Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bedankt @@TomT, als ze nog niet weg is gekaapt, vul ik die spot graag in, alleen even kijken of ik dat nog in de agenda kan mikken :s

Geplaatst:

?

Laat maar vallen, was een grapje omdat je desje altijd goed de sporen geeft op de rondritten.

Geplaatst:

Het grootste nadeel van zo'n gps route is dat je gewoon blindelings kan knallen. Meet een roadbook moet je tenminste nog wat vertragen aan kruispunten etc.

Maakt het imho allemaal wat veiliger

Ik zou liever geen 4u-5u plankgas over het parcours knallen en heb geen co, met zo'n gps bestandje kan ik tenminste gewoon de route volgen en mijn eigen tempo rijden. Als je niet vertraagt aan kruispunten heeft dat wat mij betreft weinig te maken met het roadbook/gps, maar eerder met de mentale staat van de chauffeur  :)

Geplaatst:

Laat maar vallen, was een grapje omdat je desje altijd goed de sporen geeft op de rondritten.

Dat wel.

Geplaatst:

@@PJH, enig idee wanneer je me een kopie van de route kan geven, zodat ik je per kerende een .gpx kan sturen? Ik zou zeggen ten laatste vrijdag, of zaterdagnamiddag?

om 13.00 vertrek ik uit Brussel om de route te gaan checken. Als er geen fouten in zitten, dan heb je vanavond rond 21.00 een linkje waar je de papieren versie kunt downloaden. 

Iedereen die de GPX file wil gebruiken, mag mij een PM sturen en dan zorg ik er wel voor dat ik het ergens host en dat jullie er aan kunnen. Ik ga het echter niet publiek posten.

Hou er wel rekening mee dat ik geen enkele verantwoordelijkheid neem over de juistheid van deze route, gezien ik ze zelf niet zal getest hebben. 

Geplaatst:

Ik kan jammer genoeg zondag niet geraken wegens andere verplichtingen. 

Iemand die mijn plaatsje wil overkopen?

bedankt @@TomT, als ze nog niet weg is gekaapt, vul ik die spot graag in, alleen even kijken of ik dat nog in de agenda kan mikken :s

Ik doe mee @@TomT, @@PJH @@Deray... hoe regelen we de betaling?

Deray was jij alleen of met een co-piloot ingeschreven?

Geplaatst:

Ik zou liever geen 4u-5u plankgas over het parcours knallen en heb geen co, met zo'n gps bestandje kan ik tenminste gewoon de route volgen en mijn eigen tempo rijden. Als je niet vertraagt aan kruispunten heeft dat wat mij betreft weinig te maken met het roadbook/gps, maar eerder met de mentale staat van de chauffeur  :)

Ik voel met je mee.

Voor een klein pintje mag je mijn co gerust een uurtje lenen. :D

Geplaatst:

Ik doe mee @@TomT, @@PJH @@Deray... hoe regelen we de betaling?

Deray was jij alleen of met een co-piloot ingeschreven?

Hij was ingeschreven zonder copiloot.

Bij de vorige overgekochte plaats heb ik de persoon in kwestie laten storten naar mijn rekening, waarna ik het geld zelf terug stortte naar de tegenpartij. Zo had ik zekerheid dat iedereen zijn geld kreeg. Maar ik vermoed dat we te dicht bij de datum zijn om dat nu nog te regelen, gezien de banken ook een paar dagen nodig hebben. Ik kan er mezelf dus niet meer tussen steken om dit te regelen, dus ik stel voor dat jij 25 stort naar Deray zijn rekening.

Breng me op de hoogte als jullie tot een akkoord gekomen zijn :)

Laat het ook weten als jij een co meebrengt of niet :)

Geplaatst:

Ik heb de discussies hier gelezen over het gebruik van de gps, maar blijf toch grote voorstander van de normale bolleke pijl, en dan liefst ne moeilijke zonder straatnamen en met visgraat, ingetekende kaart, ... Dat is voor mij juist de fun van een georganiseerde rit :)

Als je verloren rijdt gewoon het traject terug rijden tot waar je zeker nog juist was en opnieuw beginnen 

De GPS kan je dagelijks gebruiken, gewoon iets aanduiden op de kaart, kortste weg ingeven, avoid motorways et voilà, je hebt een rondrit (en zo vind je echt wel leuke plekjes)...maar spannend is dat niet dan.

Ieder zijn ding natuurlijk, en leuk van PJH dat hij zich daaraan ook aanpast

Geplaatst:

Voor je't weet moet PJH 4 soorten roadbooks maken en een gpx-file aanleveren.

Dan kost die rit plots €200pp en is't weer niet goed. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als men er zelf een gpx bestand van maakt, zie ik weinig problemen. Ieder zijn goesting, er zijn altijd rare mensen :P.

Ze mogen blij zijn dat PJH zo ne schappelijke mens is dat hij die uitzonderingen wil maken. Want met zo'n zaken weet je meestal wel waar je begint, maar nooit waar je eindigt. 

Gast wooter
Geplaatst:

Jongens, iedereen krijgt 1 roadbook. Ik krijg die roadbook een paar dagen vroeger digitaal waarvan ik een GPX maak die ik naar PJH terug stuur. Voor PJH dus geen extra werk, en diegenen die de GPX willen moeten het zelf aan PJH vragen. De rest rijd met het papieren roadbook rond.

Garantie dat mensen gewoon mijn gaan volgen om niet kwijt te rijden.

Geplaatst:

Jongens, iedereen krijgt 1 roadbook. Ik krijg die roadbook een paar dagen vroeger digitaal waarvan ik een GPX maak die ik naar PJH terug stuur. Voor PJH dus geen extra werk, en diegenen die de GPX willen moeten het zelf aan PJH vragen. De rest rijd met het papieren roadbook rond.

Garantie dat mensen gewoon mijn gaan volgen om niet kwijt te rijden.

Ze moeten nog kunnen volgen ook eh. :(

Geplaatst:

Dat is altijd zo, maar daar draait het niet om. 

Ik bedoel maar dat ik het vreemd vind dat PJH een bepaald concept aanbiedt en dat dit gewijzigd wordt (ok, een detail, maar geen klein) op vraag van enkelen.

Het is gemakkelijk om je daartoe te laten verleiden en mensen tevreden te houden. Maar waar stop je? Mag ik straks vragen om enkel strak asfalt te hebben omdat mijn ophanging beenhard is (@@Jerain bvb :)).

Soit, 'k ga stoppen met zagen. @@Mayonaise krijgt daar stress van. :)

Geplaatst:

Doe eens even normaal. 't Is niet dat we vragen om zijn eerstgeborene af te staan. Het is maar een route op GPS en hij moet ze niet eens zelf maken, want @@wooter doet dat.

Ben 't met u eens hoor. 't is maar een kleinigheid, maar 't zet wel de deur open voor meer verzoeken.

't is allicht een frustratie van vroeger die de kop op steekt. Je organiseert iets, je bent een goedzak en wil tegemoetkomen aan bepaalde vragen en voor je 't weet (licht overdreven) organiseer je op maat. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind dat @@PJH een aangepaste offroad versie moet voorzien.

:D

Geplaatst:

GPS versie 70km langer langs snelwegen :P

Geplaatst:

*neemt een opstapje*

*klets op je kop*

Geplaatst:

en meer kasseiwegen!

Geplaatst:

dat beloofd voor de editie van volgend jaar, het was nu al wat tomorrowland aan de snelheid dat je moet inschrijven, dan komen er ook paketten bij zoals:

standaard versie

offroad versie

driftbaan versie

XL versie met overnachting

XS versie onder de 100km

dit aangeleverd in bolleke pijl roadbook mét of zonder straatnamen/herkenningspunten, met of zonder foto's van de route en dit eveneens in GPX, KPL, TomTom en Garmin formaat.

Geplaatst:

Tankstations in LUX zijn overal allemaal even duur/goedkoop dacht ik.

Geplaatst:

Je organiseert iets, je bent een goedzak en wil tegemoetkomen aan bepaalde vragen en voor je 't weet (licht overdreven) organiseer je op maat. 

So true

Geplaatst:

Mensen die zich inschrijven voor bolleke-pijl en dan zagen dat ze geen bolleke-pijl willen rijden.

Triple WTF.

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in