Ga naar inhoud

Ferrari Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niet te geloven dat het Ferrari is dat een nieuwe standaard voor interieurs maakt 👌👌 zeer geslaagd

Eindelijk weer aandacht voor tactiliteit. Doet me weer vertrouwen krijgen in de toekomst van de auto 🙂 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 uren geleden, anders zei:

Ik vind dit oprecht het lelijkste interieur van de voorbije 10 jaar (over alle merken geen)

Precies Fisher-price.

Dus een elektrische wagen, die meer analoog overkomt, als een niet-elektrische wagen ?

Geplaatst:

Echt schitterend met dat dunne stuurtje 😍

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, SpeedExceed zei:

Dus een elektrische wagen, die meer analoog overkomt, als een niet-elektrische wagen ?

Er is een verschil tussen analoog en kwalitatief.

Heel dat interieur ziet eruit als het interieur van een Smart of Fiat Panda ofzo.

Geplaatst:
11 uren geleden, 3000 zei:

Niet te geloven dat het Ferrari is dat een nieuwe standaard voor interieurs maakt 👌👌 zeer geslaagd

Eindelijk weer aandacht voor tactiliteit. Doet me weer vertrouwen krijgen in de toekomst van de auto 🙂 

Op het eerste zicht lijkt het veel te simpel, maar als je dan dat filmpje ziet. Straf. 

Enige nadeel: het is een Italiaan, de kans dat er iets kapot gaat is sowieso al groot, en dan heb je dit allemaal :D 

Geplaatst:

Ik moet wel toegeven dat de digitale tellers grafisch heel mooi zijn. 

Het is wel grappig dat CarPlay werd voorgesteld in een Ferrari, en dat men nu, door de designer van de iPhone, in een Ferrari, terug gaat naar fysieke knoppen. 

Geplaatst:

Amai, da's verdomme veelbelovend. Minimalistisch design, inzetten op het tactiele (EINDELIJK, het is echt HOOG tijd dat we terug weg gaan van al dat schermknoppen-gedoe).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is dat het interieur voor die EV SUV van Ferrari? 🤭

Geplaatst:

Net heel het fimpje uitgekeken...  Wow, ik moet mijn mening aanpassen: dit is zo doordacht anders dan de huidige standaarden: pure en hoogkwalitatieve materialen, doordacht qua ergonomie en bedieningsgemak en toch de technologie er in verwerkt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Doet me wat denken aan de Gordon Murray 😯

Geplaatst:

Amai, hoogwaardige knoppen..... 't is gelijk 30 jaar geleden.

Wijze tech en coole detailkes. De styling is niet mijn ding, het is iets teveel.... .... .... .... iPhone :D In een auto wil ik een warm en gezellig interieur meestal. 
Nu goed, we moeten nog zien hoe het zich integreert in. Als het stuur zo helemaal zwart is bvb is het wel nog dik (dun, hihi). 

Geplaatst:

Fan van het stuur, en dat er fysieke knoppen zijn. Jammer dat het op niets trekt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
13 uren geleden, Roger zei:

Fan van het stuur, en dat er fysieke knoppen zijn. Jammer dat het op niets trekt.

Als al die concepten en prachtige materialen mooii ingewerkt zullen worden in een zachtlederen cuio interieur... 

Dat klokje, die dubbele, achterliggende displays, dat gefreesde aluminium... wauw.  En dan nog eens aandacht hebben voor het gevoel, geluid en gewicht dat een draaiknop of schakelaar geeft.

Geplaatst:

Ik wil een thread die alleen over dashboards gaat.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heel cool. Maar het is toch vooral een poging om ons te doen vergeten dat je een Ferrari zonder verbrandingsmotor koopt 😛.

Ik juich vooral toe dat dit de rest van de industrie zal inspireren.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 9/2/2026 om 22:41, anders zei:

Ik vind dit oprecht het lelijkste interieur van de voorbije 10 jaar (over alle merken geen)

Precies Fisher-price.

Ik dacht dat het enkel over de controls ging. De rest van het interieur geven ze nog niet prijs. 

Geplaatst:
3 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Ik juich vooral toe dat dit de rest van de industrie zal inspireren.

🫶

• 1 maand later...
Geplaatst:

Deze avond in Lokeren, warm rood is altijd een win.

20260331_201423.jpg

• Vind ik leuk 5
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid