de de anderen al iets gepland hebben zal ik maar als eerste vertrekken. Zo kan ik af en toe aanpikken en als het te gortig wordt pak ik het volgende groepje. :D

Geplaatst:

Ik ook, Tom zegt dat het tof gaat zijn :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ook met de MX-5 @@Jonass?

Jup!

Er was even twijfel om de audi te nemen, maar die geraakt niet tijdig klaar.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik kijk hier zo zwaar naar uit :inlove:

Ik ook, Tom zegt dat het tof gaat zijn :inlove:

+1 big time
Geplaatst:

Ik ijk er ook naar uit. Eindelijk een eerste deftige rit met de GTS.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jup!

Er was even twijfel om de audi te nemen, maar die geraakt niet tijdig klaar.

Nice! Ik rij co met tiep, mensen gaan denken dat ze dubbel zien met 2 rode mx5'en :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nice! Ik rij co met tiep, mensen gaan denken dat ze dubbel zien met 2 rode mx5'en :)

Ik hoop wel dat ik tijd heb om hem nog eens te wassen :D

Geplaatst:

Zo dichtbij!!!  :no:

Nog geen ophanging vooraan, nog geen motor, nog geen aandrijflijn. :o

Waarom ben ik 4 dagen verloren om naar een familiefeest te moeten gaan?! :(

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

4 dagen voor een familiefeest?!

Huphup werken!

Geplaatst:

Zo dichtbij!!! :no:

Precies Asserti die aan het spreken is :D
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zo dichtbij!!!  :no:

Zie maar dat hij er staat hé!  :o

Geplaatst:

4 dagen voor een familiefeest?!

Huphup werken!

Eigenlijk 4.5! :( 2 dagen verplaatsing wel.

Precies Asserti die aan het spreken is :D

Idd, nooit gedacht dat het zo erg zou worden :P

Zie maar dat hij er staat hé!  :o

Ik doe mijn best.

Geplaatst:

GODVER IK WIL MEE!!!!!

Geplaatst:

als je @@Soundstorm saboteert en meeneemt, komt het wel goed. Alhoewel dat het saboteren wel lijkt mee te vallen : het ziet er naar uit dat hij vooral zichzelf heeft gesaboteerd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in