Ga naar inhoud

Ferrari Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Man man :inlove:

7116429313_365606d78a_b.jpg

6966220982_e324ef7082_b.jpg

5993631001_94d1bd5692_b.jpg

6295331187_83606f7645_b.jpg

Niet meteen mijn eerste keus maar het is wel uniek:

5261704252_f2a2d6e697_b.jpg

Geplaatst:

Wat ik me steeds afvraag bij de Lusso... Wat zijn die 2 metalen toppekes op de dorpel onde de deur?

Geplaatst:

Zoals zoveel wagens uit die tijd veel knapper zonder bumpers.

Geplaatst:

Tour Auto 2012, 250 GTO sn 4153/GT wordt bestuurd door Daniela Müller en Zaklina Rohwer.

Die tweede heeft duidelijk iets met klassieke Ferrari's te maken, maar wàt?

Die eerste lijkt me simpelweg een vriendin, want Rohwer rijdt wel vaker races/tours met Ferrari's, en daar zit dan vaak een andere vrouw bij.

Geplaatst:
Wat ik me steeds afvraag bij de Lusso... Wat zijn die 2 metalen toppekes op de dorpel onde de deur?

krikpunt?

Geplaatst:
krikpunt?

Nope...

Geplaatst:
krikpunt?

heb je niet nodig ...

091028_rpm_9351.jpg

091028_rpm_9355.jpg

Geplaatst:
Nope...

toch wel volgens mij ....

lusso24.jpg

I showed this picture already, but I wanted to point something else out. You can just make out the rear jack receiver welded to the rocker. There's not much material holding the tube to the rocker, and it reaffirms my warning to never use the jack holes for actually jacking up a Ferrari! When these cars were new, these jack points were strong, but without knowing the structural integrity of your rockers, you risk deforming the rocker when these tubes bend. The Panel Shop reinforces this area before they weld the new rocker skin in place just in case someone wants to use this jack point, but there are plenty of other places to lift a Ferrari without risk of body damage!

Geplaatst:

dacht het wel, want de lancia auriela spider had dat ook meen ik me te herinneren

Geplaatst:

Nog een filmpje xx op Monza:

0347.jpg

0350.jpg

0353.jpg

0359.jpg

0388.jpg

0417.jpg

Geplaatst:

ferrari is een mooi merk

Geplaatst:
ferrari is een mooi merk

Maar maken ze mooie auto's?

Geplaatst:
Maar maken ze mooie auto's?
ik vind van wel, de 458 italia is niet zo mooi. Voor het geluid bvb van de f430 smelt ik.
Geplaatst:
ik vind van wel, de 458 italia is niet zo mooi. Voor het geluid bvb van de f430 smelt ik.

Dus de vraag blijft, maken ze mooie auto's? ;) Nu ja, ieder z'n smaak natuurlijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid