Ga naar inhoud

Ferrari Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 hours ago, Beau said:

Is onzin. Alsof Ferrari zich daar mee gaat bezig houden. Om zoiets te bewerkstelligen moet je sowieso dubbele autorisatie verkrijgen en de fabriek gaat daar nooit akkoord mee gaan.

Idd. Compleet van de pot gerukt.

Straks gaat hij nog beweren dat ze bij VW sjoemelen met de uitstoot van hun diesels.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
9 uur geleden zei korneeldebruyn:

Neen, nen rasechte M5

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Yum. Prefacelift? Full leder? Geen boordmonitor? (Dat zou mij 't liefste zijn, helemaal te gek als 't eentje in anthrazit metallic zou zijn.)

Geplaatst:
On 2/28/2017 at 9:55 PM, dragonfly said:

Als dit waar is :o 

Technisch mogelijk bij elk merk.

Geplaatst:
21 minutes ago, Soundstorm said:

Ik heb toch ooit eens een foto gepost van iemand die reclame op zijn wagen had over dat hij elke kilometerteller kan "repareren" :lolz: 

Geplaatst:
5 uur geleden zei Vicious:

Merci Pieter!

Eigenlijk zo'n cliché-Ferrari-collectie he...

Die Pagani's en die F1, tja... :inlove:

Maf hé! Eventjes 4 Pagani's, denk niet dat er iemand is die beter doet. En bij Ferrari dan die matgroen-oranje 599XX en Corse Clienti rijden. :tct:

Geplaatst:
22 uur geleden zei Soundstorm:

Uiteraard absoluut mogelijk. Maar als ik zie hoeveel procedures ik moet doorlopen om iets aan de software te veranderen van een auto zie ik de fabriek niet moedwillig akkoord gaan met een reset van de kilometers. :D 

Geplaatst:
56 minuten geleden zei Beau:

..zie ik de fabriek niet moedwillig akkoord gaan met een reset van de kilometers. :D 

• Ferrari licenses this equipment, administers the passwords and remote log-in authorizations, electronically uploads and tracks functions through the use of the device—including odometer rollbacks—through a remote internet connection, and stores the electronic data.
  • Each time the Deis Tester is used on a Ferrari, authorization is obtained from Ferrari via a wireless network. Vehicle diagnostics and procedures performed are automatically uploaded to a Ferrari database.

als het verhaal klopt gebeurt het allemaal onder supervisie van de fabriek. De lokale monteur een paar biljetten toestoppen zou dus niet moeten lukken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

Wellicht mijn favoriete Ferrari van het moment, de 'cruiser' van de hoop. Mag wel een iets classier kleur hebben, en zilver wielen :)

aangepast door 3000
Geplaatst:

De HS vind ik ook erg geslaagd. Hebben een prachtige zwarte demo momenteel, zou er mij niet in schamen alleszins. 

Geplaatst:
Op 4-3-2017 om 12:14 zei abtler:
  • Ferrari licenses this equipment, administers the passwords and remote log-in authorizations, electronically uploads and tracks functions through the use of the device—including odometer rollbacks—through a remote internet connection, and stores the electronic data.
  • Each time the Deis Tester is used on a Ferrari, authorization is obtained from Ferrari via a wireless network. Vehicle diagnostics and procedures performed are automatically uploaded to a Ferrari database.

als het verhaal klopt gebeurt het allemaal onder supervisie van de fabriek. De lokale monteur een paar biljetten toestoppen zou dus niet moeten lukken.

Dus heeft het eigenlijk totaal geen zin. Als het toch bij Ferrari in een database zit kan t er ook uitgehaald worden...

Geplaatst:

Die peet gaat er netjes mee aan de slag, kudos!

Je zou bijna denken dat de video een beetje ge TAMCARWORKS'ed is (maar dan zonder de sound hoger te pitchen). Maar als je naar de vlaggen kijkt ... 't ziet er legit uit.

Geplaatst:

Zalig filmpje hierboven van die 250gto :inlove:

5os7yu.jpg

11llo93.jpg

Geplaatst:
On 3/19/2017 at 10:48 PM, Jules_W said:

5os7yu.jpg

Perfecte illustratie van waarom ik niet snap dat sommige mensen een 250 swb boven een 275 verkiezen. 

Geplaatst:
3 minuten geleden zei Tom Bentley:

Perfecte illustratie van waarom ik niet snap dat sommige mensen een 250 swb boven een 275 verkiezen. 

Terwijl de bovenste duidelijk de 275 is?

De onderste ziet er in elk geval het leukste uit.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei Tom Bentley:

Ik vind de bollige voorkant van de 275 niet mooi...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid