Ga naar inhoud

Onderhoud: Welke BMW dealer midden-noord Limburg?


msxx

  

3 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dealer voor onderhoudsbeurt?

    • Van Osch (Hasselt)
      2
    • Peter Beckers (Genk)
      0
    • Beliën (Overpelt/Neerpelt)
      1


Aanbevolen berichten

Nog een maandje en mijn wagen heeft een onderhoud nodig, ik heb hem niet bij een dealer gekocht, dus ook geen relatie met hen.

 

Welke BMW dealer verleent de beste service voor onderhoud?

 

  • Van Osch (Hasselt)
  • Beckers (Genk)
  • Beliën (Overpelt/Neerpelt)

Liefst ook een reden erbij :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@BMWMB kan je vertellen over Beckers als klant, en ik ben vergeten wie van de twee limburgers nu bij Beckers werkt als tweedehands verkoper  :ninja:

 

Dat is @@DRIVER-W maar verkoop is iets anders dan service, maar hij heeft zelf ook een Z4 gehad die ongetwijfeld ook weleens een onderhoud kreeg :)

 

En jij zelf bent ook een klant veronderstel ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit ook nog een onafhankelijke BMW monteur in het Limburgse (info via een kameraad van me gehad. Was meen ik een oud chefmonteur van Van Osch die tegen 'niet premium' prijzen werkt). Zal nog eens navragen wie/waar precies.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Aachen geen optie?

 

Aken is 45 minuten enkele reis. Waarom moet ik naar Aken in plaats van naar een dealer in mijn buurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit ook nog een onafhankelijke BMW monteur in het Limburgse (info via een kameraad van me gehad. Was meen ik een oud chefmonteur van Van Osch die tegen 'niet premium' prijzen werkt). Zal nog eens navragen wie/waar precies.

 

Dat soort informatie hoor ik ook graag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakweg 2j geleden ook dezelfde zoektocht ondernomen (woon regio Hasselt) en uitgekomen bij Auto's Lievens in Balen. Merkgarages mogen niet zo maar herstellingen uitvoeren en zijn gebonden aan de werkwijzes van de fabrikant.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beliën!

Waarom? Ze hebben, naart schijnt, nen hele sympathieke gast die hun social media onderhoudt :D

:rolleyes:

Zou ook Beliën durven zeggen, omdat dat sympa klanten zijn, maar geen idee hoe het zit met de degelijkheid en competenties van de werkplaats(en).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakweg 2j geleden ook dezelfde zoektocht ondernomen (woon regio Hasselt) en uitgekomen bij Auto's Lievens in Balen. Merkgarages mogen niet zo maar herstellingen uitvoeren en zijn gebonden aan de werkwijzes van de fabrikant.

Lievens is goed heb ik al gehoord ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Als je nen onafhankelijken wilt... Ben zeer te spreken over Performance Shop Geel van Frits.

 

Qua auto's ben ik klant bij Davo. Qua motorfietsen bij Peter Motor Works die in dezelfde bokaal als Beckers zitten in Genk, maar buiten een antenne heb ik bij Beckers nog geen aankopen gedaan :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier al een 7 tal jaar klant bij Beliën in Neerpelt met een privé aangekochte wagen en verder mogen ze sinds een goed jaar ook een firmawagen onderhouden.

We zijn er content van, ze leveren proper werk af. Als iets onder garantie valt, doen ze niet moeilijk, zo hoort het ook natuurlijk.

Je mag in de werkplaats de herstelling opvolgen als je dat wil. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat zo'n dingen erg persoonsgebonden zijn. Garage X kan voor de ene een goede garage zijn, voor de andere dan weer helemaal niet. In ieder geval, altijd welkom, Bert! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid