SpeedExceed 262 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari https://www.autoblog.nl/nieuws/nieuw-ferrari-ev-heeft-een-naam-en-een-compleet-nieuw-interieur-7212033 Dit staat mij aan ! Quote
anders 202 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 3 uren geleden, SpeedExceed zei: https://www.autoblog.nl/nieuws/nieuw-ferrari-ev-heeft-een-naam-en-een-compleet-nieuw-interieur-7212033 Dit staat mij aan ! Ik vind dit oprecht het lelijkste interieur van de voorbije 10 jaar (over alle merken geen) Precies Fisher-price. Quote
3000 1.080 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Niet te geloven dat het Ferrari is dat een nieuwe standaard voor interieurs maakt zeer geslaagd Eindelijk weer aandacht voor tactiliteit. Doet me weer vertrouwen krijgen in de toekomst van de auto 1 Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 9 uren geleden, anders zei: Ik vind dit oprecht het lelijkste interieur van de voorbije 10 jaar (over alle merken geen) Precies Fisher-price. Dus een elektrische wagen, die meer analoog overkomt, als een niet-elektrische wagen ? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Echt schitterend met dat dunne stuurtje 1 Quote
anders 202 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 2 uren geleden, SpeedExceed zei: Dus een elektrische wagen, die meer analoog overkomt, als een niet-elektrische wagen ? Er is een verschil tussen analoog en kwalitatief. Heel dat interieur ziet eruit als het interieur van een Smart of Fiat Panda ofzo. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari 11 uren geleden, 3000 zei: Niet te geloven dat het Ferrari is dat een nieuwe standaard voor interieurs maakt zeer geslaagd Eindelijk weer aandacht voor tactiliteit. Doet me weer vertrouwen krijgen in de toekomst van de auto Op het eerste zicht lijkt het veel te simpel, maar als je dan dat filmpje ziet. Straf. Enige nadeel: het is een Italiaan, de kans dat er iets kapot gaat is sowieso al groot, en dan heb je dit allemaal Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Ik moet wel toegeven dat de digitale tellers grafisch heel mooi zijn. Het is wel grappig dat CarPlay werd voorgesteld in een Ferrari, en dat men nu, door de designer van de iPhone, in een Ferrari, terug gaat naar fysieke knoppen. Quote
gTa 28.019 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Amai, da's verdomme veelbelovend. Minimalistisch design, inzetten op het tactiele (EINDELIJK, het is echt HOOG tijd dat we terug weg gaan van al dat schermknoppen-gedoe). 1 Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Is dat het interieur voor die EV SUV van Ferrari? Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Net heel het fimpje uitgekeken... Wow, ik moet mijn mening aanpassen: dit is zo doordacht anders dan de huidige standaarden: pure en hoogkwalitatieve materialen, doordacht qua ergonomie en bedieningsgemak en toch de technologie er in verwerkt. 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Doet me wat denken aan de Gordon Murray Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Amai, hoogwaardige knoppen..... 't is gelijk 30 jaar geleden. Wijze tech en coole detailkes. De styling is niet mijn ding, het is iets teveel.... .... .... .... iPhone In een auto wil ik een warm en gezellig interieur meestal. Nu goed, we moeten nog zien hoe het zich integreert in. Als het stuur zo helemaal zwart is bvb is het wel nog dik (dun, hihi). Quote
Roger 310 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Fan van het stuur, en dat er fysieke knoppen zijn. Jammer dat het op niets trekt. 1 Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari 13 uren geleden, Roger zei: Fan van het stuur, en dat er fysieke knoppen zijn. Jammer dat het op niets trekt. Als al die concepten en prachtige materialen mooii ingewerkt zullen worden in een zachtlederen cuio interieur... Dat klokje, die dubbele, achterliggende displays, dat gefreesde aluminium... wauw. En dan nog eens aandacht hebben voor het gevoel, geluid en gewicht dat een draaiknop of schakelaar geeft. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari Ik wil een thread die alleen over dashboards gaat. 1 Quote
Jeroen_M5 1.893 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari Heel cool. Maar het is toch vooral een poging om ons te doen vergeten dat je een Ferrari zonder verbrandingsmotor koopt . Ik juich vooral toe dat dit de rest van de industrie zal inspireren. 1 Quote
Jeroen_M5 1.893 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari Op 9/2/2026 om 22:41, anders zei: Ik vind dit oprecht het lelijkste interieur van de voorbije 10 jaar (over alle merken geen) Precies Fisher-price. Ik dacht dat het enkel over de controls ging. De rest van het interieur geven ze nog niet prijs. Quote
gTa 28.019 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari 3 uren geleden, Jeroen_M5 zei: Ik juich vooral toe dat dit de rest van de industrie zal inspireren. Quote
Luv4DLM 1.279 Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Deze avond in Lokeren, warm rood is altijd een win. 5 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.