Ga naar inhoud

Ferrari Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nostalgie Ferrari 246GTS Dino, auto van mijn beste vriend zijn pa toen ik amper 7 jaar was.

Geplaatst:

Ik vind de 400/412 ook wel een dik machien.

ferrari-412-02.jpg

Geplaatst:

Altijd al gevonden, al vermoed ik dat dat rijdt als een dweil...

Geplaatst:

Altijd al gevonden, al vermoed ik dat dat rijdt als een dweil...

Zit ook nog een deel Amerikaanse techniek in als ik me niet vergis, maar desalniettemin de goedkoopste manier om Ferrari V12 te kunnen karren.

Geplaatst:

Onlangs een zwarte F12 berlinetta gezien.

Dayumm

Geplaatst:
Geplaatst:

Zit ook nog een deel Amerikaanse techniek in als ik me niet vergis, maar desalniettemin de goedkoopste manier om Ferrari V12 te kunnen karren.

Wat voor techniek? Ik weet dat er een GM 4-traps automaat heeft ingelegen. (GTA model)

Geplaatst:

Wat voor techniek? Ik weet dat er een GM 4-traps automaat heeft ingelegen. (GTA model)

Dat dus

Geplaatst:

Octane Magazine poneert -mijn inziens terecht- dat de 365 GTC/4 in the up is.

Ik denk al enkele jaren dat die auto's van de jaren '70 en '80 nu (?) nog relatief betaalbaar zijn, maar dat dat niet langer blijft duren.

Hij werd lang naast de Daytona gezet, maar nu begint hij serieus te stijgen en prijzen van 100k pond zijn geen uitzondering meer.

Geplaatst:

Octane Magazine poneert -mijn inziens terecht- dat de 365 GTC/4 in the up is.

Ik denk al enkele jaren dat die auto's van de jaren '70 en '80 nu (?) nog relatief betaalbaar zijn, maar dat dat niet langer blijft duren.

Hij werd lang naast de Daytona gezet, maar nu begint hij serieus te stijgen en prijzen van 100k pond zijn geen uitzondering meer.

Koop dat eens. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid