Timo 16.072 Geplaatst: 30 oktober 2016 Geplaatst: 30 oktober 2016 Zou Ferrari eigenlijk nog eens een oude lullen auto uitbrengen zoals de 612 dat nog was? Zo'n FF/GTC4 is voor de hippe 35 jarige papa ipv de 65 jarige antiekhandelaar. Quote
gTa 28.027 Geplaatst: 30 oktober 2016 Geplaatst: 30 oktober 2016 Dat hoeft niet echt meer, hé. Vroeger verzetten die hun karren vooral in Europa (en de States) en waren hun klanten voornamelijk heren van ... idd, die leeftijdscategorie. Nu verkopen ze onnoemelijk veel meer auto's aan jongere klanten in Rusland, 't Midden-Oosten en China. Dus dan hoeft een ouwepeetbak als een 412 en 612 niet meer. Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 30 oktober 2016 Geplaatst: 30 oktober 2016 Ik vind het zielig voor dat cliënteel. Wat moet je dan nog naast je Bentley Continental zetten. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 november 2016 Geplaatst: 1 november 2016 Deze kleur, maar liefst wel proper als het kan. Zet maar op de oprit. Quote
fuxhound 793 Geplaatst: 1 november 2016 Geplaatst: 1 november 2016 Deze komt in mijn top 3 van mooiste scuderia's. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220936072&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&colors=BLUE&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=30&pageNumber=1&fnai=next 1 Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 1 november 2016 Geplaatst: 1 november 2016 4 uur geleden zei fuxhound: Deze komt in mijn top 3 van mooiste scuderia's. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220936072&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&colors=BLUE&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=30&pageNumber=1&fnai=next A-mai. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 november 2016 Geplaatst: 2 november 2016 21 uur geleden zei Beau: A-mai. Ik had wel graag dat licht bruine interieur gehad daarbij, dat is ook meesterlijk knap. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 5 november 2016 Geplaatst: 5 november 2016 Een oranje Ferrari, nog nooit gezien denk ik. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 november 2016 Geplaatst: 5 november 2016 Op 10/23/2016 om 15:39 zei Tom Bentley: Form follows function en niet omgekeerd bij die FXX dingen. Een Enzo FXX is daar het perfecte voorbeeld van. Ziet er niet zo uit omdat Ferrari/eigenaar dat mooi vindt, maar omdat dat ding gewoon ook echt een pak sneller is dan de "gewone" versie. Ferrari is eerst en vooral een bouwer van racewagens en zo zien zij een racewagen zonder restricties. Beetje gratuit om dan te zeggen dat het eruit ziet als een Japanse pooierbak en het niet in het straatbeeld past, want dat is totaal naast de kwestie. Vermoed dat je wel tot inkeer zou komen moest je met zoiets over het circuit rijden, maar deze top gear lap zou toch al genoeg moeten zeggen. Zo'n auto zou op dit forum toch op niets anders dan eindeloos respect moeten rekenen. Zalig om dit nog eens terug te zien. Zo'n grip man Zou de auto van M.S. geweest zijn met de rain master himself behind the wheel Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 6 november 2016 Geplaatst: 6 november 2016 Op 1-11-2016 om 21:21 zei Tom Bentley: Waar zijn die foto's getrokken? Daar staat mooi speelgoed. Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 6 november 2016 Geplaatst: 6 november 2016 On 10/23/2016 at 3:39 PM, Tom Bentley said: Form follows function en niet omgekeerd bij die FXX dingen. Een Enzo FXX is daar het perfecte voorbeeld van. Ziet er niet zo uit omdat Ferrari/eigenaar dat mooi vindt, maar omdat dat ding gewoon ook echt een pak sneller is dan de "gewone" versie. Ferrari is eerst en vooral een bouwer van racewagens en zo zien zij een racewagen zonder restricties. Beetje gratuit om dan te zeggen dat het eruit ziet als een Japanse pooierbak en het niet in het straatbeeld past, want dat is totaal naast de kwestie. Vermoed dat je wel tot inkeer zou komen moest je met zoiets over het circuit rijden, maar deze top gear lap zou toch al genoeg moeten zeggen. Zo'n auto zou op dit forum toch op niets anders dan eindeloos respect moeten rekenen. Het grappige is dat jij het woord 'pooierbak' ter sprake brengt en dat zelfs niet in mij op kwam. Ik ben fan van RWB's maar toen ik eentje zag (op foto) in NL vond ik er niets aan. Met de styling heb ik ook geen probleem. Enkel klopt het plaatje niet als ik ze daar zo zie. Quote
Gast exTB Geplaatst: 6 november 2016 Geplaatst: 6 november 2016 (aangepast) 1 hour ago, Jules_W said: Waar zijn die foto's getrokken? Daar staat mooi speelgoed. Heb even gezocht en denk dat dit chassis 3729GT is en dus van Jon Shirley zou zijn. Kerel is blijkbaar pro as fuck. 6 november 2016 aangepast door exTB Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 8 november 2016 Geplaatst: 8 november 2016 Een man naar mijn hart. Ex-directeur van Microsoft en Ferrari connaisseur. Hier staan ze allemaal. http://www.sportscardigest.com/jon-shirley-collection-interview-and-profile/5/ On another note... Links of rechts? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.