Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een goede week nadat Mclaren zijn nieuwe hypercar, de W1, heeft voorgesteld, komt Ferrari met deze nieuwe F80.

Geen V12 meer, zoals de Laferrari, maar wel een 3.0 V6 biturbo gekoppeld aan 2 elektromotoren. Samen is dat goed voor 1.200pk.

Van 0-100 in 2.15sec, van 0-200 in 5,75sec en een topsnelheid van 350km/u. 

Meer info hier: https://www.autogids.be/autonieuws/nieuwe-modellen/ferrari-f80.html

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het zal wel allemaal geweldig rijden, ik vind het niet meer mooi. Geef mij maar terug de tijden van een Enzo, of zelfs de LaFerrari kan je ook nog mooi noemen. Dit hier is iets anders. Mannykoshbin zal het wel graag zien, en dat is wat telt. 🤭

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De Enzo vond men in den tijd ook niet mooi, als ik mij goed herinner.

Doe mij maar een F40 of een 288 GTO, als we bezig zijn over de top van de Ferrari renstal.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind de 12Cilindri niet knap, en deze ook niet. De enige mooie Ferrari die je vandaag kan kopen is voor mij de 296.

Geplaatst:

Niet mooi inderdaad. En een überferrari moet in een solide rode kleur imo…

Geplaatst:

Het is inderdaad niet zoals de knappe 296 of zelfs de SF90 XX als het extreem moet zijn.

Mijn favoriet is nog steeds de F50.

Geplaatst:

Ik plaats hem dan weer direct na de F50 qua coolness.

Net zoals bij de 12cilindri ook hier zware fan van het retrofuturisme. Ferrari is een heerlijke designtaal ingeslagen.

Auto lijkt zo weggelopen uit een Michel Vaillant strip, daar beter gekend als Leader 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
3 uren geleden, TCT zei:

Net zoals bij de 12cilindri ook hier zware fan van het retrofuturisme. Ferrari is een heerlijke designtaal ingeslagen.

Auto lijkt zo weggelopen uit een Michel Vaillant strip, daar beter gekend als Leader 

Dat zijn wel de slechteriken!

Geplaatst:
57 minuten geleden, tuscani zei:

Dat zijn wel de slechteriken!

maar ze hadden wel coole auto's

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 hours ago, SpeedExceed said:

Het zal wel allemaal geweldig rijden, ik vind het niet meer mooi. Geef mij maar terug de tijden van een Enzo, of zelfs de LaFerrari kan je ook nog mooi noemen. Dit hier is iets anders. Mannykoshbin zal het wel graag zien, en dat is wat telt. 🤭

Een Enzo trekt anders ook op niet veel.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Niet lelijk precies in het geel.

img_3_1729457185055.thumb.jpg.7a2c8f95340b8e966764aa84e82b173f.jpgimg_2_1729457176963.thumb.jpg.d7ba69abaa3db1c559bad151d5c54b72.jpgimg_1_1729457163503.jpg.81479f36be1137ea3b2802155c397e1a.jpg

Geplaatst:
Op 18/10/2024 om 03:39, TCT zei:

Ben ik het mee eens! 

Geplaatst:

Is dat de radar voor de actieve cruise control en de lane assist?

Geplaatst:
3 minuten geleden, D Squaloid zei:

Is dat de radar voor de actieve cruise control en de lane assist?

Klopt!

Geplaatst:

Ik had het niet verwacht, maar in klassieke spec vind ik 'm eigenlijk wel geslaagd.

Geplaatst:

Stijlvol en klassevol. 2 Woorden die niet passen bij deze F80. Voor mij is het 1vd lelijkste Ferrari’s ooit. 

• Vind ik leuk 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid