Ga naar inhoud

Ferrari Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je dit zo leest, is het toch eigenlijk zot dat ze daar nog niet eerder zijn opgekomen.

Dit gaat zo'n beetje elke voorgaande Ferrari met een verbrandingsmotor naar huis rijden wsl.

Geplaatst:

Wel ontgoocheld in de wltp, een Skoda Elroq 85 geraakt verder. 

Geplaatst:
10 minuten geleden, Speedhunter zei:

Wel ontgoocheld in de wltp, een Skoda Elroq 85 geraakt verder. 

ik denk niet dat je een Ferrari koopt voor zijn actieradius 😄

Geplaatst:

Neen dat niet maar daar wil je toch geen 110km/h mee rijden om verder dan 300 km te geraken in de winter op de snelweg. Bijvoorbeeld tijdens de jaarlijkse skitrip 🙂 

Geplaatst:
7 minuten geleden, Speedhunter zei:

Neen dat niet maar daar wil je toch geen 110km/h mee rijden om verder dan 300 km te geraken in de winter op de snelweg. Bijvoorbeeld tijdens de jaarlijkse skitrip 🙂 

Want er zijn idd veel mensen die met hun hypercar op skivakantie gaan. :D Denk trouwens dat je met een F80 ook om de 300km kan gaan tanken.

Geplaatst:
12 minuten geleden, Speedhunter zei:

Ik denk dat, buiten jij, niemand van de EV-rijders hier 110 rijdt om verder te geraken.

Geplaatst:
3 uren geleden, bud wijzer zei:

Dit gaat zo'n beetje elke voorgaande Ferrari met een verbrandingsmotor naar huis rijden wsl.

Op welk vlak? 

Ik ben  benieuwd wat ze ervan gaan maken maar volgens mij kan dit enkel floppen. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 minuten geleden, Super95 zei:

Op welk vlak? 

Ik ben  benieuwd wat ze ervan gaan maken maar volgens mij kan dit enkel floppen. 

Denk ik ook, welke Ferrari koper wil een EV van Ferrari? Koers van het aandeel na de bekendmaking zegt genoeg :D

Screenshot_20251010_125535_Brave.thumb.jpg.6b1f522f554e8a926e0abb226b8422a3.jpg

Geplaatst:

ik vind dat altijd bizar dat die autofabrikanten TOCH NOG hun EV uitbrengen. Ze zien dat Porsche en Maserati in een serieuze neerwaarste spiraal zitten. En Porsche dus terug zijn benzine voertuigen langer houdt of aanpast.

Ze weten dat Aston Martin zei dat hun klanten geen EV willen en toch brengen ze zo een dure auto op de markt.

Waarom??

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Groepsdruk, zoals hier😄.

En omdat ze anders zware boetes krijgen van de EU.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat ik me eigenlijk nog het meeste afvraag, hoe gaan ze zich differentiëren wanneer er een opvolger komt van deze elektrische versie binnen enkele jaren. 

Het is sowieso geruisloos, sowieso automaat en sowieso reeds heel snel in acceleratie. 

Het verschil tussen een elektrische Porsche, elektrische Maserati of elektrische Ferrari kan je nog een beetje plaatsen, merkliefhebberij, maar het verschil tussen de oude elektrische Ferrari en een nieuwe model ervan, of facelift, vraag ik me toch af. 

Geplaatst:
Op 18/10/2025 om 13:05, Daggie zei:

F8 of 812?

Een F8 is indrukwekkend door zijn extreme performance. In een 812 heb je die motor die bij elke snelheid speciaal is. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 20/7/2025 om 10:40, flupke73 zei:

Iemand een 296?

477 stuks in EU alleen al

IMG_4630.png

eigenlijk geen geld toch voor wat je krijgt, vergeleken met de concurrentie?

Geplaatst:
Op 18/10/2025 om 23:19, Liquid Li0n zei:

maar het verschil tussen de oude elektrische Ferrari en een nieuwe model ervan

Carrosserie rond die motor blijft een ding.

Geplaatst:
48 minuten geleden, Timo zei:

eigenlijk geen geld toch voor wat je krijgt, vergeleken met de concurrentie?

Staat al heel lang te koop, die heb je ook aan 220.000 euro. De prijzen zijn mega gezakt. 

Geplaatst:
Zojuist, SpeedExceed zei:

Staat al heel lang te koop, die heb je ook aan 220.000 euro. De prijzen zijn mega gezakt. 

Nog beter zelfs, dat is Porsche geld vandaag de dag.

Geplaatst:

Roma best value for money nu

Prijzen zijn zelfs onder die van de Portofino gezakt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, Fr79 zei:

Roma best value for money nu

Prijzen zijn zelfs onder die van de Portofino gezakt.

Als ik het eens vlug bekijk zitten ze beide in een range van 190k tot 220k voor gebruikte exemplaren. 

Geplaatst:
49 minuten geleden, Super95 zei:

Als ik het eens vlug bekijk zitten ze beide in een range van 190k tot 220k voor gebruikte exemplaren. 

Maar de Roma is jonger dan de Portofino, als je naar leeftijd kijkt dan moet je vergelijken met de Portofino M (met dezelfde motor en bak als de Roma) en dan zit de Roma er duidelijk onder.  Neem eens Italië en Duitsland mee in de zoekopdracht dat valt het nog meer op.

• 1 maand later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid